Lahjoitettu Hänen RX 480 8 GB

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BIOS
  • Aloitettu Aloitettu
Lahjoitetaan kuvanmukainen, täysin mykkä näytönohjain. Pelkkä PCIe:n virtavalo palaa, mutta muuten tähän ei tule eloa edes velhovoimilla.

Otathan tämän vain jos oikeasti löytyy taitoa fiksata näitä. Vaatinee kuitenkin tarkempaa tarkastelua ja varmasti joidenkin komponenttien vaihtamista, joskin en nopeasti katsottuna mitään selvää syypäätä nähnyt.

Nouto Salosta tai postitus (10 €).

IMG20241221200527.jpg

Eipä noita oikeen jaksa korjailla kun tehoa ei ole nimeksikään itellä menee raja 2080ti jossa jaksaa jo tutkailla miksi ei kortti toimi. Serriin vaan ja niska kyyryssä kohti uusia pettymyksiä 😬.muutenki toi uuni kikka on sellanen ranetus ettei se oikein korjaa mitään pitäs sinne ainakin fluksit levitellä piirien alle jos kuvittelee että ne juotokset sieltä korjaantuu

Juu kyllä mäkin niitä fiksailen harrastuksena mutta noin mopo kortit itse työnnän serriin jos sattuu vastaan tulemaan.kuten sanoin itellä menee 2080ti raja kun jaksaa alkaa perehtymään miksi ei asiat toimi.

Tämä on juuri sitä idiotismia, johon AP tätä mitä ilmeisimmin nimenomaan EI halua lahjoittaa.

That said, minä voisin kortin huolia tutkittavaksi. Välipäivillä/loppuviikosta olisi ajoa Salon ohi.
Mikä vika? Itse "korjannut" mykän kortin uunistuksella ja toimii vielä tänä päivänäkin

Mikä vika? Itse "korjannut" mykän kortin uunistuksella ja toimii vielä tänä päivänäkin
Ensinäkin, "uunikikka" toimii vain vanhemmissa korteissa, tyyliin ennen nVidian 1000-sarjan kortteissa.
Toiseksi, uunittamalla ei saa kuin enemmän vahinkoa aikaiseksi jos kortti on täysin mykkä, kuten tämä.

RX-sarjan korteissa ei ole sellaista tyyppivikaa, minkä pystyy uunittamalla korjaamaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
266 960
Jäsenet
75 968
Uusin jäsen
Skruf

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom