Ostettu Halpa vahvistin kotiteatteriin, HDMI ARC ainoa vaatimus

Liittynyt
04.11.2018
Viestejä
55
Tuote: Vahvistin
Hinta: Max. 100e sis.pk
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:

Alkaa Yamahan esilämmittely riittämään. Tarve olisi otsikon mukaiselle kamppeelle, saa olla jo vanhempaa mallia koska käytän vain television näppärään äänentoistoon. Eli HDMI ARC/eARC ainoa vaatimus, toki vanhemmallakin vahvarilla menisi optisella kaapelilla mutta mukavaa kun ei tarvitse montaa kaukosäädintä.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Pyhtää
Toimitustapa: Posti/MH/Noudan Kymenlaaksosta
Maksutapa: Käteinen tai Tilille


Kuva:
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
203
Tervehdys!
Mulla olis ylimääräisenä yamaha rx-v379. Oli mulla käytössä vuodet 2018-2023. Viime vuonna supistin äänimaailmaani pelkkään 2.1 settiin ja hommasin siihen soveltuvan pienemmän stereovahvarin, joten yamaha jäi nyt toimettomaksi. 90€ sis.postit voisin pistellä tulemaan jos vain täyttää sinun kriteerit.
Toki kuviakin laitan tarvittaessa jahka pääsen töistä.
Edit. Vahvarin mukana tullut kalibrointimikki oli mennyt hukkaan jo edellisellä omistajalla, joten sitä ei tule mukana. Itse säädellyt korvakuulolla jokaisen kanavan erikseen omien mieltymysten mukaiseksi
 
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
438
Onkyo TX-SR373 löytyisi mahdollisesti. Laita yvtä jos kiinnosteleepi. Orkkis laatikko löytyy lippulappuineen ja kuitti jos sillä enään mitään tekee... Ei hajua minkä arvonen, ebay hinnat reilu hunttia ja satkun posteilla jenkeistä...
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 672
Viestejä
4 240 163
Jäsenet
71 233
Uusin jäsen
JuPeHu

Hinta.fi

Ylös Bottom