Ostetaan Halpa mahdollisimman pienikokoinen langallinen näppäimistö | Kuopio

Tulee vain laitteiden testailu käyttöön joten ei tule varsinaisesti kirjoitettua tmv. joten fyysisesti mahdollisimman pieni langallinen näppäimistö etsinnässä. Kuopiossa tai postitse.

Jotenkin otsikosta tuli mieleen että tämmönen pitäis löytyä ja löytykin. Emmä tota omasta mielestä ollut edes käyttänyt mutta spacen perusteella ainakin joskus kokeillut, millon lie vuosia sitten jostain töistä lainattu tai jotain

Yritän huomenna muistaa testata toimiiko vielä ja uskoisin näin pienelle löytyvän jonkun postituslaatikonkin jos kiinnostaa

1000006605.jpg

1000006606.jpg

Onkohan tuossa capslockissa tmv. valot? Jotkut laitteet näppäimistön kautta välkyttää virhekoodeja ja se olisi yksi vaatimus.

Onkohan tuossa capslockissa tmv. valot? Jotkut laitteet näppäimistön kautta välkyttää virhekoodeja ja se olisi yksi vaatimus.

Ei kyllä harmainta aavistustakaan, tuo keskimmäinen oikealla ylhäällä vois ehkä olla. Pitää kokeilla huomenna

Alla oleva ollut itsellä käytössä. Toiminut moitteetta ja hinta ei kukkaroa kovasti rokottanut. Tuuttaa vihreää LED-valoa oikeaan yläkulmaan capsin ollessa käytössä.
Pakollinen dronekeissilinkkaus:

Alla oleva ollut itsellä käytössä. Toiminut moitteetta ja hinta ei kukkaroa kovasti rokottanut. Tuuttaa vihreää LED-valoa oikeaan yläkulmaan capsin ollessa käytössä.
Pakollinen dronekeissilinkkaus:

Pitäs olla nimenomaan langallinen ni näkee varmasti, että virta kulkee.

Jotenkin otsikosta tuli mieleen että tämmönen pitäis löytyä ja löytykin. Emmä tota omasta mielestä ollut edes käyttänyt mutta spacen perusteella ainakin joskus kokeillut, millon lie vuosia sitten jostain töistä lainattu tai jotain

Yritän huomenna muistaa testata toimiiko vielä ja uskoisin näin pienelle löytyvän jonkun postituslaatikonkin jos kiinnostaa
Tommonen kelpais mulle postitettuna, ei muuta vaatimusta kuin että näppis itsessään toimii, valoilla ei väliä.
Eli jos ostokohteen tekijä ei tota osta niin myy mulle?

Ja ettei joku sano että mulla ei oo edes ostoilmoitusta näppiksistä niin kyllä mulla tavallaan on:

Valot oli numlock, capslock ja scrolllock. Kauheahan tuo oli kirjoittaa näin vähemmän yllättäen mutta jokainen nappi rekisteröityi.
Emmä tiedä mitä tommosesta edes kehtaa pyytää mutta pyydän vaikka 15e posteineen niin saa vähän vaivanpalkkaa, kumpi tuon nyt sitten haluaakaan (tai ei halua) niin voi laitella yv:tä jos kiinnostelee vielä

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
294 822
Jäsenet
80 768
Uusin jäsen
Jormando

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom