Ostettu Halpa blu-ray toistoon tuleva pelikonsoli/Bluray soitin / Uusimaa

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 589
Haussa siis PS4 tai PS4 Pro, Xboxin blu-ray toistoon kykenevät mallit tai jos hinta mallia helvetin halpa niin pelkkä soitinkin riittää. Voisin mennä ja hakea 100km päästä PS4 Pron 90e mutta rehellisesti ei jaksa suhata noin pitkälle ja bensaakin palaisi ja nostaisi laitteen hintaa.

Jos on jäänyt ylimääräiseksi tai vähälle käytölle niin tarjoa ihmeessä. Blu-ray toisto siis pääasia eli ei tarvitse olla se isoin muisti, paras ohjain (tosin jos esim Xbox Elite ohjainta löytyy yms niin olen valmis maksamaan hiukan extraa) tms vaan rehellisesti toimiva peruslaite yhdellä ohjaimella ja eipä oikein kummempaa.

PK-seudulta voin noutaa ja maksutapa tilisiirto, Siirto, Mobilepay, käteinen.
 
Liittynyt
22.01.2017
Viestejä
146
Vantaan Kivistössä Harman Kardon BDT 30 + kake ilman paristoja + virtakaapeli.

Lähinnä koriste vahvarin päällähän toi on 7-8 vuotta ollut - virheetön kunto. 30e lähtee jos ei tarttee itse nähdä kummasemmin vaivaa.
 

Pyrres

Apina koulutuksessa
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
4 589
Vantaan Kivistössä Harman Kardon BDT 30 + kake ilman paristoja + virtakaapeli.

Lähinnä koriste vahvarin päällähän toi on 7-8 vuotta ollut - virheetön kunto. 30e lähtee jos ei tarttee itse nähdä kummasemmin vaivaa.
Katson tuossa tovin kuluttua mallin ettei ole mitään selkeitä puutteita mutta jos toimii kuten pitää ja pyörittää kaikki levyt ilman ongelmia niin kaupat onnistuu. Jatketaan yv:llä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 396
Viestejä
4 235 968
Jäsenet
71 197
Uusin jäsen
Fomppa

Hinta.fi

Ylös Bottom