Eramaankettu
Lost and Forgotten
Kasvatuksessa on kerrottu, että suihkussa pitää käydä, dödöä laittaa kainaloon ja puhtaat vaatteet pitää laittaa päälle aamulla, hampaat pestään ja korvat putsata. Henkilökohtaisesta hygieniasta on pidettävä huolta. Minulle tämä on itsestään selvyys.
Se ei silti tarkoita sitä, että kun tuore hiki valuu pitkin selkää kuumana kesäpäivänä, pitää äkkiä karata paikalta ruoskimaan itseään vaan tilanne on normaali vaikkakin ei niin toivottu. Se ei "ekana päivänä tai tunteina haise todellakaan niin pahalle.
Tarkoitan nyt sellaisia sankareita, jotka eivät pese paskaisia limaisia käsiään, eivät vaihda vaatteita joka päivä (alusvaatteita) ja haisevat niin kuvottavan kuselle ja hielle, että nenää pistää kymmenien metrien päähän. Se haju ei edes katoa jos henkilö on istunut sillä paikalla tai koskenut siihen asiaan esim näppikseen.
Ihan oikeasti, mikä siinä voi olla niin vaikeaa kenkiä tollanen omasta tahdostaan syrjäytynyt törkeä haisuli helvettiin pilaamasta toisten työpäiviä? Kävin päälikön puheilla ja sanoin, että ei vinkeistä ja käskyistä tajua, että onko mitään tehtävissä, niin ei. Ei voi lopettaa harjoittelua hajun takia. Miten hemmetissä tuollainen työpaikkaterroristi voidaan sallia myrkyttämään kirjaimellisesti kaikkia pintoja ja ilmaa työpaikalle?
Miten olette itse vastaavissa tilanteissa toimineet?
Palkkaisitko itse haisulin?
Kelaa fiilis jos palkkaisit vaikka etänä haastatellen moisen tai jos joutuisit luennolle tms viereen istumaan.
Miksi tälläisiä henkilöitä ei tule vastaan oopperassa tai teatterissa?
Se ei silti tarkoita sitä, että kun tuore hiki valuu pitkin selkää kuumana kesäpäivänä, pitää äkkiä karata paikalta ruoskimaan itseään vaan tilanne on normaali vaikkakin ei niin toivottu. Se ei "ekana päivänä tai tunteina haise todellakaan niin pahalle.
Tarkoitan nyt sellaisia sankareita, jotka eivät pese paskaisia limaisia käsiään, eivät vaihda vaatteita joka päivä (alusvaatteita) ja haisevat niin kuvottavan kuselle ja hielle, että nenää pistää kymmenien metrien päähän. Se haju ei edes katoa jos henkilö on istunut sillä paikalla tai koskenut siihen asiaan esim näppikseen.
Tapahtui aijemmin sanoi:Tällä kertaa kohtasin yllättävän tilanteen, jossa -97 "syrjäytynyt muutoin melkoreipas rillipää" pamahtaa työpaikalleni ja ilmoittaa, että hän on harjoittelia seuraavat kaksi viikkoa seurassani. Lemu oli ällöttävä ja ajattelin, että hitto, hän on varmaan tullut pitkän matkan ja tarvitsee vain hiukan henkilökohtaista aikaa saada asiat paikanpäällä reilaan. Minä en nyt sorru ulkonäön tai ennakkoluulon perusteella mihinkään syrjintään vaan opastan sen minkä osaan..
Seuraavana aamuna vieläkin pistävä haju on paikalla ja jotenkin se olemus itsessään ällötti niin paljon, että ruokahalut meni. Noh, kahdelta koitin kohteliaasti vinkata, että sinä lopetat tänään nyt, niin kerkeät hyvin peseytyä ja pestä vaatteesi.
Kolmantena aamuna löyhkä oli aivan helvetin hirveä. En saanut syötyä ja kun ruokalasta lähdimme sanoin kahden vain, että sinä voitkin jatkaa siitä mihin eilen jäit eli suihkusta ja pyykkäämisestä.
Ihan oikeasti, mikä siinä voi olla niin vaikeaa kenkiä tollanen omasta tahdostaan syrjäytynyt törkeä haisuli helvettiin pilaamasta toisten työpäiviä? Kävin päälikön puheilla ja sanoin, että ei vinkeistä ja käskyistä tajua, että onko mitään tehtävissä, niin ei. Ei voi lopettaa harjoittelua hajun takia. Miten hemmetissä tuollainen työpaikkaterroristi voidaan sallia myrkyttämään kirjaimellisesti kaikkia pintoja ja ilmaa työpaikalle?
Miten olette itse vastaavissa tilanteissa toimineet?
Palkkaisitko itse haisulin?
Kelaa fiilis jos palkkaisit vaikka etänä haastatellen moisen tai jos joutuisit luennolle tms viereen istumaan.
Miksi tälläisiä henkilöitä ei tule vastaan oopperassa tai teatterissa?
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: