H1z1 - King of the kill & Just survive

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Pelaileekos kukaan täällä kumpaakaan H1z1ä? Itse ostin tuossa eräs päivä Kotk:in ja on ihan jees päätön deathmatch-peli :D Välillä saa jengiä alas huolella ja välillä on melkein itse ensimmäinen, joka tipahtaa.

King of the kill on siis hiekkalaatikkomainen MMO-peli, jossa nimensä mukaisesti on tarkoitus olla kukkulan kuningas ja tappaa muut pelaajat - joita yleisesti on +/- 150 per erä (riippuen tietysti mihin aikaan pelaa jne..)

Just Survive en ole itse kokeillut, mutta voisin olettaa sen olevan nimensä mukaisesti selviytymistä jossa vastaan voi tulla zombeja jne ja jossa rakennat omaa tukikohtaa?

Kokemuksia & mielipiteitä :)
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
254
Pari kertaa on itellä käyny mielessä, että ostaisin. Näyttää ihan hauskalle, mutta jokin siinä vähän mättää. Jos löytyisi jostain tarjouksesta niin voisi vaikka hommatakin :)

Lähetetty Huawei P9 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Pari kertaa on itellä käyny mielessä, että ostaisin. Näyttää ihan hauskalle, mutta jokin siinä vähän mättää. Jos löytyisi jostain tarjouksesta niin voisi vaikka hommatakin :)

Lähetetty Huawei P9 laitteesta Tapatalkilla
Jos Steam-aleissa tulee vastaan, ei ole paha sijoitus - ymmärtääkseni noihin/jompaan kumpaan saapi uppoamaan paljon pelitunteja :) KotKissa riittää vieläpä pelaajia lähes mihin kellon aikaan tahansa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
35
Kaverien innoittamana ostin ton King of the Killin. Tunteja menee nopsaan porukassa pelatessa iltasin. Vielä vaatii jonkin sortin optimointia sillä tuntuu et laskeutumisvaiheessa menee 1/4 kerroista maan läpi/jää jumiin talon katoille/puuhun tms. Myös menu/lobby sillä ei näy jos joku porukasta missaa queuen vaan pitää jatkuvasti kysellä mikä tilanne.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Kaverien innoittamana ostin ton King of the Killin. Tunteja menee nopsaan porukassa pelatessa iltasin. Vielä vaatii jonkin sortin optimointia sillä tuntuu et laskeutumisvaiheessa menee 1/4 kerroista maan läpi/jää jumiin talon katoille/puuhun tms. Myös menu/lobby sillä ei näy jos joku porukasta missaa queuen vaan pitää jatkuvasti kysellä mikä tilanne.
Jeps ja kun erät voi (omasta tuurista jne) riippuen kestää 2 minuutista sinne ~60 minuuttiin, ja kuitenkin yhdellä pelikerralla pelaa yleensä useamman kuin yhden rundin niin.. :p
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
57
Paljon on tullut Kotk:ia pelattua. Taitaa olla kuumottavin peli mitä olen pelannut. JS:ää myös jonkin verran, mutta siinä valitettavasti on aikamoinen kos meininki. Välillä tosin tullut hauskaa porukkaa vastaan.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
104
JS pelannut jonkin verran. Kaveriporukalla ihan jees, mutta nykyinen mappi niin loppuun tutkittu . KotK pelannu muutaman matsin alkuaikoina ja pitäisi varmaan kokeilla taas kun uusi mappikin.

Kaveriporukalla molemmista pelimuodoista saa kyllä pelattavaa pitkäksi aikaa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Mites tuossa JS:ssä, vieläkö pelaajia löytyy jos ostaisi sen KotKin rinnalle? Toimiiko JS soolona?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
154
Joskus puolen vuotta sitten tuli pelattua King of the killiä paljon.. Sitten tuli jokin suuri päivitys joka pilasi mielestäni koko pelin täysin. Nykyään lobbyyn pääseminen kestää turhan kauan + grafiikka muuttui suttuseksi. Ehkä täytyy taas jonain päivänä testata miltä nyt näyttää.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 736
Itselläni löytyy peli Steam-kirjastosta, en ole tosin pelannut vuoteen.
Saako nykyään kontrollit bingattua suht vapaasti, muistaakseni aikoinaan oli aika rajattua?

Kiinnostaisi toisaalta pelata pitkästä aikaa, muttei oikein iske itsekseen lähteä samoilemaan...pitäisi kai löytää joku samoilukaveri :D
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Itselläni löytyy peli Steam-kirjastosta, en ole tosin pelannut vuoteen.
Saako nykyään kontrollit bingattua suht vapaasti, muistaakseni aikoinaan oli aika rajattua?

Kiinnostaisi toisaalta pelata pitkästä aikaa, muttei oikein iske itsekseen lähteä samoilemaan...pitäisi kai löytää joku samoilukaveri :D
Jossain kohti voisi lähteä "samoilemaan" kyllä, nyt vaan Stardew Valley vie kaiken ajan. Mutta lisäilehän ihmeess Steamissa, TSIGA nimellä löytyypi :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 736
Jossain kohti voisi lähteä "samoilemaan" kyllä, nyt vaan Stardew Valley vie kaiken ajan. Mutta lisäilehän ihmeess Steamissa, TSIGA nimellä löytyypi :)
Jees, testataanpa joku ilta pitkästä aikaa, olen sitten pahasti noob mutta osaan minä taloja koluta, heh XD
lisään siut!

Olen Juha [FIN] nimellä.

Ps. Saapi lisäillä muutkin vapaasti, porukallahan tuo on hauskempaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Jees, testataanpa joku ilta pitkästä aikaa, olen sitten pahasti noob mutta osaan minä taloja koluta, heh XD
lisään siut!

Olen Juha [FIN] nimellä.

Ps. Saapi lisäillä muutkin vapaasti, porukallahan tuo on hauskempaa.
Jees joku ilta täytyypi koklata :)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
243 061
Viestejä
4 244 311
Jäsenet
71 292
Uusin jäsen
PinkkiKettu

Hinta.fi

Ylös Bottom