• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksesä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut GZR Black Raw 3.0 -sähköfatbike, verkkokauppa.com, 1299,99€

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Watti
  • Aloitettu Aloitettu
Joo ei täälläkään. Asunto lainaa on vielä vähän jäljellä ja muuta velkaa ei ole. koskaan ei ole ollut mitään maksuhäiriöitä.
Täytyy huomenna soittaa mikä mättää...

Tällainen sivuhuomio vaan, että jos on omaehtoinen luottokielto päällä joko Positiivisessa luottotietorekisterissä tai Suomen Asiakastieto/Dun & Bradstreet -palvelussa päällä, menee tällaiset luottokauppahakemukset hylsyyn.
 
Soittelin vielä Walleylle, sanoivat vaan että "positiivisen luottorekisterin tultua todella harvoin yli 1 000e ostokset menevät läpi" :rolleyes: Automatiikka hoitelee ja ei ollut mitään tehtävissä. Kai sitä ollaan niin huonotuloisia ja velkaisia :hmm: Mielummin olisin maksellut tuolla 24kk kampanjalla, mutta nappasin nyt kuitenkin pyörän suoraan.

Onko suosituksia juomatelineestä ja lokasuojista? Tämmöiset pienemmät lokarit kiinnostaisi:
 
Jahas. Mulla on vielä tilaukseen varattuna 19" malli mutta enpä tiedä tuleeko otettua kun ei tuolla k&k -osarilla saa. Tuosta voisi antaa verkkikselle palautetta, että jospa kävisivät läpi rahoituskriteereitään, kun ei tuo nyt kovin hyvää tee asiakastyytyväisyydelle.
 
Soittelin vielä Walleylle, sanoivat vaan että "positiivisen luottorekisterin tultua todella harvoin yli 1 000e ostokset menevät läpi" :rolleyes: Automatiikka hoitelee ja ei ollut mitään tehtävissä. Kai sitä ollaan niin huonotuloisia ja velkaisia :hmm: Mielummin olisin maksellut tuolla 24kk kampanjalla, mutta nappasin nyt kuitenkin pyörän suoraan.

Onko suosituksia juomatelineestä ja lokasuojista? Tämmöiset pienemmät lokarit kiinnostaisi:

Tiukassa on walley rahoitukset kyllä. Hylsyä tuli useaan kertaan kun vielä uudestaan päivittelin rekisterin mukaisin korotetuin tiedoin. Merkillistä on kun ensimmäinen hylätty luotto mistään ja ei varmasti luottokieltoja päällä. Mielumminhan tämän olisi voinut työsuhdepyöränäkin ostaa, mutta eihän näihin tarjouksiin ehdi kun pitää työsuhdepyöräfirman kautta tilata.. Joten taitaa täältäkin yksi vielä vapautua. Varsinkin kun ehkä enemmän sähkötön kuntoiluun kuitenkin parempi ja vähän hirvittää kun vaihtoakun hintaa vilkaisin
 
Osaako joku sanoa tuosta rungon mitoituksesta? Arvosteluissa joku sanoi, että 17 tuumainen olisi pieni 178 cm henkilölle.
 
Pyörä haettu. Kuvauksesta poiketen tässä olikin uudempi m510- moottori. Ihan hyvä diili. Pelkkä moottori maksaa Kiinastakin tilattuna noin 750€.
 
Jos alan tietäjiä on paikalla, niin kiinnostaisi tietää, että kuinka pitkää elinikää tälle kyseiselle pyörälle uskaltaisi odottaa ja kuinka paljon kustannuksia on odotettavissa esim. per 1000km ja/tai vuosi? Onko vastaavia tarjouksia (hinta-laatu suhteeltaan) pyöristä kuinka usein?
 
Harmi, että meni nopeasti tarjous ohi. Onko vielä kenelläkään mahdollisesti vapautumassa 17 tuumaisia?
 
Tuliko muilla etu- ja takaheijastin paketissa? Kuuluuko eturenkaan kiinnityksessä jäädä kierteet näkyviin toiselta puolelta?
 
Tuliko muilla etu- ja takaheijastin paketissa? Kuuluuko eturenkaan kiinnityksessä jäädä kierteet näkyviin toiselta puolelta?
Tuli etu- ja takaheijastin ainakin tänne. Kierteet näkyy kanssa täällä, olettaisin että tuolla tavalla sen kuuluu olla
 
Yritin etsiä tietoa tämän mallin laadukkuudesta yms., mutta tästä uusimmasta mallista ei kovin paljon tietoa vielä löytynyt (varmaan siitäkin syystä, kun on Verkkokauppa.comin oma merkki). Vanhemmissa malleissa on ollut ainakin jonkun verran laatuongelmia ja siitä laitoin kommentin toiseen ketjuun, jos jotkut tietävämmät henkilöt olisivat asiaa/aihetta kommentoinut ja antaneet valistuneempia arvioita/arvosteluja kyseisestä pyörästä ja merkistä.

 
Onkos kukaan laittanut tähän jo etu- ja / takavaloa (akulta)? VK.com:n kysymyksien alta löytyi seuraava ohje, jonka oli kirjoittanut vk:n työntekijä:

Pyörään sopii mikä vain valo, jolle sopii 12V jännite ja max virrankulutus on 6W. Kytkentä valolle on yksikertainen musta ja punainen johto, mutta johdot on jossain akun kannattimen takana piilossa eli vaatii mekaanikon taitoja ja riippuen valosta myös jatkokaapelia. Johdot pitää myös vetää ohjainkannattimen läpi eli voi olla aika kalllis asennus, jos pyöräliikkeeseen menee.

Johon joku pyörän ostanut oli vastannut: Akun takana olevat johdot ovat 52volttia
 
Sieltä pyörä saapui. Ensimmäiseksi sähköksi tuntui hauskalle pelille . Ongelmitta ei tämäkää mennyt , laturia eikä avainta löydy mistään , aikoivat lähettää kun olin yhteydessä
 
Sieltä pyörä saapui. Ensimmäiseksi sähköksi tuntui hauskalle pelille . Ongelmitta ei tämäkää mennyt , laturia eikä avainta löydy mistään , aikoivat lähettää kun olin yhteydessä
Sieltä on sitten jääny yks pahvilaatikko kokonaan pois, tais siinä samassa olla tosiaan laturi ja avaimet.

Mysteeriksi jäi vielä muutama osa, eli 4 kpl melko paksuja "onttoja" pultteja joihin mutterit, näyttää että kävis johonkin n. 10mm paksuun kappaleeseen. Sekä pienessä minigrip pussissa yksi pieni pultti ja siihen käypä muovikiinnike.
 
Mysteeriksi jäi vielä muutama osa, eli 4 kpl melko paksuja "onttoja" pultteja joihin mutterit, näyttää että kävis johonkin n. 10mm paksuun kappaleeseen. Sekä pienessä minigrip pussissa yksi pieni pultti ja siihen käypä muovikiinnike.
Tähän on vastattu Verkkiksen tuotesivun kysymysosiossa:
"Pultit näyttäisivät eturattaan pulteilta. Tehtaalla on vaihdettu pidemmät pultit ketjusuojan takia ja myös alkuperäiset on laitettu pyörän mukaan jos joku haluaa käyttää ilman ketjusuojaa."
 
Tännekin pyörä saapui ja on kyllä mainio peli! Kuljetuksessa runkoon tullu pieni jälki mutta eipä tuo haittaa.. Tämmösille osille en paikkaa äkkiseltään löytänyt?
 

Liitteet

  • 20240919_172250.jpg
    20240919_172250.jpg
    170,7 KB · Luettu: 79
Sieltä on sitten jääny yks pahvilaatikko kokonaan pois, tais siinä samassa olla tosiaan laturi ja avaimet.

Mysteeriksi jäi vielä muutama osa, eli 4 kpl melko paksuja "onttoja" pultteja joihin mutterit, näyttää että kävis johonkin n. 10mm paksuun kappaleeseen. Sekä pienessä minigrip pussissa yksi pieni pultti ja siihen käypä muovikiinnike.
Juu siellä oli pieni ruskea laatikko , mutta sen sisällä oli vain heijastimet ja nuo pultit
 
Sieltä on sitten jääny yks pahvilaatikko kokonaan pois, tais siinä samassa olla tosiaan laturi ja avaimet.

Mysteeriksi jäi vielä muutama osa, eli 4 kpl melko paksuja "onttoja" pultteja joihin mutterit, näyttää että kävis johonkin n. 10mm paksuun kappaleeseen. Sekä pienessä minigrip pussissa yksi pieni pultti ja siihen käypä muovikiinnike.
Onko tässä avaimella käynnistys? Tämähän olisi hyvä idea niin ei voisi myydä pyöriä eteenpäin jos joku varastaa.
 
Tännekin pyörä saapui ja on kyllä mainio peli! Kuljetuksessa runkoon tullu pieni jälki mutta eipä tuo haittaa.. Tämmösille osille en paikkaa äkkiseltään löytänyt?
Tämä on tuohon rungon läpiviennille korvaava läppä jos haluaa johdon sinne vetää. Näin itse lottoan.

Onko tässä avaimella käynnistys? Tämähän olisi hyvä idea niin ei voisi myydä pyöriä eteenpäin jos joku varastaa.

Akkua ei saa irti ilman avaimia. Akku lukitaan paikalleen avaimilla ja ilman niitä ei saa paikalleen/irti.
 
Akkua ei saa irti ilman avaimia. Akku lukitaan paikalleen avaimilla ja ilman niitä ei saa paikalleen/irti.

Ladataanko sähköpyörän akku vain irroittamalla akku ensin käyttämällä avainta? Jos tapahtuu niin, niin eihän sillä pyörällä rosvot sitten tee mitään. Ei varmaan varasteta tuota pyörää niin mielekkäästi
 
Ladataanko sähköpyörän akku vain irroittamalla akku ensin käyttämällä avainta? Jos tapahtuu niin, niin eihän sillä pyörällä rosvot sitten tee mitään. Ei varmaan varasteta tuota pyörää niin mielekkäästi
On siinä liitin rungossakin, mistä voi ladata akku paikallaan.

Tuli tännekin perille ja pikaisen koeajon perusteella ihan ok-tuntuinen. Yllättävän erilainen moottori kuin taloudesta löytyvä Shimanon ep8. Akun irrottaminen vaikuttaa aika nihkeältä hommalta ainakin tuossa pienemmässä runkokoossa, aikamoinen pujottelu että mahtuu renkaan ja rungon välistä.
 
Viimeksi muokattu:
Eilen tuli tännekkin ja 30km testiajelun perusteella oikein mainio peli hintaansa nähden :)

Onko tuo ensihuolto liikkeessä tarpeen jos ei mitään ihmeempää ole? Eiköhän nämä toimenpiteet onnistu itseltäkin, vielä kun vähän perehtyy asioihin:
" Ensihuollossa pyörä pestään, puhdistetaan sekä käydään kokonaan läpi ja tarkistetaan kaikki osat oikeille kireyksille ja säädöille. Lisäksi huollossa tarkistetaan sähköosien toimivuudet sekä tehdään mahdolliset järjestelmäpäivitykset laitteille. "
 
Onko tuo ensihuolto liikkeessä tarpeen jos ei mitään ihmeempää ole? Eiköhän nämä toimenpiteet onnistu itseltäkin, vielä kun vähän perehtyy asioihin:
" Ensihuollossa pyörä pestään, puhdistetaan sekä käydään kokonaan läpi ja tarkistetaan kaikki osat oikeille kireyksille ja säädöille. Lisäksi huollossa tarkistetaan sähköosien toimivuudet sekä tehdään mahdolliset järjestelmäpäivitykset laitteille. "
Itteltäni ei suju rihtaus, joten sen vaiheen oon aina tavannu teettää "ensihuoltona" liikkeessä eri pyörille. Kiekkojen uusiminen tulee äkkiä hintoihinsa, jos siellä muutama pinna on huonolla kireydellä.
 
Omasta 19'':sta tipahti akun irroituksen yhteydessä toinen akun kolostaan työntävistä jousitapeista pihalle. Pistin takaisin pikaliimalurauksen kera.
Molemmat jarrulevyt olivat hieman kierot ja kihnuttivat jarrupaloihin, vääntelin ne lähemmäs suoraa olotilaa. Ja kihnutus loppui.
Vaihteet yllättävän hyvin säädöissä, isommilla rattailla hieman arpoo. Pitää hienosäätää.
Polkimet todella jähmeät ja kahvojen tupit epämukavat, vaihtoon.

Kokonaisuutena todella mainio vimpain hintaisekseen. Moottori pelaa kuin Buickki!
 
Onkohan toi max nopeus lukittu moottorilta vai onnistuisiko nopeuden nosto tilaamalla joku parinkympin näyttö kiinasta?
 
Eli kun minulta puuttui avain ja laturi niin aikoivat lähettää uuden akun + avaimen + laturin... Mutta enhän mä saa vanhaa akkua irti kun ei ole sitä avainta tähän nykyiseen?

Pittääkö se vaihtaa koko pyörä?
 
Viimeksi muokattu:
Eli kun minulta puuttui avain ja laturi niin aikoivat lähettää uuden akun + avaimen + laturin... Mutta enhän mä saa vanhaa akkua irti kun ei ole sitä avainta tähän nykyiseen?

Pittääkö se vaihtaa koko pyörä?

Eiköhän ne huollossa saa sen akun irti. Pyöriä ei välttämättä ole enää saatavana vaihdossa.

Edit. Lukko pitää myös vaihtaa.
 
Viimeksi muokattu:
Eggrider löytyykin jo kotoa, mutta on uart-liittimellä. Ei taida olla mitään adaptereitakaan tuohon can-liittimeen myynnissä.
Jaa-a, eri protokollaahan ne on mutta jotain mainintaa adaptereista kyllä on.

Aliexpressistä löytyy näköjään jotain rajoittimen poistoja ja tähän jopa kommentoitu että tästä pyörästä onnistuneesti rajoitin poistettu.


Hieman kyllä kiinnostaa, mutta taidan kuitenkin pitää vakiona. Eipähän sitten kuumottele niin paljon jos jotain tuolla liikenteessä sattuukin.
 
Yksi 17" yksilö vaurioituneella pakkauksella Outletin puolella nyt 1249 €:

Edit. myyty.
 
Viimeksi muokattu:
Paitsi jos nopeus on lukittu moottorilta?

Tästä minulla ei tarkempaa tietoa. Katsoin vaan tuolta alista, että mittarin yhteydessä mainitaan mahdollisuudesta nostaa maksiminopeutta ja että tuo mittari olisi yhteensopiva myös tässä pyörässä olevan moottorityypin kanssa.
 
Pyörä haettueilen ja vaikuttaa ihan hyvältä hintaansa nähden pienen testilenkin jälkeen. Vaihteet ei ihan säädöissä ole, täytyy säätää.

vaikka onkin tuo 17” koko ni ei tossa montaa sekunttia mennyt kun alun otti irti vaikka eturengas paikallaan olikin.

Sen verran päivitystä, että akun takaisin paikalleen saanti on kyllä täysi mahdottomuus. 15 min yritin akkua saada paikalleen ja luovutin ja otin eturenkaan irti. Jos jollakin on tuohon taktiikka miten sen saa paikalleen, voi kertoa.
 
Viimeksi muokattu:
Pyörä haettueilen ja vaikuttaa ihan hyvältä hintaansa nähden pienen testilenkin jälkeen. Vaihteet ei ihan säädöissä ole, täytyy säätää.

vaikka onkin tuo 17” koko ni ei tossa montaa sekunttia mennyt kun alun otti irti vaikka eturengas paikallaan olikin.

Sen verran päivitystä, että akun takaisin paikalleen saanti on kyllä täysi mahdottomuus. 15 min yritin akkua saada paikalleen ja luovutin ja otin eturenkaan irti. Jos jollakin on tuohon taktiikka miten sen saa paikalleen, voi kertoa.
Kyllä se menee kun tarpeeksi sovittelee, varmaan jotakuinkin samaa reittiä kun tulee poiskin. Mutta ei se järin lystikäs homma kyllä tosiaan ole.
 
Eli kun minulta puuttui avain ja laturi niin aikoivat lähettää uuden akun + avaimen + laturin... Mutta enhän mä saa vanhaa akkua irti kun ei ole sitä avainta tähän nykyiseen?

Pittääkö se vaihtaa koko pyörä?
Täällä on vastaava keissi, ja koko pyörä menee vaihtoon. Tosin akku oli tuossa jo valmiiksi irti.
 
Kerrotko mitä puuttui ja miten alkoivat hoitaa asiaa? Mulle on nyt lähetetty laturi , jospa se huomenna saapuisi
Eilen kävin kasaamaan pyörää ja totesin avaimien ja laturin puuttuvan. Akku oli myös jotenkin hollillaan rungossa, koska mätkähti maahan kesken kasauksen.

Soitin verkkiksen tukeen, jossa pienen selvityksen jälkeen totesivat, että lähettävät uuden pyörän ja ottavat samalla vanhan mukaan.
 
Eilen kävin kasaamaan pyörää ja totesin avaimien ja laturin puuttuvan. Akku oli myös jotenkin hollillaan rungossa, koska mätkähti maahan kesken kasauksen.

Soitin verkkiksen tukeen, jossa pienen selvityksen jälkeen totesivat, että lähettävät uuden pyörän ja ottavat samalla vanhan mukaan.
Ok kiitos vastauksesta , hyvä että homma hoitui
 
Pyörä haettueilen ja vaikuttaa ihan hyvältä hintaansa nähden pienen testilenkin jälkeen. Vaihteet ei ihan säädöissä ole, täytyy säätää.

vaikka onkin tuo 17” koko ni ei tossa montaa sekunttia mennyt kun alun otti irti vaikka eturengas paikallaan olikin.

Sen verran päivitystä, että akun takaisin paikalleen saanti on kyllä täysi mahdottomuus. 15 min yritin akkua saada paikalleen ja luovutin ja otin eturenkaan irti. Jos jollakin on tuohon taktiikka miten sen saa paikalleen, voi kertoa.
Se alkuhan siinä hankala on. Tanko vähän käännettynä akku suunnilleen koloonsa, mutta tuo yläpää pitää työntää niin paljon tuota haarukkaa kohti kuin saa ja samalla vähän heilutella tankoa. Tällöin tuon akun alapään saa loksahtamaan paikoilleen ja sit onkin pahin jo ohi
20240924_153840.jpg
 
Itsellä takarengas on aika vänkyrän oloinen. Täytyy käydä paikalliselta kysymässä auttaako tähän rihtaus vai pitääkö pyydellä uutta takarengasta...:cautious:
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 985
Viestejä
4 417 905
Jäsenet
73 258
Uusin jäsen
lu1kero

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom