Myyty GTX 1080 Ti ROG STRIX OC [Vantaa]

Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
314
Myytävä tuote: Asus GTX 1080 Ti ROG STRIX OC
Hinta: 500€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Proshop 28.8.2017
Kuitti löytyy (takuu voimassa): PDF kuitti. Proshopin takuu ummessa. Valmistajalle mahdollisesti takuu voimassa 06.18.2020 asti. Lue viesti alempana.
Muuta huomioitavaa:
Mukaan kaikki mitä alkuperäisessä laatikossa tuli mukana. Liittimien suojatkin.

Sijainti: Vantaa
Toimitustapa: Nouto, posti
Maksutapa: Käteinen, tilisiiirto


Kuva:
IMG_20191230_184741.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.10.2018
Viestejä
664
Mitä tarkoittaa takuu valmistajalle ilmeisesti 3 vuotta? Proshopissa vissiin 2v takuu ja käsitykseni mukaan Asuksella ei olisi takuuhuoltoa Suomessa. Lähettääkö Proshop 2v jälkeen Asukselle johonkin muuhun maahan kuin Suomeen huoltoon näyttiksen jos näyttikseen tulee vika? Että onko näyttiksessä 2v vai 3v takuu? Voisitko selvittää asian varmaksi?

Edit. Näin Asukselta on vastattu: ASUS näytönohjaimille ei ole huoltoa pohjoismaissa. Kaikki takuunalaiset ongelmat käsitellään palautuksia jälleenmyyjän kautta.
Jos kortissa ilmenee myöhemmin tarvetta takuuvaihdolle, ole yhteydessä jälleenmyyjään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
314
Kesti jonkin aikaa etsiä, mistä olin lukenut 3-vuoden takuusta. Joskus tämän sivun kautta tarkistutin näytönohjaimen takuun: Virallinen tuki | ASUS Suomi

Näyttökuva (2).png

Sivusto kylläkin näyttää 18.06.2020 takuun loppumiselle. En tiedä käytännössä miten homma toimii. Lähinnä mainitsin asiasta, jos jollain on enemmän tietoa kyseisestä takuusta ja olen nähnyt muidenkin mainitsevan asiasta. En ole käyttänyt Asuksen huoltopalveluita ja kortti myydään täysin toimivana suoraan käytöstä uuden kortin tieltä.
 
Liittynyt
25.10.2018
Viestejä
664
Kesti jonkin aikaa etsiä, mistä olin lukenut 3-vuoden takuusta. Joskus tämän sivun kautta tarkistutin näytönohjaimen takuun: Virallinen tuki | ASUS Suomi



Sivusto kylläkin näyttää 18.06.2020 takuun loppumiselle. En tiedä käytännössä miten homma toimii. Lähinnä mainitsin asiasta, jos jollain on enemmän tietoa kyseisestä takuusta ja olen nähnyt muidenkin mainitsevan asiasta. En ole käyttänyt Asuksen huoltopalveluita ja kortti myydään täysin toimivana suoraan käytöstä uuden kortin tieltä.
Pysyn tarjouksessani, sillä takuusta ei ole varmuutta ja kaupasta saa uuden melkein yhtä tehokkaan 5700 XT Strixin 500€ pintaan täydellä takuulla.
 
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
314
Kiitos tarjouksesta, mutta odottelen muita tarjouksia. Näillä hinnoilla kyseisiä strixejä on täälläkin myynnissä ja sen mukaan hinnan asetin. Tarjouksia toki saa laittaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 395
Viestejä
4 310 570
Jäsenet
71 818
Uusin jäsen
P4nique

Hinta.fi

Ylös Bottom