GTA V

Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
483
Sanoisin että riski on aika pieni että R* sinut tuosta vielä bännäisi. Siinä on se paras rahanansaintikeinokin samalla :rofl:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 042
Mites toimia, kun joku hakkeri tiputteli rahaa? En ehtinyt onneksi saada kuin jonkun 100k kun äkkiä vaihoin sessiota.
Anna rahojen olla tilillä. Rockstar poistaa ne sieltä parin kuukauden sisällä jos on poistaakseen. 100k on taskurahoja, ei kannata pikkusumman takia riskeerata bannien saantia.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Alkaa pikkuhiljaa hommat skulaamaan kun sai ekan bunkkerin pyörimään ja hokaisin tuon solo publa lobby -tsydeemin. Saa rauhassa ajella kuormat :D
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Mikäs tähän bunkkeritoimintaan on paras taktiikka, täyttä lastia ei ehdi kuljettamaan siinä 15 minsassa. Mietin, onko järkeä esim. 200k erissä
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
694
Muistaakseni bunkkerin kohdalla ei saa mitään extraa jos myy enemmän kerralla joten myy pienemmissä erissä vaan.
En enää muista tarkkaa rajaa, mutta vissiin vielä 200.000$ kohdalla on aina vain yksi ajoneuvo käytössä joten myynti on helppoa.
 

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
Mikäs tähän bunkkeritoimintaan on paras taktiikka, täyttä lastia ei ehdi kuljettamaan siinä 15 minsassa. Mietin, onko järkeä esim. 200k erissä
Joo,kyllä ehtii hyvinkin yksin,kunhan saa phantomin käyttöön,muuten eipä taida ehtiä.
Phantomit peli arpoo sattumanvaraisesti kylläkin.
Minä en muutoin lähde ollenkaan yksin.Ja täytyy muistaa ajaa tyhjällä kartalla,kun muutoin joku varmasti pilaa keikan.
Pienemmissä erissä ehtii hyvin eikä häviä mitään,luulisin.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Joo,kyllä ehtii hyvinkin yksin,kunhan saa phantomin käyttöön,muuten eipä taida ehtiä.
Phantomit peli arpoo sattumanvaraisesti kylläkin.
Minä en muutoin lähde ollenkaan yksin.Ja täytyy muistaa ajaa tyhjällä kartalla,kun muutoin joku varmasti pilaa keikan.
Pienemmissä erissä ehtii hyvin eikä häviä mitään,luulisin.
Joo private public sessiossa mä aina keikat heitän. Muutoin pelailen publassa, mutta aina kun näyttää että alkaa lasti olla valmis niin vaihto privaan. Oon tähän mennessä ajellut vaan jotain 20-40k kuormia, aattelin jos odottelis kunnolla ja myis isomman satsin kerralla
 
Liittynyt
29.06.2017
Viestejä
18
Täyden bunkkerin myynti onnistuu yksin jos saa Phantomit (2kpl) tai mustaharmaat Insurgentit (3kpl). Jos tulee jotkut muut ajoneuvot, niin joutuu tehtävienhallinnasta lopettamaan GTA5.exe -prosessin ja käynnistämään pelin uudestaan. Siinä menettää tosin pienen määrän valmista tuotetta, mutta pääsee yrittämään myyntiä uudestaan. Yleensä Phantomit tai mustaharmaat Insurgentit saa viimeistään toisella toi kolmannella yrittämällä.

Täältä löytyy lisäohjetta täyden bunkkerin myyntiin soolona: http://gtaforums.com/topic/907712-bunker-sales-solo-full-stock/
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Täyden bunkkerin myynti onnistuu yksin jos saa Phantomit (2kpl) tai mustaharmaat Insurgentit (3kpl). Jos tulee jotkut muut ajoneuvot, niin joutuu tehtävienhallinnasta lopettamaan GTA5.exe -prosessin ja käynnistämään pelin uudestaan. Siinä menettää tosin pienen määrän valmista tuotetta, mutta pääsee yrittämään myyntiä uudestaan. Yleensä Phantomit tai mustaharmaat Insurgentit saa viimeistään toisella toi kolmannella yrittämällä.

Täältä löytyy lisäohjetta täyden bunkkerin myyntiin soolona: http://gtaforums.com/topic/907712-bunker-sales-solo-full-stock/
Kiitoksia tästä. Täytyy tutustua.

Oon tässänyt aina supplyjen valmistumisen välillä vääntänyt sightseeriä solona ja kyllähän sillä ihan mukavasti rahavarat kasvaa, joskin "vaan" se n. 190k/h. Mutta siihen päälle sitten aina n. 200k edestä aseiden kuljetusta niin pikkuhiljaa rahat kasvaa.
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
518
Mites toimia, kun joku hakkeri tiputteli rahaa? En ehtinyt onneksi saada kuin jonkun 100k kun äkkiä vaihoin sessiota.
Itse sain parhaimmillaan aikoinaan joku 4miljardia tilille kun tuli hakkereita joilla oli megabounty niitattua, näistä bounteista jaoin vielä crewiläisille jokusen sataa miljoonaa eikä muakaan koskaan bännätty. Rahat kyllä sitten Rockstar vei jossain vaiheessa mutta tuli sen aikaiset kaikki setit ostettua, harmi että sillon taisi olla vielä vaan 1 autotalli mahdollinen. 100k on niin pieni raha että senkun käytät miten haluat. Tänä päivänä olisi kiva saada vastaavat rahat tilille :)
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Ite oon tässä nyt tehnyt rahaa Blow Up - missioneillä solona + AFK-metodia hyödyntämällä. Ei ehkä nopeinta tuntiliksaa, mutta hyvää afkailua ja pirun helppoa. + Aina se 26k massia per keikka.
 

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
Ite oon tässä nyt tehnyt rahaa Blow Up - missioneillä solona + AFK-metodia hyödyntämällä. Ei ehkä nopeinta tuntiliksaa, mutta hyvää afkailua ja pirun helppoa. + Aina se 26k massia per keikka.
Juu,nuo on nopeita ja helppoja.
Nyt kannattaa ainakin pelata,kun on 2x rp ja 2x $.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Pitkä ketju joten varmaan tietoa olisi jos lukisi läpi mutta: Viimeksi pelannut pleikkarilla (olisko peräti kolmonen) kun tämä ilmeistyi ja kun vähän alkoi GTA:ta tekemään mieli pelata niin tuli mieleen hommata tää PC:lle kun on ajanmukainen konekin suunnilleen. Kysymys on, että onko tätä jotenkin modernisoitu ajan myötä, onko visuaalista ilmettä parannettu jollain modauksella tai vastaavaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 073
PC versio nyt on muutenkin ihan 100-0 parempi kuin joku PS4,XBone saatika ps3, x360 versio. Kyllä tuohon jotain 4k modeja mielestäni oli mutta muistaakseni rockstar rajoitti jossain vaiheessa tietynlaisia modeja.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No olihan tuolla vaikka mitä kun perehtyi. Natural Vision lähti heti asennukseen.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Huhhu. "onneksi" kohta (24.4.) loppuu noi contact mission tuplat, tullut tehtyä "muutama" kerta tota Blow Up 2:stä. No, rahaa on tullut - ja mennyt - hyvin kanssa. Jos sitä sitten noitten tuplien jälkeen keskittys ceo-missioneihin ellei tuu muuta mukavaa tupliksi.
 

WonderShare

Kahvimu Selänne
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
05.10.2017
Viestejä
233
Premium racesta rahat pois ja odotusaikana ennen seuraavaa contact missioneita $$$$
 

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
Huhhu. "onneksi" kohta (24.4.) loppuu noi contact mission tuplat, tullut tehtyä "muutama" kerta tota Blow Up 2:stä. No, rahaa on tullut - ja mennyt - hyvin kanssa. Jos sitä sitten noitten tuplien jälkeen keskittys ceo-missioneihin ellei tuu muuta mukavaa tupliksi.
joo,tullut kyllä pelattua ihan riittävästi!!!!
Nuo dispatchit on kanssa hyviä ja helppoja.
Esim. pispatch VI saa vartissa nyt 60000 pätäkkää ja 10000 rp:tä,kun on täysi joukkue ja malttaa odottaa sen vartin.
 
Viimeksi muokattu:

a85

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 009
kaverin kanssa tahkottiin muutama tunti noita missioita mistä sai 2xRP & 2x$GTA niin reilu 300k kerty rahaa siitä. Rahaa ilmeisesti saa enemmän jos on täysi lobby noissa missioissa?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Mites nää 2x yleensä loppuu? Esim. Tää contact missioneiden 2x loppuu 24.4, niin loppuuko se tulevana yönä vai esim. huomenna johonkin aikaan?
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
483
Dlc:iden julkaisu ainakin joskus ollut puolenpäivän aikoihin, veikkaan että sillon
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
370
Mites nää 2x yleensä loppuu? Esim. Tää contact missioneiden 2x loppuu 24.4, niin loppuuko se tulevana yönä vai esim. huomenna johonkin aikaan?
Elikkäs eikös ne vaihdu torstaina kello 13.00 meidän aikaa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Premium repoista ja Arena Warseista saa nyt (huomenna?) tuplapalkinnot.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
CEO crateista saa 2x rewardit, 8x boxeilla tehnyt sen 220k ite. Suhteellisen helppoa massia, kunha osuu hyvät noutomissionit, paskimmat IMO dropzonet ja 2x helit :D
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Kokeilin tässä nyt, kun CEO crateista saa 2x rewardit niin erilaisia taktiikoita. Tein siis solona 1 ja 2 craten noutoja, tässä omat mietteeni kun kumpaakin tein 1 täyden varaston:

1 craten ostotyylillä:
Huomasin, että 7/10 kerrasta samassa/melkein samassa paikassa "noutopiste", n. 6/10 kertaa ei mitään ongelmia kuljetuksessa (ei NPC:itä yms.), vissiin kerran tuli veneellä nouto ja kerran se, että joku varasti lastin. Niin joo, kerran oli "poliiipiiritys".

2 craten ostotyylillä:
Lähes jokaisessa (varmaan 9/10) oli joku NPC-tapahtuma vastassa. Omalle kohdalle tuli n. 3 kertaa 10 lastin aikana helikopterin tiputus joka itselle ärsyttävin. Ja paljon varkaita ja Trackfityn käyttoä.

Oma mielipiteeni on, jos on aikaa ja pitkää pinnaa, tekee 1 craten kuljetuksia. Nopeampia toimittaa, mutta cooldown voi ärsyttää.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
370
Oma mielipiteeni on, jos on aikaa ja pitkää pinnaa, tekee 1 craten kuljetuksia. Nopeampia toimittaa, mutta cooldown voi ärsyttää.
Cooldown on aina warehouse-kohtainen eli jos on rahaa osta toinen WH rinnalle niin voit vuorotellen tykitellä ilman odottelua.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Löytyiskö täöltä 1-2 tai enemmän avuksi grindaamaan muutamia heistejä, että saisi kasaan massit MK2seen niin saisi missionei nopeammin tehtyä. Discordissa aika hiljaista
 

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
Löytyiskö täöltä 1-2 tai enemmän avuksi grindaamaan muutamia heistejä, että saisi kasaan massit MK2seen niin saisi missionei nopeammin tehtyä. Discordissa aika hiljaista
Eipä taida kellään olla aikaa ainakaan näin kesän kynnyksellä.
 
Viimeksi muokattu:

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
Rockstar näyttää jakavan hepposin perustein "dunce hattuja".
Tein uutta simeonin missionia porukalla blow up IV, kun netti katkesi ja tietysti minun hostaamani keissi epäonnistui.
Siitä tuli 48 tunnin yksin olo,sillälailla.
Enkä tosiaan ole tuhonnut ainuttakaan pelaajien ajoneuvoa, enkä yhtäkään pelaajaa tappanut.No, kait se on turha mennä valittamaan rocktarille.
 
Viimeksi muokattu:

a85

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 009
Rockstar näyttää jakavan hepposin perustein "dunce hattuja".
Tein uutta simeonin missionia porukalla blow up IV, kun netti katkesi ja tietysti minun hostaamani keissi epäonnistui.
Siitä tuli 48 tunnin yksin olo,sillälailla.
Joo taitaa rehelliset pelaajat saada penaltia ja modaajat saa porskuttaa. Kaverilta bannattiin pari vuotta sitten koko cd-key kun oli "liikaa" raportoinut modaajia. Piti sit uus peli ostaa jotta pääs takas...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 044
Jospa GTA6 online olisi jotain ihan muuta kuin tuota samaa p2p-paskaa, mutta eiköhän sieltä ole vastaava pettymys luvassa. Kuten jo aikaisemmin asiasta itkin, niin tuon pelin sisäinen "talous" on lähinnä vitsi. Jotkut jaksaa tunnollisesti tahkota rahaa tehtävillä sun muilla, mutta kun on yli 1000 tuntia mittarissa, niin siihen aikaan on mahtunut niin monta rahaa jakelevaa modaajaa, että olen voinut ostella about kaiken turhan ja tarpeellisen ja menettää vielä siinä sivussa kaikki rahatkin kertaalleen. Itse en ole käyttänyt mitään modeja, joten R* on vain antanut raippaa pankkitilin tyhjentämisen muodossa.

Tuo modien totaalinen estäminen on tosin eräänlainen kaksiteräinen miekka. Shark cardit kun eivät häviä mihinkään, niin siinä vaiheessa online on vielä karseampi p2w. GTAO oli vielä vuosia sitten edes jossain balanssissa aseiden ja kulkuneuvojen suhteen, mutta tällä hetkellä se on jotain aivan karseeta tuubaa.

Voisin arvailla, että tuleva online mahdollisesti lähtee maltillisesti liikenteeseen, mutta on parin vuoden jälkeen samaa lentomopoilua kuin tämä nykyinen.
 

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
Näin se käy nopeasti soolona,kun osaa ja nyt kannattaa takoa,kun on 2xrp ja 2x$.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
518
Löytyiskö täöltä 1-2 tai enemmän avuksi grindaamaan muutamia heistejä, että saisi kasaan massit MK2seen niin saisi missionei nopeammin tehtyä. Discordissa aika hiljaista
ana198 saa lisätä ja voin jelppiä heisteissä, mielellään sitä vikaa kun siitä parhaiten tienaa
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mikä tuon onlinen pointti oikein on? Onko grindaus koko sisältö vai grindataanko siinä, että oltaisiin paremmin varustautuneita jossain "oikeassa" pelaamisessa?
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
199
Mikä tuon onlinen pointti oikein on? Onko grindaus koko sisältö vai grindataanko siinä, että oltaisiin paremmin varustautuneita jossain "oikeassa" pelaamisessa?
Sen pointti on sellainen että grindaat niin pitkään että lopulta huumori loppuu ja olet kahden vaihtoehdon edessä, alat ostamaan shark cardeja tai lopetat pelaamisen, itse valitsin jälkimmäisen eikä kyllä ole kaduttanut päivääkään.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Sen pointti on sellainen että grindaat niin pitkään että lopulta huumori loppuu ja olet kahden vaihtoehdon edessä, alat ostamaan shark cardeja tai lopetat pelaamisen, itse valitsin jälkimmäisen eikä kyllä ole kaduttanut päivääkään.
Siellä ei siis ole mitään korkeamman tason "raideja" tms., joihin tarttee grindata vaan grindaus on itse sisältö? :D
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
69
Onlinessa on aika valtava määrä sisältöä mihin tahansa peliin verrattuna, kun ottaa huomioon kaikki heistit, missiot ja muut pelimoodit kilpa-ajoineen kaikkineen. Kuitenkin yli 1700 tuntia peliä tahkonneena sanoisin, että ennen pitkää siitä silti tulee tylsää grindaamista ja vanhan toistoa, pl. pelin sosiaalinen aspekti, joka on ehkä parasta onlinessa.

Keksiikö joku muuten yhtä laajaa online-peliä, missä olisi yhtä paljon sisältöä eri pelityyppeineen kuin GTA V:ssa?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 105
Juurikin näin. Ei tähän ihan helpolla kyllästy.

Nää uusimmat Simeonin Premium-pakkolunastustehtävät on nyt mielenkiintoisia tehdä kun ne on uusia ja tuplabonareilla. Ne vaatii vähän enemmän kuin perustehtävät, pitää ennakoida. Ite tosin pelailen Xboxilla joten olen autuaan tietämätön master race-osaston modaajista sun muista.
 

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
Juurikin näin. Ei tähän ihan helpolla kyllästy.

Nää uusimmat Simeonin Premium-pakkolunastustehtävät on nyt mielenkiintoisia tehdä kun ne on uusia ja tuplabonareilla. Ne vaatii vähän enemmän kuin perustehtävät, pitää ennakoida. Ite tosin pelailen Xboxilla joten olen autuaan tietämätön master race-osaston modaajista sun muista.
Joo,etenkin tuo blow up IV on nopea ja soolona saa 30000$ muutamassa minuutissa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 150
Siirsin aikoinaan Online-hahmon PS4 > PC. Pystyykö siirtämään takaisin tai pystyykö PS4:llä jatkamaan hahmolla siitä mihin se PS4:llä jäi?

Olin lvl 102 kun siirsin hahmon PC:lle, ja nyt olen lvl 112 tms. PS4:llä pelaavalla kaverilla näkyy Onlinesta katsottuna tuo mun hahmo siinä vaiheessa missä se oli, kun siirsin sen PC:lle, eli lvl 102.

En ole paljoa jaksanut pelata tätä PC:llä, välillä vaan jos on myös kavereita ollut. PS4:llä olisi pari kaveria joiden kanssa pelata, ja mietin sen takia siellä pelaamista, mutta en jaksaisi uutta hahmoa tehdä ja aloittaa alusta.
 

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
Siirsin aikoinaan Online-hahmon PS4 > PC. Pystyykö siirtämään takaisin tai pystyykö PS4:llä jatkamaan hahmolla siitä mihin se PS4:llä jäi?

Olin lvl 102 kun siirsin hahmon PC:lle, ja nyt olen lvl 112 tms. PS4:llä pelaavalla kaverilla näkyy Onlinesta katsottuna tuo mun hahmo siinä vaiheessa missä se oli, kun siirsin sen PC:lle, eli lvl 102.

En ole paljoa jaksanut pelata tätä PC:llä, välillä vaan jos on myös kavereita ollut. PS4:llä olisi pari kaveria joiden kanssa pelata, ja mietin sen takia siellä pelaamista, mutta en jaksaisi uutta hahmoa tehdä ja aloittaa alusta.
Näyttäs,että ps4:lta voi siirtää pc:le,mutta päinvastoin ei voi.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
694
Hahmon siirtämis mahdollisuus alustalta toiselle loppui jo pari vuotta sitten.
Se ps4 hahmo on kyllä siellä edelleen odottamassa juuri sellaisena kuin sen sinne jätit.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Onlinessa on aika valtava määrä sisältöä mihin tahansa peliin verrattuna, kun ottaa huomioon kaikki heistit, missiot ja muut pelimoodit kilpa-ajoineen kaikkineen. Kuitenkin yli 1700 tuntia peliä tahkonneena sanoisin, että ennen pitkää siitä silti tulee tylsää grindaamista ja vanhan toistoa, pl. pelin sosiaalinen aspekti, joka on ehkä parasta onlinessa.

Keksiikö joku muuten yhtä laajaa online-peliä, missä olisi yhtä paljon sisältöä eri pelityyppeineen kuin GTA V:ssa?
Ihan hauskaa online-koheltamistahan tuo oli, ei siinä mitään. Luulin vaan, että tähän on tullut jotain ihan uutta end game sisältöä, joka vaatii hirveän tason kun luin miten jengi grindaa tuhansia tunteja ja selittää, miten sen todelliseksi moninpelisisällöksi kuvittelemani saa yksin juostua mahdollisimman nopeasti läpi, uudestaan ja uudestaan.

Mutta siis se ei johda mihinkään? Ei ole end game raideja tai real money pörssiä kamalle?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 435
Viestejä
4 161 652
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom