Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siitä voit olla varma.Mut elä täyttä hintaa maksa
Onkos tämä vielä ostamisen eli pelaamisen arvoinen? En välitä moninpelistä.
Suosituksia avainkaupaksi?kato jostain avainkaupasta se Social Club-version jollai 20-25 egellä
HumbleBundleSuosituksia avainkaupaksi?
Emmä tiiä, kai ne heistit on parasta rahaa vieläkin. Siitä alkaa olla jo pitkä aika, kun viimeksi tätä pelannut.Vieläkö jengi tekee heistei?
En ole pelannut peliä sitten joulun jälkeen, ja joulunakin muistaakseni kävin nopeasti vain ihailemassa talvi maisemia.Sinne tuli se uusi heistikin tossa jossain vaiheessa. Ootko sen tehnyt?
Hus, pois takaisin R&T:n siitä viisastelemasta. Asiayhteytenä olis siis @DD-Indeed viesti, jos et tajunnut.
The world’s game is nearly upon us. While our finest footballers from the likes of the Los Santos Benders and Liberty City Beavers unfortunately did not qualify for the big tournament, citizens of Los Santos can still commemorate the occasion. Log in to GTA Online any time between now and June 11th to register for a special celebratory GTA$ Cash Giveaway, then return after June 14th to receive GTA$250,000 in bonus cash. All GTA$ will arrive in your Maze Bank account no later than June 18th.
Olen monta kertaa asentanut GTA V eri koneille eikä ensimmäisen kerran jälkeen kysytty lisenssiä, eli se on sidottu Social Club käyttäjään. Eli lataat vain installerin mistä alunperinkin, ellei asennustiedostoja saa hyödynnettyä kun ne kerran ovat olemassa.Mutta asiaan, tuli hieman konetta päivitettyä, niin miten tuo gtav nyt kannattaa asennella uudestaan, vai onko mitään vaaraa että lisenssistä tulee narinaa?
Non steam versio, asennustiedostot tallessa.
Tämä toimii muuten vieläkin jos joku haluaa helppoa rahaa. Tuli tehtyä tylsyyteen.GTA Onlineen tuli pientä Red Dead Redemption 2 mainostusta. Hieno revolreri ja GTA$250,000 suht helposti jos kiinnostaa.
https://socialclub.rockstargames.com/news/article/60320/Uncover-the-Double-Action-Revolver
Tämä toimii muuten vieläkin jos joku haluaa helppoa rahaa. Tuli tehtyä tylsyyteen.
Olen monta kertaa asentanut GTA V eri koneille eikä ensimmäisen kerran jälkeen kysytty lisenssiä, eli se on sidottu Social Club käyttäjään. Eli lataat vain installerin mistä alunperinkin, ellei asennustiedostoja saa hyödynnettyä kun ne kerran ovat olemassa.
Itselläkään ei ole hajonnut peli kertaakaan, mutta online kaatuu joka pelikerta jossain vaiheessa... Uskoisin sinulla olevan syynä modit eikä tuo pelin toimitustapa itsessäänOnko GTA V:n Steam versio stabiilimpi kuin retail? Retail löytyy itseltäni ja tuntuu, että joka toinen päivitys rikkoo jotain siten, että peli ei käynnisty enään ollenkaan tms. Olisi tällä hetkellä Steamissa tarjouksessa, mutta onko uudelleen ostamisen arvoista? Tuntuu myös, että pienikin virhe retailin modaamisessa, niin peli hajoaa kokonaan (kaatuilee) eikä pelkän modin poisto auta vaan reinstall edessä.
juu ei täs pelis kyl kummosempaa(hauskaa) tullut muutkun juoksemist ensimmäisten heistejen jälkeen doomheistit ja vaikuttas ton uudemman kannalt et samaa mennää, juokse,myy,juokseNo loppu peleissä tuo ei näyttänyt antavan hevon v:n vertaa uutta sisältöä pelattavaksi. Kunhan nyt hiukan eri muodossa taas samaa paskaa kuin entisetkin.
Sama täällä, olen pelannut heistejä randomien kanssa ja kyllä se aika hankalaa on ollut. Varsinkin tuo humane raid missä pitäs hiipiä sen auton kanssa sinne labran pihalle on melko mahdoton päästä läpi. Muutenkin heisteissä on se tyhmyys, että voit liittyä heistiin jota et oo ikinä pelannut ja sitten vielä kun heistin aloittaja skippaa sen aloitusvideon niin on vähän pallo hukassa että mitäs tässä pitikään tehdä.
Toimiiko muilla tuo pc GTA V:n menu huonosti? Löylyä pitäis omassa koneessa olla mielinmäärin ja itse peli toimii hyvin mutta valikossa hiiri menee tökkimällä ja muutenkin hidastelee kaikki siinä, ei todellakaan voi sanoa sujuvaksi tuota valikkoa.
Itselläni on myös ollut molemmat ongelmat ihan pelin julkaisusta asti. Windowed modesta saa nopeasti vaihdettua fullscreeniin muistaakseni näppäinyhdistelmällä ALT + ENTER.Mulla taasen Vsync ei auttanut. Lisäksi peli käynnistyy välillä windowedina vaikka fullscreen asetuksen vaihdan aina...
Voithan sitä varten tehdä jonkun "feikkitilin" itse ainakin olen joskus tehnyt kun jostain peleistä saanut alennusta enemmän jne.Toisaalta pitäisi linkittää facebook tili gta onlinen kanssa ja en ainakaan itse tiedä haluanko sitä tehdä, aika helppoa mainosdataa Rockstarille tiedossa.
Mitäköhän merkitystä tollakin on? Siinähän mainostavat. Ei niitä ole pakko ostaa.Toisaalta pitäisi linkittää facebook tili gta onlinen kanssa ja en ainakaan itse tiedä haluanko sitä tehdä, aika helppoa mainosdataa Rockstarille tiedossa.
Perjantaina loggasin taas muutaman viikon tauon jälkeen ja sain 1,05 miljoonaa heti loginissa. No samantien ne meni toki käyttöön, ostin toimiston ja hangaarin ja tullut nyt niitä lentotehtäviä tehtyä. Ihan ok, vähän toistaa kyllä itseään ja 10k per keikka tuntuu aika vähäiseltä.
Mitä kannattaa ostaa onlinessa, jos rahaa on n. 700k ja on jo toimisto, kämppä ja hangaari sekä varasto. Pitäisikö säästää helikopteriin (Buzzard) vai olisiko jotain muuta hyvää tavoitetta.
Mitä kannattaa ostaa onlinessa, jos rahaa on n. 700k ja on jo toimisto, kämppä ja hangaari sekä varasto. Pitäisikö säästää helikopteriin (Buzzard) vai olisiko jotain muuta hyvää tavoitetta.
En tiedä, onko Online puolelle omaa ketjua tällä foorumilla. Muron puolella oli. En löytänyt haulla taikka etsimällä osumia viime vuoden puolelle otsikoista. Joka tapauksessa ottaa päähän, kuinka usein tää online kaatuu. 5-15min saa tuijotella samaa junnaavaa ruutua, jonka jälkeen on pakko tappaa peli prosesseista ja käynnistää peli uusiks. Tätä tapahtuu monta kertaa sinä aikana kun peliä haluaa pelata. Ollu ihan yhtä schaibaa onlinen julkaisusta saakka. Joskus toimii ihan hyvin, joskus sarvi kasvaa otsaan tosi nopeasti. Toivottavasti RDR2 ei ole samaa paskaa kun on ollu miljardi tilillä
En tiedä, onko Online puolelle omaa ketjua tällä foorumilla. Muron puolella oli. En löytänyt haulla taikka etsimällä osumia viime vuoden puolelle otsikoista. Joka tapauksessa ottaa päähän, kuinka usein tää online kaatuu. 5-15min saa tuijotella samaa junnaavaa ruutua, jonka jälkeen on pakko tappaa peli prosesseista ja käynnistää peli uusiks. Tätä tapahtuu monta kertaa sinä aikana kun peliä haluaa pelata. Ollu ihan yhtä schaibaa onlinen julkaisusta saakka. Joskus toimii ihan hyvin, joskus sarvi kasvaa otsaan tosi nopeasti. Toivottavasti RDR2 ei ole samaa paskaa kun on ollu miljardi tilillä