Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pelasitko eilen tota onlinea? Tuo on ilmanen vissiin niille jotka 24 päivä oli onlinessa.Meikäläisellä ei edes lue ''Free'' tuossa, vaan maksaisi tuon 535K. Odotellaampa sitten hetki josko korjaisivat...
Pelasitko eilen tota onlinea? Tuo on ilmanen vissiin niille jotka 24 päivä oli onlinessa.
Palauttivat olikohan eilen 530k. Palauttivat rahat myös veljelle, joka ei edes ottanut tuota "ilmaista" HermestäTuskin palauttavat mitään rahoja. Tosta autosta ei muuuten saa myymällä mitään Määkin odotin että jos siellä tulis mahdollisuus siihen ilmaseen autoon mutta ei sit missään vaiheessa tullu ilmotusta siitä.
Hmm, FiveM on tosiaan jauhettu parikymmentä tuntia, mutta nyt alkoi tuo "aito alkuperäinen" GTA Online kiinnostamaan; mites vaikea tuohon on enää päästä sisään, jahka ei ole grindannut 2015 asti rahaa?
Eli GTA RP-skenen tyylisesti "rehtiä työtä" tekemällä ei tienaa, edes vähää?Ainoa tapa oikeasti tienata on tehdä noi heistien criminal mastermind jutut. Ei mistään muualta oikeasti saa miljoonia. Kaikki jotka selittävät kuinka heillä on satoja miljoonia on saanut moddereilta tai modannut ne itse.
Tienaa niillä normaaleillakin tehtävillä mutta kaikki maksaa niin perkeleesti että hyvä kun panoksia saat aseisiin.Eli GTA RP-skenen tyylisesti "rehtiä työtä" tekemällä ei tienaa, edes vähää?
Voi laittaa freemodessa passive moodin päälle valikosta. Et pysty ampumaan itse eikä kukaan muukaan pysty sua ampumaan.Vähän tuntuu "hankalalta" hypätä mukaan Onlineen, kun kokoajan joku "Venäjän veli" ampuu jos sattuu kadullakaan näkemään. Onko tuohon mitään kikkaa, vai otanko vaan kokoajan kuolemia?
Mee resurssienvalvontaan ja keskeytä GTA noin 10 sekunniksi. Tämän jälkeen koko aula tyhjenee ja pääset itse pelaamaan ilman joroilua.Vähän tuntuu "hankalalta" hypätä mukaan Onlineen, kun kokoajan joku "Venäjän veli" ampuu jos sattuu kadullakaan näkemään. Onko tuohon mitään kikkaa, vai otanko vaan kokoajan kuolemia?
Tai sitten tekee portti jekun ja on yksin public aulassa.
@Ari T tietää enemmän ja on ainakin joskus hostannut suomalaisille public aulaa, jonne ei ulkomaalaiset pääse
Siis roolipeli-mod? FiveM on ulkopuolisen tekijän modi.Onko tuo rp tila Rockstarin oma tekemä lisäri vai joku ulkopuolinen modi? Ajattelin jos ostais nyt tuon gta v kun näyttää olevan steamin alennuksessa vielä 24e.
Tuli kokeiltua, ja toimikin ihan hyvin - paitsi että, muutaman kerran joku randomijamppa pääsi samaan sessioon? Lähtikin kyllä aika nopeasti.Tuolla ohjeella saa public session mihin ei pääse kukaan muu joinaamaan. QazserNOS:lle kiitos tuosta palomuuri kikkailusta kuuluu, mihin ei pitäisi päästä kuin kotimaisella ip:llä.
Mikä näyttö? UW näytöissä tuota ainakin tulee.Missäs on vika kun cutscene alkaa pelissä niin tulee mustat palkit reunoille pelissä. Sitten kun cutscene loppuu niin palaa normaaliksi. Resona 1080p. Katoin pelin asetukset läpi ja myös nvidian experiensestä. Mutta en löytänyt ratkasua.
Osaako joku neuvoa idioottivarmasti, että miten saan kännykällä spawnattua helikopterin nenän eteen? näin ku joku teki niin
Olen ostanu jo oman talon makso 200k sekä autotallin 25k ja pari asetta. Eli aika alkutekijä oon.
Toimii ja on lineaarinen kaasu, itellä noita ohjaimia 2 kpl. Muista vaan pistää se ohjain päälle ennenku starttaat peli, tää peli ei pysty ottamaan sitä "lennosta" käyttöön.
Googlettamalla löytyy?GTA V:n Social Club versio ois tarjouksessa karvan alle 20 €. Ja kyllä, sen saa tarvittaessa linkitettyä Steamin listoille manuaalisesti, jos haluaa saada Steam Overlayn toimimaan samalla.
Juuri noin ainakin itse teen, mutta usein tulee vaihdettua hiireen ja näppikseen tollasessa tilanteessa. Vähän kärsii ajamisen jouhevuus, mutta parempi se kuin ohjaimen tatilla tähtääminenMiten Xbox One -ohjaimen kanssa luonnistuu ampuminen ajaessa? Tarvittavat napithan ovat ne siinä liipaisimien yläpuolella, mutta kun ajaakin pitäisi samalla. Pitäisikö kaasua ja jarrua käyttää keskisormilla ja varata etusormet ampumista varten?
Ei maksa mitään, mutta on varoitettava: pienen pieni mahdollisuus saada bännit Onlineen, jos/kun FiveM:ää pelailee. Mutta, enpä ole kuullut, että näin olisi kelleen (tutulle) käynyt. FiveM Tuossa ihan aihe ko. modista.Tässä nyt herännyt mielenkiinto tuohon FiveM tsydeemiin, mutta hiukan herännyt mietteitä tuohon suhteen. Aloitetaan tärkeimmästä:
maksaako tuo jotain? Mistä kannattaa ladata? Täytyykö tuo poistaa jos pelaa alkuperäistä rokcstarin onlineä? Maksaako jotain jos innostuisi tekemään TECH crewilläisille tarkoitetun serverin?
Peliin tuli uusi radioasema, se löytyy varmaankin yksinpelistäkin. Muut uutuudet lienevät onlinen juttuja. Korjatkaa jos olen väärässä.Innostuin pelaamaan tätä pitkästä aikaa ja viimeks pelasin yksinpeliä joskus kun tää pc:lle julkastiin.
Onko yksinpeliin tullu mitään uutta julkasun jälkeen? Tyyliin musiikkeja, autoja, tehtäviä? Onko jossain listaa yksinpelin muutoksista julkasu -> nykyhetki? Koitin eilen nopeesti tsekkailla, mutta ei osunu silmään.
En siis tarkota changelogeja, kun en jaksa niitä kaikkia lukea, vaan just julkasusta nykyversioon.
Näin on.Peliin tuli uusi radioasema, se löytyy varmaankin yksinpelistäkin. Muut uutuudet lienevät onlinen juttuja. Korjatkaa jos olen väärässä.
Jeh, ja Ballad of Gay Tony oli omasta mielestä parempi ku emopeli tai se toinen lisäri, lähinnä siks että se muistutti enemmän Vice Cityä.Sääli ettei tullut tähän GTA:han mitään suurempaa lisäsisältöä yksinpeliin. Esim jotain tarinaa lisää yms. Eikös GTA IV kin tullut kaksi niitä lisäreitä? Se joku moottoripyörä juttu ja joku muu.
Online ja shark cards $$$$$$Jep. Sehän se olikin nimeltään. Se oli varsin hyvä lisäri tuo Ballad of Gay Tony. Minkähäntakia lie eivät tähän sitten tehneet mitään lisäsisältöä?
Online ja shark cards $$$$$$
No siis pointtihan tuossa on että miten maksimoidaan voitto rajallisilla resursseilla. Nuo online mikromaksut on reippaasti kannattavampaa touhua.ja yksinpeliin dlc 10-20€ niin siitä olisi taas muutaman miljoonan saannut.
On.Onko muuten kämppien määrärajoitus jo noussut lisää? Aiemminhan oli se 2 tai 3(plus autotalleja).