GoPro

Viestiketju alueella 'Viihde-elektroniikka, kamerat ja kodinkoneet' , aloittaja Cumbo, 03.09.2018.

Tagit:
  1. Cumbo

Cumbo

Rekisteröitynyt:
    31.05.2017
    Aukaistaanpa tännekin oma ketju, kun en moista onnistunut löytämään.

Elikkäs kysymys kuuluu, että jos lykkää tällaisen mikrofoniadapterin kameraan kiinni, niin saako tuohon USB-C-porttiin edelleen virrat kiinni eikä se ole esim. vain tiedonsiirtoa varten?

2. Inferno

Inferno

Rekisteröitynyt:
    20.10.2016

Jotenkin tämän videon perusteella ymmärrän että pitäisi onnistua myös lataaminenkin.

Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla

3. Tommy Goldfish

Tommy Goldfish

Rekisteröitynyt:
    29.10.2016
    Oliko hajanaiset tiedot mihin törmäsin totta, eli Hero new modautuu hero 5 black malliksi laittamalla pari tiedostoa muistikortille?

4. Inferno

Inferno

Rekisteröitynyt:
    20.10.2016
    On totta. Minä tein juuri viikko sitten tuon päivityksen. Vaatii siis formatoidulle muistikortille flashatyn hero 5 Blackin firmiksen ja se on siinä.

Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla

5. Cumbo

Cumbo

Rekisteröitynyt:
    31.05.2017
    Niinpä näyttäisi toimivan. Pitänee tuollainen palikka hakea, vaikka onhan tuo käsittämätöntä rahastusta.

6. Nenolanjones

Nenolanjones

Rekisteröitynyt:
    20.04.2018
    Onkos porukalla noista tarvikemallin akuista kokemusta? Pitäis Hero 4:seen hommata vara-akku(ja), ja mietin kokeileeko taas tarviketta vai suosiolla alkuperäistä. Joskus oli jotain halpis kiinalaisia akkuja 3 kpl ja niille laturi, meni kyllä muutamassa käytössä ihan pilalle ne akut, ei enää pitäny virtaa.

Esim digitarvike myy jos jonkunlaista akkua, ei vaan yhtään tiedä mitä uskaltais kokeilla

Hero 4

7. Cumbo

Cumbo

Rekisteröitynyt:
    31.05.2017
  8. Cumbo

Cumbo

Rekisteröitynyt:
    31.05.2017
    Onkohan tuossa GoProssa joku kikka, jolla looping moden pituus säilyisi kameraa uudelleenkäynnistyksen jälkeenkin? Laitoin default modeksi looping mode, mutta aina käynnistyksen jälkeen loopin pituus on "max" eikä asettamani 5 min.

9. Juhamies

Juhamies Team Stream

Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Eikös nää mene tuohon actionkamerat ketjuun ihan hyvin? :)

10. Cumbo

Cumbo

Rekisteröitynyt:
    31.05.2017
    Menee varmasti. En itse ole huomannut moista ketjua. Mun puolesta voidaan jatkaa tätä siellä eli täällä: Actionkamerat