Googlen Gemini Live -keskustelutoiminto muuttuu ilmaiseksi kaikille Android-käyttäjille

NeliYgönen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
02.07.2020
Viestejä
221


NeliYgönen kirjoitti uutisen/artikkelin:
Googlen tekoälypalvelu Geminin keskustelutoiminto Gemini Live on ollut aiemmin vain Gemini Advanced -tilaajien käytettävissä, mutta nyt Google tuo sitä asteittain ilmaiseksi myös muille Android-käyttäjille. Ainakin toistaiseksi toiminto on käytettävissä vain englannin kielellä ja myös puhelimen kieleksi on oltava asetettuna englanti.



Kun Gemini Live on päivitettynä Gemini-sovellukseen, sen voi aktivoida sovellusnäkymän oikeasta alakulmasta kipinäkuvakkeella. Gemini Live -näkymässä on vaihtoehdot puheen nauhoittamiselle ja keskustelun lopettamiselle. Lopettamisen jälkeen Gemini Live antaa keskustelusta tekstimuotoisen puhtaaksikirjoituksen. Toiminnon kerrotaan sallivan keskustelulle luonnollisen ja orgaanisen virtauksen keskeytyksineen ja aiheenvaihtoineen. Toistaiseksi Gemini Live ei vielä tue laajennuksia, kuten Gmailia, Youtube Musicia tai Mapsia.

Lähde: GSMArena, X

Linkki alkuperäiseen juttuun
 
Liittynyt
26.05.2017
Viestejä
132
En pahemmin itse tarvitse tätä toimintoa mutta kovasti olen odotellut että se tulisi saataville jo ominaisuutena eli että tekoälytekniikkamme pystyisi siihen.
 

NeliYgönen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
02.07.2020
Viestejä
221
Kyllä mulla on suomeksi puhelin.



Sunnuntaina tuli tämmöinen Messages puolelle.
Juu, itsellä tuli tuo sama, mutta uutisen aihe Gemini Live on nimenomaan puheella tapahtuvaan reaaliaikaiseen keskusteluun tarkoitettu Geminin toiminto, joka ainakin lähdeuutisen mukaan edellyttäisi puhelimen käyttökielenä olevan englanti (mikäli oikein ymmärsin).
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 866
Juu, itsellä tuli tuo sama, mutta uutisen aihe Gemini Live on nimenomaan puheella tapahtuvaan reaaliaikaiseen keskusteluun tarkoitettu Geminin toiminto, joka ainakin lähdeuutisen mukaan edellyttäisi puhelimen käyttökielenä olevan englanti (mikäli oikein ymmärsin).
Aah. Kiitos kun selvensit asiaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
253 086
Viestejä
4 405 362
Jäsenet
73 094
Uusin jäsen
Jussi_T

Hinta.fi

Ylös Bottom