Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse käytin siihen vielä sen 10e etukoodin niin jäi hinnaksi vaivaset 0,99e.Ei ole itselläkään tullut koodia, vaikka pelin kyllä ennakkovarasin melkein saman tien kun tuli saataville.
Eilen tuli jonkin aikaa pelailtua CP2077 ja lukuunottamatta sitä etten oikein osaa, niin viihdyttävältä peliltä vaikutti, eikä mitään ihmeempiä bugeja tullut vastaan. Latausajat ovat Stadialla kyllä aika herkkua verrattuna olkkarissa majailevaan PS4:n ja kynnys käydä pelaamassa esim. vaikka 20min sessio on kyllä paljon matalammalla.
Borderlands 3 ultimate edition olisi kyllä aika hyvässä alennuksessa (10,99€). Melkein tekisi mieli varmuuden vuoksi ostaa, vaikken tiedä milloin sitä ennättäisi pelaamaan.
Onkohan tuo tarjous vielä voimassa, eli jos tilaa nyt niin voiko vielä saada stadian kaupan päälle.
Tilasin tuon CP2077 ja kun tilausta aloitti niin siinä oli sivulla tuo tarjous mukana
"
RAJOITETTU TARJOUS
STADIA PREMIERE EDITION
"
Mutta tilausvahvistuksessa tai muutenkaan ei ollut mitään mainintaa asiasta, eli tulikohan minulla nyt kämmi ja tilasin ja maksoin CP2077 turhaan
Ei ollut mullakaan mainintaa missään tilausvahvistuksessa
. Tuli silti se premium
Aivan eli tulee jälkikäteen, ilma eri ilmoitusta.
@samiv ootko kokeillut modeemin ottaa pois virroista?
Yhteyskään kovin hyvältä näytä? Millä mopolla lähdit liikkelle?
4k taitaa toimia ainoastaan Chromecastin kanssa pelatessa.
Miten pitkään meni siitä, kun sait lähetysilmoituksen?Premiere edition saapui eilen DHL:n toimittamana!
Miten pitkään meni siitä, kun sait lähetysilmoituksen?Tänään tuli tännekin. Piuhalla toimii hyvin. Wifissä meinas pätkiä. Kaapelimodeemi on tosin jo aika vanha.
Miten pitkään meni siitä, kun sait lähetysilmoituksen?
Eilen lähti jo Premiere Edition tulemaan, jos sen saisi viikonlopuksi, niin pääsisi kunnolla tykittämään. Cyberpunk 2077 on ollut tähän mennessä Googlelle lottovoitto, koska Stadia on tällä hetkellä monille melkein paras vaihtoehto pelata sitä.
Hyvin toimii vaan kovin on suppea pelivalikoima proollakin. Yhtä monster truckia lukuunottamatta ei yhtään autopeliä pelattavana! Grid maksaa erikseen.
Voisikohan tässä olla kyse siitä, että Haminan datacenteristäoppuu iltaisin kapasiteetti ja ohjaudut kauempaan datacentteriin. Grace(googlelta) kirjoitti tästä jokunen päivä sitten reddittiin, että näin käy jos kapasiteetti täyttyy ja esimerkiksi pelin latautuminen saattaa kestää kauemmin. Heillä oli tuossa myös joku bugi, ettei peli lähtenyt käyntiin täss tapauksessa kun tuli aikakatkaisu.Jostain syystä nyt iltasilla ei enää cyberpunkin pelaaminen onnistunut. Herjailee vaan huonoa yhteyttä vaikka 200 megasta näyttää mittaukset. Kaapelimodeemi yhteys käytössä.
Miten nopeasti nuo Premiere Editionit on muille tulleet? Minulle lähetetty 14.12, mutta DHL-seurantaan ei 15.12 jälkeen ole päivityksiä tullut, viimeisin merkintä ”käsittelyssä DHL:n toimipisteessä Eindhovenissa”. Liekkö normaalia jouluruuhkaa vai joko ne hävitti paketin...
Sama tilanne täällä. Eiköhän se sieltä vielä ennen joulua tule.Miten nopeasti nuo Premiere Editionit on muille tulleet? Minulle lähetetty 14.12, mutta DHL-seurantaan ei 15.12 jälkeen ole päivityksiä tullut, viimeisin merkintä ”käsittelyssä DHL:n toimipisteessä Eindhovenissa”. Liekkö normaalia jouluruuhkaa vai joko ne hävitti paketin...
Onko yhteytesi nopea ja PC piuhalla verkossa? Mulla oli kanssa kuvanlaatu aivan paskaa Chromella. Juuri samanlaisia ongelmia mitä kuvasit.Noh.. Tänään jaksoin käydä kokeilemassa cyberpunkkia stadialla ja joo.. Ei ole ainakaan pc pelaamisen tulevaisuus täällä tässä palvelussa. Fullhd striimi aivan täyttä ripulia, pakkausartefaktit selvästi näkyvissä, input lagia ja värit haaleat. Tähän päälle vielä motion blurri päällä pelissä ja asetuksia ei voi säätää niin huehue
No odotellaan nyt vielä sitä ohjainta ja chromecastia. Katsotaan paraneeko tilanne johonkin ja voisiko tällä sitä kasuaalia sohvapelaamista harrastaa, mutta tuon äskeisen kokeilun perusteella saa kyllä ihmeitä tapahtua
Onko yhteytesi nopea ja PC piuhalla verkossa? Mulla oli kanssa kuvanlaatu aivan paskaa Chromella. Juuri samanlaisia ongelmia mitä kuvasit.
Edgellä toimii loistavasti ja nyt asensin selaimeksi chrome canaryn ja siihen Stadia enhanced lisäosan jolla saa pakotettua resoluution ja koodekin. Mitään muita lisäreitä ei selaimessa asennettuna. Ongelmat loppuivat siihen.
Kannattaa siis vielä koittaa jollain eri selaimella.