Golf

Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
741
Alunperin oli tarkoitus hommata Clicgear 4.0, mutta se on jostain syystä hävinnyt Golfskyn valikoimista.

Näillä näkymin maanantaina pitäisi mennä Tampereen myymälään hakkaamaan simulaattoria, joten voin raportoida lähtikö Nitro mukaan ja miltä vaikutti.
Hienoa kiitos!
 
Liittynyt
11.11.2018
Viestejä
187
Kävin ihmettelemässä Nitronia ja sattumalta kaupassa oli myös yksi Clicgear 4.0+ jäljellä. Nitron oli varsinkin ilman bägiä hieman hempulan tuntuinen. Bägin kanssa laatuvaikutelma parani jonkin verran. Avaaminen Nitronissa oli näppärämpi kuin Clicgearissa ja konsolikin hieman parempi (sisäänrakennettu kännykkäteline iso plussa). Suurimmat miinukset Nitronissa oli tuo vähän huonomman oloinen rakenne, bägin kiinnitysnarut ja se että jarru oli vaan toisessa renkaassa. Voisin kuvitella että mäessä tuo kääntyilee aika pahasti jarrun varassa ollessaan.

Clicgeariin oli varaosia (jarruvaijerit, renkaat jne) suoraan hyllyssä, BagBoyn kohdalla menee kuulemma aina tehdastilauksena.

Jos vieressä ei olisi ollut tuota Clicgearia olisin ottanut Nitronin mukaan. Nyt päädyin ostamaan Clicgearin, kun hintaeroa oli vain 15 euroa.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
741
Kävin ihmettelemässä Nitronia ja sattumalta kaupassa oli myös yksi Clicgear 4.0+ jäljellä. Nitron oli varsinkin ilman bägiä hieman hempulan tuntuinen. Bägin kanssa laatuvaikutelma parani jonkin verran. Avaaminen Nitronissa oli näppärämpi kuin Clicgearissa ja konsolikin hieman parempi (sisäänrakennettu kännykkäteline iso plussa). Suurimmat miinukset Nitronissa oli tuo vähän huonomman oloinen rakenne, bägin kiinnitysnarut ja se että jarru oli vaan toisessa renkaassa. Voisin kuvitella että mäessä tuo kääntyilee aika pahasti jarrun varassa ollessaan.

Clicgeariin oli varaosia (jarruvaijerit, renkaat jne) suoraan hyllyssä, BagBoyn kohdalla menee kuulemma aina tehdastilauksena.

Jos vieressä ei olisi ollut tuota Clicgearia olisin ottanut Nitronin mukaan. Nyt päädyin ostamaan Clicgearin, kun hintaeroa oli vain 15 euroa.
Okei, kiitos infosta
 
Liittynyt
06.01.2019
Viestejä
32
Suurimmat miinukset Nitronissa oli tuo vähän huonomman oloinen rakenne, bägin kiinnitysnarut ja se että jarru oli vaan toisessa renkaassa. Voisin kuvitella että mäessä tuo kääntyilee aika pahasti jarrun varassa ollessaan.
Minulla on ollut bagboyn compact 3 nyt kolmisen vuotta käytössä ja siinä on tuo jarru myös vain toisessa pyörässä, itse en ole havainnut koskaan mitään ongelmia pyörimisen ja kääntyilyn kanssa vaikka rinteeseen on pysäköinyt. Nitronista en tiedä mutta ainakin tuo compact 3 on ollut toimiva ja siitä ei itseltä löydy mitään valittamisen aihetta.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
741
Minulla on ollut bagboyn compact 3 nyt kolmisen vuotta käytössä ja siinä on tuo jarru myös vain toisessa pyörässä, itse en ole havainnut koskaan mitään ongelmia pyörimisen ja kääntyilyn kanssa vaikka rinteeseen on pysäköinyt. Nitronista en tiedä mutta ainakin tuo compact 3 on ollut toimiva ja siitä ei itseltä löydy mitään valittamisen aihetta.
Itse tilasin tuon Nitronin ihan senkin takia että tarjous on hyvä ja tuota säilytys yms. osiota on kehuttu. Sekä että tuon avaaminen/kiinnilaittaminen vaikutti todella nopealta. En usko, että valitsee kumman tahansa, voi kovin pieleen mennä.
 
Liittynyt
11.11.2018
Viestejä
187
Itse tilasin tuon Nitronin ihan senkin takia että tarjous on hyvä ja tuota säilytys yms. osiota on kehuttu. Sekä että tuon avaaminen/kiinnilaittaminen vaikutti todella nopealta. En usko, että valitsee kumman tahansa, voi kovin pieleen mennä.
Varmasti hyvä valinta! :thumbsup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
233
En ole ollut tietoinen, että Youtubesta näkee Euroopan Touria (featured groups). Onkohan tämä vasta hiljattain tullut?

 
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
554
Minusta noita näkyi ehkä viime kaudellakin ainakin osassa kisoista. Ja nyt GolfTV:kin näyttää ihan suomesta PGA Touria normaalisti, ei tarvitse siihen enää Singapore kikkailua, ainakin tämä AmEx kisa näkynyt.
Välimäeltä tänään komea eagle, muuten olikin aika hiljainen kierros.
 
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
554
Toimiiko muilla Golf TV VPN-kikkailulla? Chromella ja Edgellä nyt yrittänyt mutta ei vaan lähde rullaamaan, puhelimella sitten kun laittaa Freedomen päälle niin sillä kyllä lähtee heti pyörimään.
E: Haa, lähtihän se viimein kun oli tarpeeksi kärsivällinen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
554
Sam Ryder pisti holikan Scottsdalen 16 reiällä ja senhän tiesi että koko paikka sekoaa. Järjetön mekkala!
 
Liittynyt
22.03.2017
Viestejä
47
Sam Ryder pisti holikan Scottsdalen 16 reiällä ja senhän tiesi että koko paikka sekoaa. Järjetön mekkala!
Jep! Totaalinen sekoaminen ja oluet lensi hienossa kaaressa. En sen enempää katsonut, mutta taisi siivoamisessa mennä hetki ennen kuin jatkettiin. :rofl:
 

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 178
Jos jollakin on edullista leftin putteria tai Sand Wedgea myydä, niin YV:llä voi tarjota.
 
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
554
Kallelle voitto, hieno viimeinen päivä!

Ja samalla tuli taskuun kutsu US Openiin!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 141
Onkos täällä kenelläkään käytössä Arccosin grippejä tai sensoreita? Tai miksei jotain vastaaviakin, jos on niin onko ollut hyötyä vai onko vain turhuuksia?
 
Liittynyt
26.12.2016
Viestejä
33
Onkos täällä kenelläkään käytössä Arccosin grippejä tai sensoreita? Tai miksei jotain vastaaviakin, jos on niin onko ollut hyötyä vai onko vain turhuuksia?
on ollut käytössä ja olen ihan tykännyt. Muutamassa mailassa sensorit, suurimmassa osassa gripeissä. Välillä jää joku lyönti tallentumatta, mutta se on kohtalaisen nopea ja helppo korjata. Muutaman kerran appi sekoillut jotain kun ei ole reikää lopettanut vaan jatkanut lyöntien keräämistä seuraavankin reiän osalta. Siinä helposti menee sitten keskittyminen itse pelistä.

Nyt kun nostivat hintaa niin pitää vähän miettiä. Olen nyt pari kertaa uusinut tilauksen ennen joulua olevissa alennusmyynneissä niin saanut vuoden aina hieman edullisemmin.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 141
on ollut käytössä ja olen ihan tykännyt. Muutamassa mailassa sensorit, suurimmassa osassa gripeissä. Välillä jää joku lyönti tallentumatta, mutta se on kohtalaisen nopea ja helppo korjata. Muutaman kerran appi sekoillut jotain kun ei ole reikää lopettanut vaan jatkanut lyöntien keräämistä seuraavankin reiän osalta. Siinä helposti menee sitten keskittyminen itse pelistä.

Nyt kun nostivat hintaa niin pitää vähän miettiä. Olen nyt pari kertaa uusinut tilauksen ennen joulua olevissa alennusmyynneissä niin saanut vuoden aina hieman edullisemmin.
Okei, tuleehan tuolle sinällään hintaa, mutta data pelaamisesta kiinnostaisi ja pitäisi tässä myös gripit vaihtaa mailoihin, ellei vaihda kokonaan mailoja, niin olisi samalla suht helppo laittaa Arccosit, eikä noille juurikaan lisähintaa tässä kohtaa tulisi, joten voisi laittaa testiin ja katsoo sitten jatkaako tilausta tulevaisuudessa.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
499
Jotain olen tehnyt oikein talvella kun peli, ainakin vielä, sujuu.
Nyt on alla 47 lähtöä, (9r 29kpl) ja olen saanut händärin 11,8 -> 9,1
Kolme alle 80 kierrosta, viimeksi Järvenranta 79
Saas nähä kauanko golfjumalat hymyilee...

Btw kuinka usein olette vaihtaneet wedgejä?

Mulla on 52, 56 ja 2x60 (toinen bunkkeria varten)
Tekisi mieli uusia 52 ja 56. 52asteinen on 10v ollut ja ihan ok urat vielä.

Onhan ne alimmat kuluneet, mutta urat tuntuu ja näkyy.
Kaikki alle 40m lyönnit kuitenkin tuolla 60-ast
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
233
Onnittelut händärin saamisesta singeliin.

En ole wedgejä vaihtanut 15 vuoteen, mutta nyt saatan talven aikana hankkia uudet, kun tuli uudet raudatkin hankittua.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 141
Oma ajattelu ollut, että jos joku toimii halutusti, niin mitäpä sitä sen puolesta vaihtamaan. Toki jos nyt älyttömästi kulunut, niin harkitsisin vaihtoa.

Wedgeistä puheenollen, onko monella käytössä setin PW:n tilalla joku erillinen wedge? Omat raudat menevät tässä uusintaan kun 8i hajosi ja mietinnässä oli hankkia tilalle 4i-9i ja erillinen 46 wedge.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
499
Olet oikeassa, mitäpä sitä toimivaa mailaa vaihtamaan.
Eikä tosiaan ihan älyttömästi ole kulunut, ehkä eniten tuo 56. Se kun ennen käytössä bunkkerista.

Itellä on setti 4-PW, sarjan oma PW.
Samoin kuin tulee uudet mailat olemaan 4-PW kunhan saan tilaukseen.
 
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
554
Itsekin olen ajatellut 60 ja 54 päivittämistä talven aikana, osittain siksi että ovat kohta 20v vanhoja ja osittain siksi että ovat bägin ainoat raudat mitkä ovat normimittaisia, kun raudat ja 50 wedge ovat +0.5".
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 141
Tähän uusimiseen liittyen TXG:ltä tuli juuri sopivasti eilen video Bob Vokey:n kanssa kulumisen vaikutuksista. Bob oli sitä mieltä, että wedge pitäisi uusia 75-100 kierroksen välein, tuon jälkeen suorituskyky ei ole enään tasaista. Ja testin perusteella onkin enemmän varianssia tuloksissa käytetyllä wedgellä, mutta en kyllä itse näe tuossa niin merkittävää eroa, että paljon kannattaisi vaihdella tuollaisella välillä tai muutenkaan jos se toimii, tour pelaajat sitten erikseen, mutta näin harrastelijan näkökulmasta.

 
Liittynyt
22.03.2017
Viestejä
47
Tähän uusimiseen liittyen TXG:ltä tuli juuri sopivasti eilen video Bob Vokey:n kanssa kulumisen vaikutuksista. Bob oli sitä mieltä, että wedge pitäisi uusia 75-100 kierroksen välein, tuon jälkeen suorituskyky ei ole enään tasaista. Ja testin perusteella onkin enemmän varianssia tuloksissa käytetyllä wedgellä, mutta en kyllä itse näe tuossa niin merkittävää eroa, että paljon kannattaisi vaihdella tuollaisella välillä tai muutenkaan jos se toimii, tour pelaajat sitten erikseen, mutta näin harrastelijan näkökulmasta.

Jep, samaa mieltä. Tourin pelaajat erikseen, jotka harjoittelevat vielä pelaamisen lisäksi viikottain. Klubipelaajan tuskin tarvitsee uusia 100 kierroksen välein wedgejään, kun osumakin yleensä on sinnepäin. Isoin ero taitaakin juuri tulla osuman toistettavuudesta, eikä niinkään lavan kunnosta.
Huvittavaa videolla oli myös, että uuden wedgen kanssa lentokaari piti olla alempi, mutta kohdassa 7:38 näkee, että keskivertoisesti launch angle on vanhalla matalampi kuin uudella. Eikä noissa numeroissa muutenkaan kauheasti eroa ole, kun niitä hetken tuiottaa.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
499
Noni, nyt sain tilaukseen
tilaus.jpg

Ei muuten ketään kiinnostaisi Ping G400 raudat 4-PW stiff-varsilla?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.11.2018
Viestejä
187
Huomenna näkyy tulevan jatkoa: 20-01 tulee neljäs kierros. Pitääpä laittaa positiivista palautetta TV5:lle, jos vaikka jatkossakin tulisi lähetyksiä.
 
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
777
Ootteko ulkomailta tilanneet mailoja? Kiinnostaisi hyvät kauppakokemukset. Ainakin tuo joku "Dormy" hyppää hakutuloksissa usein esille, ruotsalainen?

Uusi driver (ainakin) olisi hakusessa kevääksi, luultavimmin Pingin mallistosta (G425?). Pelaan vasurilta (vaikka oikeakätinen) joten rajoittaa hieman tarjontaa.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 141
Ootteko ulkomailta tilanneet mailoja? Kiinnostaisi hyvät kauppakokemukset. Ainakin tuo joku "Dormy" hyppää hakutuloksissa usein esille, ruotsalainen?

Uusi driver (ainakin) olisi hakusessa kevääksi, luultavimmin Pingin mallistosta (G425?). Pelaan vasurilta (vaikka oikeakätinen) joten rajoittaa hieman tarjontaa.
Golfbidderiltä tilasin viimekesänä käytetyn rautasetin ja ei moitittavaa toimituksessa tai kuvauksen paikkaansa pitävyydestä.

Myyvät uusiakin ja paljon kaikkea laidasta laitaan, mutta hintavertailua kannattaa tehdä, ei mikään halvin lähellekkään kaikessa vaan enemmänkin löytöjä seassa.
 
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
777
Joo, tota Golfbidderiä myös katsellut (sekä eBayta). Lähtökohtaisesti toki uusi haussa jos pitää näkemättä ostaa, mutta onhan noita helmiäkin siellä seassa.

Viime syksynä harmitti huolella kun meni täydellinen driver ohi eBayssa, oli huutokauppa ja joku korotti ihan minimaalisesti ja sillä lähti (halvalla), olin just sen kriittisen vartin paikassa jossa en puhelimelle päässyt. Nyt vasta aktivoiduin asiassa uudestaan.
 
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
554
Dormystä olen palloja yms. pienempää tavaraa tilannut, hyvin tuli perille nopeasti. Mailoja en ilman fittausta lähtisi ostelemaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
233
WGC reikäpelien välierät käynnissä. Scheffler - Burns meni jatkorei'ille.

e: toinen välierä jatkorei'ille ja niinhän siinä kävi, että ennakkosuosikit kisaa kolmannesta sijasta ja finaalissa Burns ja Young.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 905
Protip Mastersin seuraamiseen, Elisalta freedome vpn 1kk 0e ja masters.com streami.

Toimii.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
499
Poikien EM-joukkue kisat
Lenni Perälä DQ ekalla rundilla ja maitojunalla himaan

Onko kellään tarkempaa tietoa että mikä rike että välitön DQ?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 905
Poikien EM-joukkue kisat
Lenni Perälä DQ ekalla rundilla ja maitojunalla himaan

Onko kellään tarkempaa tietoa että mikä rike että välitön DQ?
Luulisi nyt keissistä olevan järjestäjän sivuilla joku tuomariston päätös vai eikö ne ole julkisia?

Joutuuko edes väärän tuloskortin palauttamalla diskatuksi koko kisasta?

Vai vaatiiko tuo Patrick Reedin tasoista hiekan lapiointia esteessä tms. oikeaa huijaamista.
 
Liittynyt
02.05.2020
Viestejä
61
onko tehnyt jotain mitä ei saisi joukkueen sääntöjen mukaa jos suomen golfliitto asiasta antaa lausunnon myöhemmi
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 905
onko tehnyt jotain mitä ei saisi joukkueen sääntöjen mukaa jos suomen golfliitto asiasta antaa lausunnon myöhemmi
Niin nyt kun tuota aiheesta annettua kommenttia lukee toiselta kantilta, niin olisiko tosiaan niin että itse kilpailun sääntöjen osalta ei kilpailun tuomaristolla ole ollut mitään päätettävää, vaan asia on suomen joukkueen sisäinen?
 
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
554
Suomalaisilta ihan jees startti Skotlannissa, Välimäki -3, Hattu -2 ja Samooja Par.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
233
Poikien EM-joukkue kisat
Lenni Perälä DQ ekalla rundilla ja maitojunalla himaan

Onko kellään tarkempaa tietoa että mikä rike että välitön DQ?
Facebookissa kirjoitettiin, että taskupallosta olisi jäänyt kiinni. Ei mitään varmaa tietoa siis.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 479
Viestejä
4 163 604
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom