• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Gigantti Tammiston peliosaston ale

Onko kukaan nähnyt 9800X3D tilannetta eli onkohan erä jo loppuunmyyty?
Itse ostin joskus 10:30 aikaan yhden. Jotain myyjä selitteli, että erä ei ole tullut ja vasta ensi kuussa saa 15(?) kpl erän, josta saan omani. En sitten tosiaan tiedä oliko myyjän joku selitys jolla sai itselle myyntejä lisää ja milloin sitten oikeasti tulee. Jos kuitenkin saa tuolla hinnalla ensi kuun aikana niin tämä minulle ok.

Onko kukaan nähnyt 9800X3D tilannetta eli onkohan erä jo loppuunmyyty?
Itse ostin joskus 10:30 aikaan yhden. Jotain myyjä selitteli, että erä ei ole tullut ja vasta ensi kuussa saa 15(?) kpl erän, josta saan omani. En sitten tosiaan tiedä oliko myyjän joku selitys jolla sai itselle myyntejä lisää ja milloin sitten oikeasti tulee. Jos kuitenkin saa tuolla hinnalla ensi kuun aikana niin tämä minulle ok.
Kävin heti aamusta kymmenen jälkeen tämän perässä eikä niitä ollut hyllyssä yhtäkään. Sain kuitenkin paikan päältä tilattua postilla ja pitäisi ensi viikolla tulla.

Kiitos vastauksista 9800X3D liittyen! Näinköhän pitävät kirjaa miten monta tilausta on otettu vastaan eli myyvätkö alennushintaan enemmän kuin 40 kpl? :hmm:

Ei mielestäni yhtään pahat jonot ollut. Klo 10 kaikki sisään eikä mitään ihmeempää ryysistä. Itellä tuli vuoro lappu 29 ja tuli napattua Ryzen 9600x, Corsair RM850e poweri ja ASUS ROG STRIX B850-A GAMING WIFI emolevy. Noista tuli about säästöä 140e niin ihan hyvä maku jäi.

• Tykkää
Reactions: Hcc
Itse menin sisään joskus 10:20, ulkopuolella ei jonoa. Pyörin useamman minuutin etsien hyllystä tavaroita, sain ohikulkevalta myyjältä MSI:n SSD:n. Emolevy (Asus 99€) oli loppu hyllystä. Toinen SSD (Samsung 249€) oli loppu hyllystä. Sitten otin vaan vuoronumeron.

Jonottaessa hain nallen ja kirjoitin viestin tänne. Numeroni oli 162. Useammalla odottajalla näytti olevan virtalähde, kun niitä sai hyllystä ja yhdellä North. Jollain oli G400, joka siis ei ollut tarjouksessa, mutta se oli hänen asiansa ja en sanonut mitään. Tarjous-Phantekseja vielä oli hyllyssä..

Sitten menin noutotiskille, kun omat muut oli tosiaan loppu hyllystä ja siellä näkyi trokarimies. Siellä oli jonossa 7 ihmistä ennen minua, niin oma vuoroni tuli nopeasti. Katselin vaan siinä, kun kärryyn vieressä tuotiin lisää Logitechin hiiriä ja vain yksi FD North. Jälkikäteen näyttäisihän tuossa olevan 11 näytönohjainta, ei kymmenen :D Poistuessani paikalta 3-5v pikkumies näytti kolmea nallea ja sanoi, että hänellä on kolme. Minulla oli vain yksi. Tämä oli kuitenkin ok.

Eräkoot on ihan liian pieniä monille tuotteille vielä kun ostorajoituksia ei ilmeisesti noudatettu. AIO-jäähyjen eräkoot säälittävän pieniä. Ei tule todellakaan lähdettyä Tammiston ruuhkiin enää tässä vaiheessa päivää.

Itse kävin kuitin mukaan klo 11.30 hakemassa tuon build 426 konepaketin. Sain ihan seuraavan jonotusnumeron ja ei ollut kummempaa ruuhkaa. Taisi silloin jäädä vielä 2 pakettia. Ihan hyvä tarjous kun samoilla osilla googlettamalla sain halvimmaksi pakettihinnaksi 2060e, jossa osa halvimmista hinnoista myös tosin Tammiston paikallisalen hintoja (esim. kotelo ja poweri. Prossukin olisi siellä alessa, mutta Dustinilla näyttin olevan hieman vielä halvemmalla).

• Tykkää
Reactions: Hcc
Palautetta kuvan kera laitettu Gigantin aspaan ostorajoitusten noudattamisesta, vesittää vähän intoa mennä tuonne viikonloppuna, jos tuotteet löytyvät jo torista :dead: ehkä iltapäivälehdetkin voisi saada tästä jotain ragebait uutisointia aikaiseksi, kuten oliko vuonna 2023 Gigantin myyjien perseilystä

Gigantin aspasta vastattiin yllättävän nopeasti.

"Muutamissa tapauksissa myyjillä on ollut väärinkäsitys rajoitusten osalta ja ovat myyneet enemmän kuin 1 kpl per asiakas. Olemme käyneet asian läpi myyjien kanssa ja pyrimme jatkossa varmistamaan että näitä rajoituksia noudatetaan. Näiden muutamien tapausten osalta olemme pystyneet myös varmistamaan että nämä liialliset myynnit eivät vaikuta alun perin luvattujen kampanjaerien määriin."

Tuskinpa kuitenkaan ollut esim +10kpl ylimääräisiä 5070 takahuoneessa, eli joko menneet tilaukset myöhempää toimitusta varten (tai sitten myyneet vain ei-oota). Mutta toivotaan, että ei moni ole joutunut palaamaan tyhjin käsin, jos aamulla saapuivat trokareiden jälkeen :cautious: Harmillisinta mielestäni, että joku laittaa nyt kaikki Toriin myyntiin ja ne mitkä eivät mene sitten lopulta kaupaksi ylihintaan vain palautetaan 30 päivän jälkeen takaisin Giganttiin (kun tuotteet & tarjoukset loppu).

Tietääkö joku, että saiko noita PC-buildeja varattua? Voisin kyllä vähän pidempääkin lähteä hakemaan, jos vaan tietäisi, että perillä ei odota "ei-oo".

Statistiikka

Viestiketjuista
284 110
Jäsenet
78 764
Uusin jäsen
Jonny

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom