Eihän sitä lasketa, jos ostaa jollekin toiselleÄkä houkuttele, kuten sanoin niin lupasin etten osta uutta ennen GTA VI tuloa, ja asun Tampereella ja on vapaapäivä![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän sitä lasketa, jos ostaa jollekin toiselleÄkä houkuttele, kuten sanoin niin lupasin etten osta uutta ennen GTA VI tuloa, ja asun Tampereella ja on vapaapäivä![]()
Itse ostin joskus 10:30 aikaan yhden. Jotain myyjä selitteli, että erä ei ole tullut ja vasta ensi kuussa saa 15(?) kpl erän, josta saan omani. En sitten tosiaan tiedä oliko myyjän joku selitys jolla sai itselle myyntejä lisää ja milloin sitten oikeasti tulee. Jos kuitenkin saa tuolla hinnalla ensi kuun aikana niin tämä minulle ok.Onko kukaan nähnyt 9800X3D tilannetta eli onkohan erä jo loppuunmyyty?
Onko kukaan nähnyt 9800X3D tilannetta eli onkohan erä jo loppuunmyyty?
Kävin heti aamusta kymmenen jälkeen tämän perässä eikä niitä ollut hyllyssä yhtäkään. Sain kuitenkin paikan päältä tilattua postilla ja pitäisi ensi viikolla tulla.Itse ostin joskus 10:30 aikaan yhden. Jotain myyjä selitteli, että erä ei ole tullut ja vasta ensi kuussa saa 15(?) kpl erän, josta saan omani. En sitten tosiaan tiedä oliko myyjän joku selitys jolla sai itselle myyntejä lisää ja milloin sitten oikeasti tulee. Jos kuitenkin saa tuolla hinnalla ensi kuun aikana niin tämä minulle ok.
No en ehkä pelkästään toisen takia aja 300km, johan tuo palkkio palaisi bensoihinEihän sitä lasketa, jos ostaa jollekin toiselle![]()
Laita palaute jos viitsit.Hieno meininki, myyjä vaan suoraan kysyy: "8kpl jäljellä, otatko kaiken?"
Ymmärsin, että kampanja oli koko viikonlopun, mutta vaikuttaa, että tavarasta halutaan eroon jo tänäänHieno meininki, myyjä vaan suoraan kysyy: "8kpl jäljellä, otatko kaiken?"
Itse kävin 11.15 kyselemässä tätä tuotetta ja myyjä naureskeli että kaikki menny jo ajat sitten. Sain vuoronumeroksi joku 170 alkavan.Onko kukaan nähnyt 9800X3D tilannetta eli onkohan erä jo loppuunmyyty?
9800x3D on ihan loppu eikä saa jälkitilauksella.
Hauskintahan oli etteivät olisi saaneet myydä sitä toimituksella ollenkaan.Surkeaa, että pakottavat myymälään 40 kpl (?) erää lupaillen ja sitten tarjolla on postimyyntiä.
Palautetta kuvan kera laitettu Gigantin aspaan ostorajoitusten noudattamisesta, vesittää vähän intoa mennä tuonne viikonloppuna, jos tuotteet löytyvät jo toristaehkä iltapäivälehdetkin voisi saada tästä jotain ragebait uutisointia aikaiseksi, kuten oliko vuonna 2023 Gigantin myyjien perseilystä
Oliko tuolla mitään muuta tarjouksessa kuin nuo netissä olevat tuotteet? Tarvetta olisi uudelle hiirimatolle, niin mietin että kävisikö tuolla pyörähtämässä ja katsomassa jos olisi jotakin tarjolla.
Aika hurja sälli saa olla, jos trokailee 5070 ja saa jonkun pari kymppiä voittoa per näyttis!
Ite ostin ton 699€ buildin sieltä tänään. Varmaan iha näppärä 1080p resolla pelata cs2näytönohjaimen vois koittaa myydä ja hankkia 9060xt tilalle nii sit on jämpti
![]()
Ei se varmaan auta kuin käydä katsomassa mitä tuolla on jäljellä ja tarjouksessa ja lähteä pettyneenä pois.En kyllä nähnyt tämmöisiä tuotteita, tosin katsoin vaan niitä hyllyjä, joissa oli minua kiinnostavia asioita (muistit, SSD, prosessorit, emolevyt..).
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.