Myydään Gigabyte rtx 4090 gaming oc blokilla, kangasala

Tuote: Gigabyte gaming oc rtx4090 alphacoolin blokilla
Hinta: 1650€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): proshop 01/23
Kuitti löytyy (takuu voimassa): kyllä,pitäisi olla voimassa vaikka blokki asennettu
Muuta huomioitavaa:
Toimiva ja käytetty kirkkailla nesteillä.käytöstä myyntiin.pelikäytössä ollut.alkuperäinen cooleri löytyy.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): kangasala
Toimitustapa: noutoa suositaan
Maksutapa: mobilepay,tilisiirto
IMG_20250207_192700_edit_43130953390733.jpg
IMG_20250207_162318_edit_42208890965095.jpg

Viimeksi muokattu:
Tämä kelpaa👍yv.
Ei kuulunut vastausta joten menee hp:n tarjoajalle

Viimeksi muokattu:
Jos ei tuosta edellisestä tarjoajasta kuulu mitään vähään aikaan niin sulle menee.tehdään siis kaupat hp:lla.
Yv laitettu ja vastausta odotellaan.
Vastaus tuli ja tämä siis näillä näkymin myyty

Viimeksi muokattu:
"- Jos hyväksyt tarjouksen alle hintapyynnön, sitoudut myymään tuotteen kyseisellä hinnalla"

1h ei ole niin pitkä aika, että voidaan pitää ostajaa vetäytyneenä kaupoista.

Hei, nyt lopetetaan sääntöjen nysväys heti tähän paikkaan, kun mulla ei ole henkilökohtaisesti ongelmaa tässä kohtalossa, kun en HP:ta tarjonnut.

Hei, nyt lopetetaan sääntöjen nysväys heti tähän paikkaan, kun mulla ei ole henkilökohtaisesti ongelmaa tässä kohtalossa, kun en HP:ta tarjonnut.
Kun kaupat sovittu niin niistä pidetään kiinni. Se, että edes lähdetään tarjoamaan vielä jälkikäteen, kun toisen kanssa on kaupat tehty, on kyseenalaista. Sinun ei kannata hernettä vetää nenään ja sori, että pidin puoliasi.

Ei kai tässä ongelmaa ole kun ei edes kalskilla ole sellaista asian kanssa.hankala tilanne oli kun niin monta ostajaa.harmi kun taas joku ulkopuolinen pahoitti mielensä

Kun kaupat sovittu niin niistä pidetään kiinni. Se, että edes lähdetään tarjoamaan vielä jälkikäteen, kun toisen kanssa en kaupat tehty, on kyseenalaista. Sinun ei kannata hernettä vetää nenään ja sori, että pidin puoliasi.
Joo, pahoittelut kommenttini sävystä. Ei siinä, yritin siis vain tolla viestillä selventää asiaa että asia on minun puolelta OK riippumatta tarkemmista säännöistä ja niiden noudattamisista tässä kyseisessä tilanteessa, taustasyinä myös että vältyn myös tuolta Kangasala keikalta itse😄.

Joo, pahoittelut kommenttini sävystä. Ei siinä, yritin siis vain tolla viestillä selventää asiaa että asia on minun puolelta OK riippumatta tarkemmista säännöistä ja niiden noudattamisista tässä kyseisessä tilanteessa, taustasyinä myös että vältyn myös tuolta Kangasala keikalta itse😄.
Kuitti! Taidan avata oluen kauppojen kunniaksi :)

Pahoittelen vielä Kalskille erikseen, vaikka tilanne nyt on jo mitä on, vilpittömästi siis anteeksi - en itse osannut ihan sanoa että mitä tilanteessa tulisi tapahtumaan, jonka takia jätin myyjälle mahdollisuuden myydä hyväksytylle tarjoukselle, ja jätin vähän niin ikään kuin itseni varasijalle :
Seuraavat sääntöjen kohdat jätti itselle avoimeksi että mitenköhän menee kun juuri :
"- Jos hyväksyt tarjouksen alle hintapyynnön, sitoudut myymään tuotteen kyseisellä hinnalla"
Mutta samalla:
- Myyjä saa vapaasti päättää kenelle myy, millä hintaa ja miten, jos hintapyyntöä ei ole tarjottu
Avasin itsekin oluen tämän kaiken kunniaksi, ja tulevaisuudessa sitten osaa paremmin ehkä arvella sääntöjen tulkintaa tämän osalta :) ... Pääseepä roadtrippaamaan puoleksi päiväksi!

Statistiikka

Viestiketjuista
267 377
Jäsenet
76 030
Uusin jäsen
eetuzz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom