Vaihdettu Gigabyte RTX 4080 vaihto heikompaan - Mikkeli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SeAino
  • Aloitettu Aloitettu

SeAino

BANNATTU
BANNED
Gigabyten RTX 4080 korttia yritin vaihtaa huonompaan. Ei onnistunut ja meni myyntiin.

Viimeksi muokattu:
Palaute on tulossa. Tässä ikävästi Itsenäisyyspäivä välissä. Kortti on vielä koneessa.

Nämä peruuntu. Ei tullut kuvia ja vaatimukset järjettömät.
Joo itse lähetti netistä otettua kuvaa ja heti mobilepaytä kyselee nytkö maksat.. Ehdotin että hän lähettää näyttiksen minulle ensin ja kun tuote on minulla ja todennut että sellainen löytyy, voin laittaa omani hänelle ja maksun samantien.. Tämä koska ei palautteita ja uusi 🆔 .

Miksi käytät netistä otettua kuvaa?
Kummatkin kuvat jotka minulle lähetti oli otettu netistä, joten.... Toki voi olla että ihan legitti, pitäisi vaan asua Mikkelin lähellä niin voisi käydä varmistamassa

Kummatkin kuvat jotka minulle lähetti oli otettu netistä, joten.... Toki voi olla että ihan legitti, pitäisi vaan asua Mikkelin lähellä niin voisi käydä varmistamassa
Nii voihan hän olla legitti mutta aika outoa ottaa jostakin random kauppapaikalta kuvan ja kun kysyin kuvasta niin tuli ihmeä kiire poistaa se ja ihme sekoilua tuolla myyntiketjussa hinta vaihtui monesti ja väitti ettei tiedä oikeaa hintaa. Luulisi tän hintaisissa tuotteissa myyjän ottavan omat kuvat mistä voisi totea että myyjällä edes kyseinen tuote on vaikka tuo ei estä huijausta.

Statistiikka

Viestiketjuista
263 698
Jäsenet
75 234
Uusin jäsen
Sipulikas

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom