Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>
Käy tämä. Nouto ?400€ suunnilla väli Gainward 3080?
Nämä peruuntu. Ei tullut kuvia ja vaatimukset järjettömät.Käy tämä. Nouto ?
Miksi käytät netistä otettua kuvaa?Mikkelistä
Kiitos. Tässä juuri arvioin että kannattaako tähän lähteä kun uusi tunnus ja 0 palautetta. Eihän se kannata.Miksi käytät netistä otettua kuvaa?
RTX 4080 Super Gigabyte Gaming OC 16GB, NVIDIA Gaming Graphics Card GP
Condition: Like new, open box. Card has been installed and tested for full functionality. Includes 12VHPWR power adapter and support bracket. Missing outer graphic packaging.mbpc.gg
Ei luulisi estävän kuvan ottamistaPalaute on tulossa. Tässä ikävästi Itsenäisyyspäivä välissä. Kortti on vielä koneessa.
Joo itse lähetti netistä otettua kuvaa ja heti mobilepaytä kyselee nytkö maksat.. Ehdotin että hän lähettää näyttiksen minulle ensin ja kun tuote on minulla ja todennut että sellainen löytyy, voin laittaa omani hänelle ja maksun samantien.. Tämä koska ei palautteita ja uusi .Nämä peruuntu. Ei tullut kuvia ja vaatimukset järjettömät.
Kummatkin kuvat jotka minulle lähetti oli otettu netistä, joten.... Toki voi olla että ihan legitti, pitäisi vaan asua Mikkelin lähellä niin voisi käydä varmistamassaMiksi käytät netistä otettua kuvaa?
RTX 4080 Super Gigabyte Gaming OC 16GB, NVIDIA Gaming Graphics Card GP
Condition: Like new, open box. Card has been installed and tested for full functionality. Includes 12VHPWR power adapter and support bracket. Missing outer graphic packaging.mbpc.gg
Nii voihan hän olla legitti mutta aika outoa ottaa jostakin random kauppapaikalta kuvan ja kun kysyin kuvasta niin tuli ihmeä kiire poistaa se ja ihme sekoilua tuolla myyntiketjussa hinta vaihtui monesti ja väitti ettei tiedä oikeaa hintaa. Luulisi tän hintaisissa tuotteissa myyjän ottavan omat kuvat mistä voisi totea että myyjällä edes kyseinen tuote on vaikka tuo ei estä huijausta.Kummatkin kuvat jotka minulle lähetti oli otettu netistä, joten.... Toki voi olla että ihan legitti, pitäisi vaan asua Mikkelin lähellä niin voisi käydä varmistamassa