Myyty Gigabyte NVIDIA GeForce GTX760

Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
53
Myytävä tuote: Gigabyte GV-N760OC-2GD NVIDIA GeForce GTX760 2GB
Hinta: 20€ + postit
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkokauppa 03/2014
Kuitti löytyy (takuu voimassa): löytyy, muttei tietoa takuusta
Muuta huomioitavaa: virheetön toimiva tuote, ollut normikäytössä kotikoneessa (ei pelikone, ei mining!)
HUOM 2Gb malli!

Sijainti: Helsinki, ydinkeskusta
Toimitustapa: nouto tai postitus
Maksutapa: tilisiirto, MobilePay, cash

Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:

Osnow

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
2 019
.
 
Viimeksi muokattu:

Osnow

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
2 019
.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
53
Eikö kellään olisi tälle jotain käyttöä? Voin myydä 20€, mutta se on viimeinen hinta...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Reiluuden nimissä ensimmäinen hintapyynnön tarjoaja voittaa ja @tonttu2 saa tuotteen.

- Tuote on myytävä ensimmäiselle hintapyynnön tarjonneelle ostajalle. Kiistatilanteissa ensimmäinen tarjous on pystyttävä tarvittaessa todentamaan ylläpidon jäsenelle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
53
Voi ei, nyt kävi virhe. On totta, että @tonttu2 tarjosin ENSIMMÄISENÄ. Nyt kävi niin, etten huomannut katsoa lainkaan fooromia ja huomioin vain ja ainostaan yksityisviestit, joista tulee sähköposti. En tiedä mitä näissä tilanteissa tehdään, mutta laite on tosiaan jo @Reilukerho24 :llä. Ymmärrän, että virhe on MINUN. Mutta vaatiiko joku nyt jotain toimenpiteitä vai mitä tehdään?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
777
Voi ei, nyt kävi virhe. On totta, että @tonttu2 tarjosin ENSIMMÄISENÄ. Nyt kävi niin, etten huomannut katsoa lainkaan fooromia ja huomioin vain ja ainostaan yksityisviestit, joista tulee sähköposti. En tiedä mitä näissä tilanteissa tehdään, mutta laite on tosiaan jo @Reilukerho24 :llä. Ymmärrän, että virhe on MINUN. Mutta vaatiiko joku nyt jotain toimenpiteitä vai mitä tehdään?
Ei nyt jaksa. Jääköön puolestani tähän.
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
53
Luin tuolta toisesta ketjusta vielä ylläpitäjien & muiden käyttäjien kommentia tapahtuneesta. Asia meni kuten sielläkin todettiin. En huomannut itse ketjun tarjouksia, vaan pelkästään YV:n sähköpostista. Ja toki olisi pitänyt ennen myyntiä MINUN tarkistaa tilanne itse ketjussa. MY BAD. Mutta kun kenelläkään ei vaatimuksia niin jatketaan. Hyvää kesää...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 528
Viestejä
4 165 631
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom