Myyty Gigabyte GTX970 4Gb 3x WindForce *Espoo*

Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
164
Myytävä tuote:Gigabyte GTX970 4Gb 3x WindForce
Hinta: 50 euroa tai tarjous (meni 25 E)
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Mikromafia, Helsinki joskus kuutisen vuotta sitten?
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei ole
Muuta huomioitavaa:

Myydään otsikon mukainen näyttis, ollut käytössä ennen irrottamistaan, otettu irti keväällä kun tein itselleni serverin vanhasta pöytäkoneesta enkä tarvitse tämmöistä sinne pöhisemään. Tällä vielä tekeekin joku jotakin, joten laitetaan kortti kiertoon.

Mukana alkuperäinen laatikko, lähtökohtaisesti kauppaa tehdään kortista ja sen laatikosta, mutta jos odotat että laatikosta pitäisi löytyä jotakin osia niin ilmoittele tähän niin yritän kaivaa ne jostakin.

Nouto on mahdollista Espoosta Suvelasta tai sitten Helsingin keskustasta kaisaniemestä. Käyn siellä töissä, joten olen siellä epäsäännöllisesti paikalla.

Yhteyttä vaikka pikiksellä tai soittamalla/txt/whatsapp numeroon xxx

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Espoo, Suvela
Toimitustapa: Kuljetus ostajan piikkiin tai nouto sovitusti
Maksutapa: Käteinen, mobilepay tai tilisiirto

Kuva: Kuva paketista ja itse kortista

EDIT: hintaa laskettu
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
164
Nostoa tälle, löytyi taas kaapin perukoilta kun tehtiin kodin järjestelyä. Hintaa myös tarkistettu ja tosiaan tarjouksia otetaan vastaan.
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
164
Moi, tarjoan 25€ noudolla Kaisaniemestä.
Pahoittelut, tämä viesti on mennyt valitettavasti ohi. Minulla ei ole nyt tässä vaiheessa mitään asiaa enää Kaisaniemeen, meidän etätyökäytäntö muuttui ilmoituksen jättämisen jälkeen. Pelkät matkat taas maksaa sen verran että siitä ei ihan kamalasti jää enää vartavasten lähteä tätä varten sinne.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 878
Viestejä
4 207 075
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom