Myydään Gigabyte GeForce RTX 4090 AERO OC Joensuu

Tuote:Gigabyte GeForce RTX 4090 AERO OC
Hinta:1800
Tuote ostettu (mistä ja milloin):Tori 11.10.2024
Kuitti löytyy (takuu voimassa):Takuu voimassa 10.2027
Muuta huomioitavaa:Torista ostettu 4090 AERO OC.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Joensuu
Toimitustapa:Lähetys, Nouto
Maksutapa:MobilePay, Tilisiirto,

IMG_20241211_114026.jpgIMG_20241211_113510.jpgIMG_20241211_113457.jpg

Viimeksi muokattu:
Seisoin itse takuuseen liittyvän ongelman edessä Asuksen näytönohjaimen kanssa. Koska kortti oli uusi, vain kaksi viikkoa vanha, mutta kuittia ei ollut, tehdas ei suostunut ottamaan näytönohjaintani huoltoon. Kyllä, he olisivat olleet valmiita korjaamaan sen, mutta olisin saanut laskun ja joutunut maksamaan itse.

Seisoin itse takuuseen liittyvän ongelman edessä Asuksen näytönohjaimen kanssa. Koska kortti oli uusi, vain kaksi viikkoa vanha, mutta kuittia ei ollut, tehdas ei suostunut ottamaan näytönohjaintani huoltoon. Kyllä, he olisivat olleet valmiita korjaamaan sen, mutta olisin saanut laskun ja joutunut maksamaan itse.
Ei se kuitti ihan pakollinen ole. Mikä myyjäliike heittäytyi noin hankalaksi?

Ei se kuitti ihan pakollinen ole. Mikä myyjäliike heittäytyi noin hankalaksi?
Veikkaan että suoraan asuskeen oli yhteydessä. Vaikka gamers nexus haalii näitä tapauksia, niin en tiedä haluuko ne eurooppalaisia asus ongemia käsitellä. Mutta asuksen tapa hoitaa asioita juurikin sellanen että perseillään niin kauan kunnes paska osuu tuulettimee, pyydetään anteeks ja jatketaan samaa paskaa.

Taitaa olla siis joku eksoottisempi tapaus, jolla näytönohjain on päätynyt asiakkaalle, kai nyt muuten kannattaisi olla yhteydessä tuotteen myyjään ja vedota tuotevastuuseen.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 654
Jäsenet
75 038
Uusin jäsen
neiti-jokunen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom