Myyty Gigabyte GeForce RTX 3090 GAMING OC - Vantaa

VVS

Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
439
Myytävä tuote: Gigabyte GeForce RTX 3090 GAMING OC - GV-N3090GAMING-OC-24GD
Hinta: 1500 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimm's PC Store 24.9.2020

Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy, mutta takuu EI ole voimassa! Tämä kortti oli alunperin vesijäähdytetty ja siis avattu. Hajosi New Worldia pelatessa. Gigabyte korjasi ja testasi kortin ja nyt minulla on siis kaksi 3090-korttia (ostin uuden tilalle), joista ilmajäähdytteisellä en tee mitään. Aina voit vedota toki virhevastuuseen, jos jotain ongelmia tulee, mutta varaudu taistelemaan asiasta Jimm'sin ja Gigabyten kanssa.

Muuta huomioitavaa: Kortti on palautumassa Gigabyteltä Jimm'sin kautta takaisin minulle, joten toimitus vasta kun saan kortin arviolta vuoden vaihteen jälkeen tai vähän ennen.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Vantaa
Toimitustapa: Nouto tai Posti
Maksutapa: MobilePay, jos toimitus postilla, niin maksu ennen lähetystä.


Kuva: Otan kuvan, kunhan saan kortin takaisin valmistajalta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 736
Mielestäni ei ollut mitään järkeä laittaa tuota myyntiin ennen kuin olet itse testannut sen palautuvan kortin. Ymmärrän että haluat tuon tapauksen pois mielestä nopeasti mutta silti olisin laittanut tuon myyntiin sitten vasta kun olet kortin saanut takaisin omiin kätösiin ja testannut sen.
Tosin hinnassa olet sen jo huomioinut että ostajalle jää vastuu kortin toiminnasta ja että kortilla ei ole takuuta.
No onneksi ostajaehdokkaita riittää, eikä mikään ihme tuolla hinnalla.

Lisää infoa tästä tapauksesta löytyy Jimms langasta tuosta viestistä eteenpäin, jos jotakuta kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:

VVS

Liittynyt
05.01.2018
Viestejä
439
Mielestäni ei ollut mitään järkeä laittaa tuota myyntiin ennen kuin olet itse testannut sen palautuvan kortin. Ymmärrän että haluat tuon tapauksen pois mielestä nopeasti mutta silti olisin laittanut tuon myyntiin sitten vasta kun olet kortin saanut takaisin omiin kätösiin ja testannut sen.
Tosin hinnassa olet sen jo huomioinut että ostajalle jää vastuu kortin toiminnasta ja että kortilla ei ole takuuta.
No onneksi ostajaehdokkaita riittää, eikä mikään ihme tuolla hinnalla.

Lisää infoa tästä tapauksesta löytyy Jimms langasta tuosta viestistä eteenpäin, jos jotakuta kiinnostaa.
Juu sinänsä totta, että olisin voinut testata kortin, mutta toisaalta nyt käytössä on vesijäähy, joten testaaminen ei ole ihan helpoimmasta päästä. Joutuisi kaikkea aikalailla purkamaan.

Ja hinnassa on tosiaan huomioitu, että kortilla ei ole takuuta. Ja jos se on heti kättelyssä rikki, niin lupasin rahat takaisin kyllä.

Asiaa on tosiaan käsitelty tuolla Jimm'sin langassa, mutta uskon kyllä, että kortti tulee toimivana takaisin.

Ihan reilua ja avointa kauppaa tässä käydään. :)

EDIT: Niin ja kortti on käsittääkseni menossa nyt niin asiantunteviin käsiin, että elektroniikan testaus ei ole ongelma. :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 292
Viestejä
4 278 847
Jäsenet
71 650
Uusin jäsen
Alni

Hinta.fi

Ylös Bottom