Myyty Gigabyte AORUS GTX 1080Ti Waterforce WB Xtreme Edition 11GB [Jyväskylä]

Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
743
Myytävä tuote: Gigabyte AORUS GTX 1080Ti Waterforce WB Xtreme Edition 11GB
Hinta: 710€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): dustinhome.fi, 14.2.2018
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Sähköinen kuitti, valmistajan takuu kolme vuotta
Muuta huomioitavaa: Toimitettu yli kaksi viikkoa ostamisen jälkeen, otettu käyttöön 30.3.2018 vanhojen korttien myynnin jälkeen. Ollut pelikäytössä 2025MHz kellotaajuudella, ei ole louhittu.

Mukaan tulee alkuperäinen pakkaus ja kaikki mukana tullut oheissälä.


Sijainti: Jyväskylä
Toimitustapa: nouto, postipaketti +10€
Maksutapa: MobilePay, tilisiirto


Kuva:
DSC_0237.JPG
DSC_0238.JPG
DSC_0194.JPG
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
743
EVGA GeForce GTX 980 Ti SC+ GAMING ACX 2.0+
74,5 asic, ajettu vakaasti 1450mhz ja muisteille +300 bencit menee 1540
+ ek blokki ja cromi backplate
+ 300€
Kuten PC-spekseistäni näkee, on minulla nykyään käytössä RTX 2080 Ti. Koska minulla ei ole kakkospelikonetta, ei tarjoamallesi kortille ole minulla yhtään mitään käyttöä.

Itse asiassa on turha tarjota vaihdossa mitään muuta kuin Corsair AX1600i.
 
Liittynyt
24.01.2019
Viestejä
43
Mitä nestettä käytetty jäähdytyksessä ? Jos on ollut prossublokki kierrossa mukana niin millainen ?
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
743
Mitä nestettä käytetty jäähdytyksessä ? Jos on ollut prossublokki kierrossa mukana niin millainen ?
Tätä väritöntä etyleeniglykolipohjaista nestettä: Nanoxia CoolForce Pure&Power - nicht leitende Kühlflüssigkeit mit Korrosionsschutz und Algenblocker ohne UV-Zusätze für PC-Wasserkühlungen | Nanoxia

Näytönohjaimen blokki on osin läpinäkyvä, eikä jäähdytyskanavissa näy mitään moskaa (kuten ei koko nestekierrossakaan). Prossublokki on kuparinen saksalaisen Watercoolin valmistama, sikäli kun sillä nyt on yhtään mitään merkitystä.
 
Liittynyt
24.01.2019
Viestejä
43
Tätä väritöntä etyleeniglykolipohjaista nestettä: Nanoxia CoolForce Pure&Power - nicht leitende Kühlflüssigkeit mit Korrosionsschutz und Algenblocker ohne UV-Zusätze für PC-Wasserkühlungen | Nanoxia

Näytönohjaimen blokki on osin läpinäkyvä, eikä jäähdytyskanavissa näy mitään moskaa (kuten ei koko nestekierrossakaan). Prossublokki on kuparinen saksalaisen Watercoolin valmistama, sikäli kun sillä nyt on yhtään mitään merkitystä.
Jeps, huonoja kokemuksia vanhemmista ek-blokeista ja sen litkuista. Keräsi väristä partikkeleita tiheän prossublokin siilen läpi ja kivettyi myös näytönohjaimen ensimmäisiin tulomutkiin.

690€ Postilla ?
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
743
Juurikin näin :tup: Mielellään ottaisin myös "helposti särkyvänä" toimituksena. Tuleeko lisähintaa ?
Kortti on pehmusteissa omassa retail-paketissaan, jonka meinasin kääräistä vielä toiseen laatikkoon lisäpehmusteiden kera. Postin erikoiskäsittely kustantaa kympin lisähintaa (yhteensä siis 710€).

Minun puolestani voidaan tehdä kaupat, jos ei parempaa tarjousta ehdi tulla aamun aikana.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 526
Viestejä
4 193 906
Jäsenet
70 746
Uusin jäsen
vateezz

Hinta.fi

Ylös Bottom