Myyty Gigabyte Aorus GeForce GTX 1080 Ti Waterforce Xtreme Edition 11G

Liittynyt
09.11.2017
Viestejä
59
Myytävä tuote: AORUS GeForce® GTX 1080 Ti Waterforce Xtreme Edition 11G (rev. 1.0/1.1) | Graphics Card - GIGABYTE Global
Hinta: 800 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Arvutitark 30.11.2017
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy ja takuu voimassa vielä.
Muuta huomioitavaa: Ostettu Tallinasta Eestin #1 ATK ketjusta Arvutitark alkuperäinen omistaja, kortilla ei ole mainattu, kelloteltu tjs, kortissa ei ole ollut ongelmia tai tarvetta käyttää huollossa. Ostin tilalle Palit RTX 2080 Ti ja kieltämättä tämän hiljaisuutta tuli aika nopeasti ikävä! Erittäin hyvä all in one vesijäähykortti. Mukana tulee itse kortti ja tuulettimen kiinnitysruuvit.


Sijainti: Tallinna, järjestän kortin Helsinkiin.
Toimitustapa: Nouto Helsingistä sovitusti, mahdollisuus tarkastella korttia noudon yhteydessä.
Maksutapa: Käteinen tai tilisiirto saman pankin tilille noudon yhteydessä.


Kuva:

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.11.2017
Viestejä
59
Kiitos korjauksesta, olet täysin oikeassa. Myynnissä siis mainitsemasi kortti ja linkki korjattu!
 
Liittynyt
09.11.2017
Viestejä
59
Kiitos tarjouksista. Antaa kortin olla nyt myynnissä ainakin viikonlopun yli ja katsotaan mihin markkinat asettaa hintaa. Olen alustavasti tulossa Helsinkiin ensi viikolla, niin kortin saa noudettua sitten vähän helpommin.
 
Liittynyt
09.11.2017
Viestejä
59
Päivitystä. Olen tuomassa korttia Helsinkiin tänään tai huomenna, jolloin kaupat voi sopia suoraan siellä. Käyn läpi kortista tehtyjä tarjouksia ja otan yhteyttä. En usko, että päädyn korttia myymään alle 700 € noiden perusteella, mikäli olit miettimässä uutta tarjousta. Kiitos kaikille mielenkiinnosta!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 177
Viestejä
4 276 997
Jäsenet
71 630
Uusin jäsen
Supersaukko

Hinta.fi

Ylös Bottom