Myyty Geforce 3090 Suprim X (Kokkola)

TTH

Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
37
Myytävä tuote: Geforce 3090 Suprim X
Hinta: 850€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): verkkokauppa.com 2.1.2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy, takuu ei ole voimassa, takuu todennäköisesti voimassa (kuitissa 36kk takuuta)
Muuta huomioitavaa:
- Lämpötyynyt vaihdettu (Thermal Grizzly Minus pad 8)
- Lämpötahna vaihdettu (muistaakseni Noctuan NT-H2)
- Näyttiksen kyljessä oleva led valo ei toimi kunnolla, joten olen irroittanut sen johdon pois. Muut led-valot toimii.
- Joskus tosi harvoin Windowsissa näkynyt artifactia, jos kone ollut sammutettuna esim. yön yli ja sen jälkeen käynnistetty. Koneen uudelleen käynnistys on korjannut asian. En tiedä mistä johtuu, mutta ei ole ollut tarvetta selvittää asiaa. Näyttis toimii täydellisesti muuten. Olen muutenkin ylikellottanut tietokonetta. EDIT: löysäsin vähän muutamaa rammin vasteaikaa, eikä ainakaan sen jälkeen ole näkynyt artifacteja.
- Ei ongelmaa coil whinen suhteen. Olen ollut tyytyväinen äänen tasoon.
- Vähän harmittaa myydä pois, tarvetta kuitenkin lisärahoitukselle. 4090 kuitenkin itsellä tähtäimessä, sitten kun se on mahdollista.
- Voin pistää myöhemmin huuto.nettiinkin myyntiin, jos ei täällä mene kaupaksi. Huuto.netissä minulla on hyvät palautteet.
- Pakettiin kuuluu näytönohjain, kuvassa näkyvä pahvilaatikko ja tukitanko.
- Postikulut kuuluu hintaan (ulkomaille en lähetä)
- Kokeilin ajaa 3DMarkin Speed Way testiä puoli tuntia ja maksimilämpötilat: GPU: 82.2 astetta, GPU Memory 100 astetta ja GPU hotspot 92.2 astetta. Keskilämpötilat pari kolme astetta alemmat kaikki. Tuulettimien nopeus päälle 1500rpm, eli hiljaisella. Tämä kaikki siis silent profiililla. Gaming profiilissa tuulettimet käy nopeammin muistaakseni ja pitäisi pitää lämmöt vähän alempana.
- Ei ole käytetty louhintaan. Pelikäytössä ollut.
- Tarjoukset tervetulleita.



Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kokkola
Toimitustapa: Nouto Kokkolasta tai lähetys postin tai matkahuollon kautta.
Maksutapa: Tilisiirto tilille ja sen jälkeen lähetän näyttiksen. Jos noutaa, voi maksaa käteiselläkin.


Kuva:

IMG20230208185235.jpg
IMG20230208190243.jpg
IMG20230208191012.jpg
IMG20230208190656.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.06.2020
Viestejä
1 218
Mä kyllä suosittelisin, että jos näky artefakteja niin sitten laitat vain takuuhuoltoon. Ei niitä pitäisi käynnistyksen jälkeen olla, ei ainakaan stock asetuksilla.
 

Snowman

Peräsmies
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
1 428
Mä kyllä suosittelisin, että jos näky artefakteja niin sitten laitat vain takuuhuoltoon. Ei niitä pitäisi käynnistyksen jälkeen olla, ei ainakaan stock asetuksilla.
Myynti-ilmoituksessa lukee, että takuu ei ole voimassa.
 

TTH

Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
37
Olen avannut näytönohjaimen ja vaihtanut lämpötahnan ja tyynyt, joten tuskin on takuu voimassa enään (voin toki olla väärässäkin) :) Artifakteja on kuitenkin näkynyt sen verran harvoin, ehkä kerran kahdessa viikossa koneen käynnistyksen jälkeen, joten eipä tuo ole häirinnyt. Peleissä ei ole muistaakseni koskaan näkynyt. Itse olen kuitenkin tykännyt tästä näyttiksestä ja jos vaihtaisi toiseen saman tyyppiseen, niin voisi tulla huonompikin, siis esim. enemmän coil whinea. Luultavasti seuraavakin näyttis tulee olemaan MSI Suprim X
 
Liittynyt
24.06.2020
Viestejä
1 218
Niin no, käsittääkseni EU:ssa valmistaja saa evätä takuun tuollaisessa tapauksessa vain jos he ovat sitä mieltä, että näytönohjaimen avaaminen ja huoltaminen on aiheuttanut ongelman.
NVIDIAN valmistajan takuu

kaikki "takuu evätty, jos tätä ruuvia kääntää" tarrat ovat myös EU:ssa laittomia (vaikka niiitä näkyykin).

Mutta tee miten vain. Ymmärrän, jos koet, että tuo ei ole ongelma - yleensä se kuitenkin on kai merkki jostain fyysisestä virheestä tai epästabiilista OC:sta.
 

TTH

Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
37
Hinta pudotettu 900€ -> 850€. Artifakteja ei ole näkynyt kuukauteen, ehkä rammin säätäminen auttoi.
 

TTH

Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
37
Myyty Thekivikselle hintaan 750€
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 788
Viestejä
4 280 351
Jäsenet
71 534
Uusin jäsen
kortfan55

Hinta.fi

Ylös Bottom