Myyty Gainward phoenix rtx 3080 ti -Lahti- (Varattu)

Tuote:3080 ti gainward phoenix
Hinta: 500€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): täältä viime kesänä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei ja ei. Mutta toimivuustakuun annan.
Muuta huomioitavaa:
Testaus mahdollisuus kyllä paikan päällä. En postita kun ei ole näyttiksestä laatikkoa tallella.

Vaihto kiinnostaa ainoastaan 7900xtx näyttikseen tai 4070 valkoiseen näyttikseen.

Kuvan saa pyydettäessä yv:llä.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Lahti
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Mobilepay/Käteinen.

Coren lämpötila kiinnostais, saatko siitä dataa? Mulla oli tää näyttis kerran, ja meni aika lähelle 80 astetta ilman tuoretta tahnaa.

Coren lämpötila kiinnostais, saatko siitä dataa? Mulla oli tää näyttis kerran, ja meni aika lähelle 80 astetta ilman tuoretta tahnaa.
Laitatko jonkun softan mitä kautta haluut nähä tätä dataa? mulla ei oo muutaku msi afterburner minkä kaut säätäny lämpötilan perusteel tuulettimien pyörinnän nopeuden.

Laitatko jonkun softan mitä kautta haluut nähä tätä dataa? mulla ei oo muutaku msi afterburner minkä kaut säätäny lämpötilan perusteel tuulettimien pyörinnän nopeuden.
Afterburner sopii vallan mainiosti tuohon, kun se piirtää sitä coren lämppää käyrällä pelin aikana. Joku ihan 3 min testi piisaa mulle, esim Furmarkilla tai millä tahansa pelillä mikä kunnolla rasittaa näyttiksen.

Ei valitettavasti lähde tällä vielä. 475€ olis millä voidaan tehdä kaupat.

Jos nyt kuitenkin innostut postittelemaan tarjoan 475€ sis pk. Ei tarvitse olla alkuperäinen laatikko, mikä tahansa pahviloota käy jonka voi vuorata vaikka sanomalehdillä

Statistiikka

Viestiketjuista
266 960
Jäsenet
75 968
Uusin jäsen
Skruf

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom