Myyty G303 Shroud Edition / 80e [Kuopio]

Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
397
Myytävä tuote: Logitech G303 x Shroud Edition
Hinta: 80
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Amazon Warehouse (Like New), 17. maaliskuuta 2022
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:

Tuote täydellisessä kunnossa (kuin uusi), tosi hyvä yksilö, ei kolise/helise, tosi mukavan tuntuiset napit (ei pre- eikä post-travelia).
Pitäisin itselläni, mutta on liian suuri. Tätä ei oikein muualta saa Suomessa kuin Logitechin sivuilta.
Voin palauttaa myös Amazoniin, mutta jos joku kaipaa ko. hiirtä niin nyt olisi tarjolla!

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Kuopio
Toimitustapa: Nouto, posti ostajan piikkiin.
Maksutapa: Mobilepay jne.


Kuva:
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
397
Tarjoan HP:n mikäli takuu voimassa.
Korjatkaa joku, jos olen väärässä mutta tietääkseni Amazon Warehouse Dealseissä ei ole virallista "takuuta".
- Tämä siksi, koska Amazon ei saa luovuttaa kolmannen osapuolen tietoja (eli tuotteen virallista ostopäivää) uudelle ostajalle.

Joku on siis aiemmin ostanut tämän hiiren, kokeillut ja palauttanut. Tuotetta ei ole kyllä käytetty paria tuntia enempää, koska mm. hiiren tassut ovat aivan sumeat ja koneistetun näköiset (ei kulumaa).
Minä taas hain paketin tänään postista ja olen käyttänyt n. tunnin.

Mikäli tuotteessa ilmenisi kuitenkin jotain vikaa, niin uskon että Logitech hoitaa tässä tapauksessa takuuasiat normaalisti, kun tuotehan on julkaistu vasta reilu 4kk sitten.
- Tästä päätellen tuotteella on pakostikin "tehdastakuuta" jäljellä edelleen reilusti.

Tuotetta ei ole siis availtu tai käsitelty niin, että takuu olisi "rikkoutunut" käytössä.

Kaikki tämä huomioitu tuossa n. 60e halvemmassa hinnassa. Ja sikäli mikäli tarve vaatii, niin Amazonin 30pv palautusoikeus on voimassa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 238
Viestejä
4 232 436
Jäsenet
71 182
Uusin jäsen
SuperKilppari

Hinta.fi

Ylös Bottom