Myyty G.Skill Ripjaws F5-6400J3239G16GX2-RS5K, 2x16GB DDR5 6400MHz

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja feariw
  • Aloitettu Aloitettu
Tuote: G.Skill Ripjaws F5-6400J3239G16GX2-RS5K, 2x16GB DDR5 6400MHz
Hinta: 80€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Datatronic.fi, 3.3.2024
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä
Muuta huomioitavaa: Käytetty, kunto kuin uusi

Toimitustapa: Postitus, ostaja maksaa 5€ postikulut
Maksutapa: Tilisiirto, MobilePay

IMG_20251122_071354__01.png

Sitten vähän varovaisuutta tähän. Tasan kuukauden odottanut että saa muistit myyntiin ja ensimmäinen viesti.

@tuomasa

E: Tarina sai onnellisen käänteen ja tavara vaihtoi omistajaa onnistuneesti. :joy: Pyydän AP:ltä anteeksi epäilyjä. :sori:

Viimeksi muokattu:
Olin tulossa mainitsemaan samasta asiasta. Lappi, ei noutoa toimitusvaihtoehtona, tuore tunnus yms.

Olin tulossa mainitsemaan samasta asiasta. Lappi, ei noutoa toimitusvaihtoehtona, tuore tunnus yms.
Puhumattakaan epäilyttävän halvasta hinnasta. Nuo muistit maksavat tällä hetkellä 329€ hintaseurannan mukaan.

80€ vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta ja sitä se luultavasti onkin.

Sitten vähän varovaisuutta tähän. Tasan kuukauden odottanut että saa muistit myyntiin ja ensimmäinen viesti.

@tuomasa
Käytetyiltä RAMeilta ihan normi hinta. Ei RAM enää ole kallista niinkuin 2018 lopun ja 2019 alun hintapiikki jolloin 32GB oli 500€. Ostin parempaa DDR5 alkukesästä 64GB kitin 260€ joten 80€ käytetystä 32GB ihan normaali.

Käytetyiltä RAMeilta ihan normi hinta. Ei RAM enää ole kallista niinkuin 2018 lopun ja 2019 alun hintapiikki jolloin 32GB oli 500€. Ostin parempaa DDR5 alkukesästä 64GB kitin 260€ joten 80€ käytetystä 32GB ihan normaali.

Olet ilmeisesti missannut viimehetken akillisen hinnannousun ja uutisoinnin. Kyseisten muistien hinta nyt seurannassa 329€:

32GB DDR5 ei saa enää alle 200€ ja saatavuus heikkoa. AI-buumi vei muistit. :tdown:

Pointti oli, että kukaan ei odota tasan kuukautta odottaakseen tämän hetken kuumimman tuotteen myymistä on puolet halvemmalla markkinahinnasta vain postikaupoilla Rovaniemeltä. Tuote on sellainen mihin joku tarttuu epätoivoissaan varmasti, koska saatavuus. :sori:

No ihan selvä kusetus tämä on. Kuvakin otettu windows kuvakaappaustyökalulla ja hinta selvästi alakanttiin.

• Tykkää
Reactions: Nom
Olet ilmeisesti missannut viimehetken akillisen hinnannousun ja uutisoinnin. Kyseisten muistien hinta nyt seurannassa 329€:

32GB DDR5 ei saa enää alle 200€ ja saatavuus heikkoa. AI-buumi vei muistit. :tdown:

Pointti oli, että kukaan ei odota tasan kuukautta odottaakseen tämän hetken kuumimman tuotteen myymistä on puolet halvemmalla markkinahinnasta vain postikaupoilla Rovaniemeltä. Tuote on sellainen mihin joku tarttuu epätoivoissaan varmasti, koska saatavuus. :sori:
Katos joo mun moka, en ollut ajan tasalla että hinnat nousseet pilviin.

Ihan mieleenkiinnosta, oletko saamassa/saanut muistit?
Toistaiseksi tiedän että olen saamassa paketin. Pidetään sitten unboxaus kun aika koittaa ja kerron miten kävi ja jatkotoimenpiteet. Täytyy kyllä sanoa ettei minulla tosiaan ollut valot päällä ostosta tehdessä.

Statistiikka

Viestiketjuista
294 525
Jäsenet
80 730
Uusin jäsen
terflix

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom