Myyty FX-8320, 970A-UD3, HyperX 1600MHz 2x4GB DDR3, Hyper 212 EVO, Xonar DG

Liittynyt
02.06.2017
Viestejä
72
Myytävä tuote: FX-8320, GA-970A-UD3, HyperX Genesis 1600MHz 2x4GB DDR3, Hyper 212 EVO, Xonar DG
Hinta: 200e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Vähän joka puolelta
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ainoastaan tossa EVO:ssa on takuuta, noin 4kk vanha
Muuta huomioitavaa:


Sijainti: Turku
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Käteinen

Tällänen paketti myytävänä. Saanut tällä setillä prossun @ 4,7GHz vakaaksi +0,1v ja lämmöt pysyneet kurissa. Stock volteilla lähtee n. @ 4,3GHz. Emolevyssä äänikortti rikki joten siksi toi Xonar DG. Paketteja mulla ei oo tallella kuin tossa prossujäähyssä jonka olen ostanut alkusyksystä joten takuutakin vielä on. Mieluiten prossu/muistit/emolevy samassa paketissa, en lähde erikseen osia hinnoittelemaan joten jos joku kiinnostaa niin saa tarjota. Mukaan saa vanhan ja kärsineen BitFenix Merc Beta -kotelon mikäli haluaa (helpompi kantaa) sekä muutaman pienen tuulettimen jotka on mulla ollut jäähdyttämässä VRM:iä ja sockettia. Hinta koko hoidolle noudolla toi mainitsemani. Myyn vain käteisellä ja noudolla ellei tule kauppoja yksittäisistä osista niin voin katsoa uudelleen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.03.2017
Viestejä
48
Jos nyt kuitenkin vihtit postittaa tuon koko paketin tai laittaa matkahuollolla jos käy helpommin, niin maksan 210€ sisältäen toimituskulut.
 
Liittynyt
14.03.2017
Viestejä
48
Ok. Katsotaan onko tuo minun tarjous vielä myöhemmin voimassa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 397
Viestejä
4 285 278
Jäsenet
71 649
Uusin jäsen
Credittii

Hinta.fi

Ylös Bottom