Myyty Fractal Design Define R5 -kotelo (Kuopio)

Tuote: Fractal Design Define R5
Hinta: 50€ / tarjous
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms / 12.7.2016
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä (tilausvahvistus) / Ei
Muuta huomioitavaa: 2x120mm Fractalin kotelotuulettimia sisältyy pakettiin.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kuopio / Hiltulanlahti
Toimitustapa: Suosin noutoa.
Maksutapa: Mobilepay, Siirto, käteinen

Siitä hyvin palvellut kotelo ensimmäiseltä omistajalta seuraavalle. Siistinä pysynyt ja suunnilleen varmaan kaikki oheisroipekin tallella (kuvat). Saa tulla tutkimaan tarkemmin, niin tietää mitä on ostamassa.
Vuosien varrella näytönohjainten koot kasvaneet, niin joutunut noita räkkejä purkamaan pois. Saa toki takaisin, koska ruuveilla kiinni.

IMG20250118094849.jpg

IMG20250118094907.jpg

IMG20250118095307.jpg

Viimeksi muokattu:
40€ sis postit, jos postitus onnistuu.
Hei,
vähän siinä ja siinä kannattaako postitella. Mitä nopeasti vilkuilin, niin postikulut lienee jo puolet tuosta (painon mukaan meni kaksi virtalähdettä 16,50€@~7kg viikko sitten, kun vein). Kotelo kaikkineen varmaan yli 10kg laatikossa olleen postilapun mukaan 12,3kg.

Käyn nyt ensin tonkimassa varastoa, että onko minulla tuon laatikko vielä tallessa. Ilman sitä postitus ei ainakaan onnistu.

Edit. Laatikko löytyi ja paketin paino varmistui samalla.

Viimeksi muokattu:
Hei,
vähän siinä ja siinä kannattaako postitella. Mitä nopeasti vilkuilin, niin postikulut lienee jo puolet tuosta (painon mukaan meni kaksi virtalähdettä 16,50€@~7kg viikko sitten, kun vein). Kotelo kaikkineen varmaan yli 10kg laatikossa olleen postilapun mukaan 12,3kg.

Käyn nyt ensin tonkimassa varastoa, että onko minulla tuon laatikko vielä tallessa. Ilman sitä postitus ei ainakaan onnistu.

Edit. Laatikko löytyi ja paketin paino varmistui samalla.
Painoraja kaikilla paketeilla 25kg asti, jolloin vain fyysisillä mitoilla on väliä. Tämä ainakin, jos itse tekee postituksen netissä ja kiikuttaa Postiin.

Painoraja kaikilla paketeilla 25kg asti, jolloin vain fyysisillä mitoilla on väliä. Tämä ainakin, jos itse tekee postituksen netissä ja kiikuttaa Postiin.

Edellisistä postituksista on joku tovi, joten maksoin vanhanaikaisesti viedessä (kyselin vielä täytettävän pakettikortin perään ja nehän eivät ole enää käytössä :lol:). Olin katsonut, että mittojen/painon puolesta menisi L-koon pakettina, mutta myyjä siinä totesi ettei heitä mitat kiinnosta, vaan pelkästään paino ja siitä tuo hinta sitten muodostui.
Summa summarum, pitäisi ilmeisesti tutustua tuohon ennakkomaksuun. :rolleyes:

edit. Tuon hinnaston mukaisesti postitus kustantaisi 19,90€. Paketin mitat n. 33x54x62, eli XL-koon paketti ja alle 25kg.

Viimeksi muokattu:
Edellisistä postituksista on joku tovi, joten maksoin vanhanaikaisesti viedessä (kyselin vielä täytettävän pakettikortin perään ja nehän eivät ole enää käytössä :lol:). Olin katsonut, että mittojen/painon puolesta menisi L-koon pakettina, mutta myyjä siinä totesi ettei heitä mitat kiinnosta, vaan pelkästään paino ja siitä tuo hinta sitten muodostui.

edit. Tuon hinnaston mukaisesti postitus kustantaisi 19,90€. Paketin mitat n. 33x54x62, eli XL-koon paketti ja alle 25kg.
Postittaminen konttorissa tehty aika kalliiksi ja netin/äpin kautta todella helppoa. Mut tää menee OT:ks, niin parempi lopettaa 😅

Matkahuollon kautta saa vielä kotelon meneviä paketteja 15,9€. Vaikka kyllä tuokin vie aika suuren osan itse hinnasta.

Statistiikka

Viestiketjuista
265 389
Jäsenet
75 597
Uusin jäsen
tutkapeksi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom