Myyty Fractal Design Define R3, musta, etulevy harmaa - JKL

Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Myytävä tuote: Fractal Design Define R3 -kotelo, etulevy ilmeisesti harjattua alumiinia, muuten musta.
Hinta: 25
Tuote ostettu (mistä ja milloin): oisko ollut Jimm's ja Arabian liike Helsingissä 2011
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei
Muuta huomioitavaa: Ulkoasultaan moitteeton kotelo. Ei yhtään sellaista naarmua tms. joka pistäisi yli puolta metriä kauempaa silmään.

Mukana tulee samat kaksi Fractalin omaa tuuletinta mitä alunperinkin oli mukana.

Pieniä puutteita:
- kuten kuvasta näkyy, kovalevyjä ei tähän saa kiinni, koska toinen sivu kovoille tarkoitetusta tornista on otettu irti (5,25-paikan alareunassa ja kotelon pohjassa näkyy tästä todisteena revittyjen niittien paikat). Mahtuupahan näytönohjaimet paikalleen!
- takaa löytyy vain yksi tyhjän korttipaikan peittävä valkoinen levy, mutta sormiruuvit löytyy kyllä kotelon sisältä korttien kiinnitystä varten jokaisesta korttipaikasta
- 5.25-paikkojen suojalevyjä ei enää ole tallessa

Sijainti: Jyväskylä
Toimitustapa: nouto, toimitus Palokka-Kortepohja-Keskusta
Maksutapa: käteinen, tilisiirto, MobilePay


Kuva:

DSC_1284.jpg DSC_1280.jpg DSC_1283.jpg DSC_1278.jpg DSC_1277.jpg
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
20€ kaupat jkl keskustassa
Tällä menee. Saan kotelon keskustaan huomenna torstaina (mahdollisesti jo tänään, mutta minun pitää kysyä ensin kotoa). Minun pitää kysellä myös tarkempi osoite. Jatketaan YV:llä. Tällä hetkellä siis kotelo varattu jokkepapalle.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
387
Tällä menee. Saan kotelon keskustaan huomenna torstaina (mahdollisesti jo tänään, mutta minun pitää kysyä ensin kotoa). Minun pitää kysellä myös tarkempi osoite. Jatketaan YV:llä. Tällä hetkellä siis kotelo varattu jokkepapalle.
^ perun tuon varauksen, kun ostajakandidaatista ei mitään kuulu. Kotelo siis taas tarjolla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 661
Viestejä
4 187 803
Jäsenet
70 776
Uusin jäsen
Fancy

Hinta.fi

Ylös Bottom