Lahjoitettu Fractal Design Define R3 Black [TAMPERE]

Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
109
Annetaan otsikon kotelo. Puuttuu pohjasta yksi 1 cm korkea jalkatappi.

Vain nouto Tampere, Hervanta.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 948
Jos kukaan ei hae, niin maksaisin vaikka osasta + postikulut jos postittaisit sen moduulin jossa on virtanappi ja USB-portit.

Omasta on rikki USB-portit ja olen pitkään etsinyt varaosaa.

usbit.PNG
 
Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
109
Jos kukaan ei hae, niin maksaisin vaikka osasta + postikulut jos postittaisit sen moduulin jossa on virtanappi ja USB-portit.

Omasta on rikki USB-portit ja olen pitkään etsinyt varaosaa.
Jos ei ihan hengenhätä ole, niin voitaisiin vkloppu odotella ensin josko joku tarvitsee koko kopan. Jos ei, niin voin postittaa sulle ton power-usb moduulin.
 
Liittynyt
06.01.2021
Viestejä
77
Mulla on tuo sama malli kotelosta, ja siitäkin puuttuu yksi tappi pohjasta. Minne ihmeeseen semmonen voi kadota? Paikallaan olevasta kotelosta... :D
 
Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
109
Mulla on tuo sama malli kotelosta, ja siitäkin puuttuu yksi tappi pohjasta. Minne ihmeeseen semmonen voi kadota? Paikallaan olevasta kotelosta... :D
Löysällä kierteellä tuntui se toinenkin tappi olevan, niin en yhtään ihmettele jos tippuu matkasta :D

Ps. Ja käyttäjä Termat kävi tämän juuri noutamassa, kotelo siis mennyt hyötykäyttöön.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 948
Löysällä kierteellä tuntui se toinenkin tappi olevan, niin en yhtään ihmettele jos tippuu matkasta :D

Ps. Ja käyttäjä Termat kävi tämän juuri noutamassa, kotelo siis mennyt hyötykäyttöön.
Mulla irtosi yksi tassu kun kotelo on ikean kepeammalla pöydällä ja kun se painaa hitosti, en nostanut kunnolla.

Muovitassu otti osumaa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
243 582
Viestejä
4 247 702
Jäsenet
71 366
Uusin jäsen
washhi

Hinta.fi

Ylös Bottom