Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On, mahtuu. Tuulettimet vaan kannattaa sijoittaa niin alas kuin pystyy, itse jäähdytysiiliin ja sivupaneelin väliin jää hyvin tilaa, mutta 140mm tuulettimien reunat tulee siilen yli mikä tekee hiukan tiukkaa.Onko jollakin kokemusta Fractal Design Define C kopasta, mahtuuko Phanteks PH-TC14PE jäähdytin ko. koteloon.
Speksien mukaan 170mm mahtuisi, jäähy on 171mm.
Antaako sivupelti yhtään periksi
On
On, mahtuu. Tuulettimet vaan kannattaa sijoittaa niin alas kuin pystyy, itse jäähdytysiiliin ja sivupaneelin väliin jää hyvin tilaa, mutta 140mm tuulettimien reunat tulee siilen yli mikä tekee hiukan tiukkaa.
Mahtuiko jäähy? Itsellä define mini c ja kans 170mm tilaa ja samaa jäähyä ajattelin hankkia...Arvelinkin että se saattaisi mahtua. Kiitos vahvistuksesta. Veljelle tosiaan rakennetaan konetta ko. koteloon ja minulla oli ylimääräisenä tuollainen cooleri.
Onhan tuo Define C mukavan pieni verrattuna Define R5 koppaan, joka itselläkin on.
Etupaneeli nykäsemällä, filtteri klipsuilla.Lainaan tätä lankaa. Tipahti postista C TG case. Miten tuon etupaneelin saa irti? Dust filteri vissiin sen takana.
Mahtuiko jäähy? Itsellä define mini c ja kans 170mm tilaa ja samaa jäähyä ajattelin hankkia...