Fractal Design Define C ja Phanteks PH-TC14PE yhteensopivuus

Topixx

www.ohops.net
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
413
Onko jollakin kokemusta Fractal Design Define C kopasta, mahtuuko Phanteks PH-TC14PE jäähdytin ko. koteloon.

Speksien mukaan 170mm mahtuisi, jäähy on 171mm.

Antaako sivupelti yhtään periksi :btooth:
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
945
On
Onko jollakin kokemusta Fractal Design Define C kopasta, mahtuuko Phanteks PH-TC14PE jäähdytin ko. koteloon.

Speksien mukaan 170mm mahtuisi, jäähy on 171mm.

Antaako sivupelti yhtään periksi :btooth:
On, mahtuu. Tuulettimet vaan kannattaa sijoittaa niin alas kuin pystyy, itse jäähdytysiiliin ja sivupaneelin väliin jää hyvin tilaa, mutta 140mm tuulettimien reunat tulee siilen yli mikä tekee hiukan tiukkaa.
 

Topixx

www.ohops.net
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
413
On

On, mahtuu. Tuulettimet vaan kannattaa sijoittaa niin alas kuin pystyy, itse jäähdytysiiliin ja sivupaneelin väliin jää hyvin tilaa, mutta 140mm tuulettimien reunat tulee siilen yli mikä tekee hiukan tiukkaa.
Arvelinkin että se saattaisi mahtua. Kiitos vahvistuksesta. Veljelle tosiaan rakennetaan konetta ko. koteloon ja minulla oli ylimääräisenä tuollainen cooleri.
Onhan tuo Define C mukavan pieni verrattuna Define R5 koppaan, joka itselläkin on.
 
Liittynyt
23.10.2017
Viestejä
1
Arvelinkin että se saattaisi mahtua. Kiitos vahvistuksesta. Veljelle tosiaan rakennetaan konetta ko. koteloon ja minulla oli ylimääräisenä tuollainen cooleri.
Onhan tuo Define C mukavan pieni verrattuna Define R5 koppaan, joka itselläkin on.
Mahtuiko jäähy? Itsellä define mini c ja kans 170mm tilaa ja samaa jäähyä ajattelin hankkia...
 
Liittynyt
25.09.2017
Viestejä
242
Lainaan tätä lankaa. Tipahti postista C TG case. Miten tuon etupaneelin saa irti? Dust filteri vissiin sen takana.
 
M

mustekylpy

Vieras (tunnus poistettu)
Lainaan tätä lankaa. Tipahti postista C TG case. Miten tuon etupaneelin saa irti? Dust filteri vissiin sen takana.
Etupaneeli nykäsemällä, filtteri klipsuilla.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 433
Viestejä
4 199 264
Jäsenet
70 907
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom