Forza Horizon 5 (Xbox, PC, Game Pass)

Liittynyt
18.05.2020
Viestejä
143
Nyt ei saa sitten Porschen kuvaamistehtävää suoritettua, kun olen siitä jo aikaisemmin kuvan räpsäissyt :facepalm:
Naurettavaa miten paljon bugeja näissä viikottaistehtävissä ja koko pelissä muutenkin ollut. Eikä juuri mitään kommunikaatiota deveiltä näiden suhteen, lukuunottamatta paria mitätöntä viestiä pelin sisällä. Viime tehtävissäkin oli pari dailya joita en saanut suoritettua bugien takia. Puhumattakaan mahdottomasta Arcadesta, saa olla uskomaton tuuri että saa sen vedettyä kolmostasolta läpi. Liian vähän pelaajia niissä, ja jos on pelaajia ne katoavat kartalta minuutin sisään, desynccaa jatkuvasti ja mitä vielä... Saisivat kyllä laittaa sitä bugikorjauspäivitystä aika vikkelään ulos, kuitenkin kolmatta viikkoa mennään jo julkaisusta. :rolleyes:

Lukuunottamatta noita jatkuvia ongelmia online-ominaisuuksien kanssa, olen kyllä muuten pitänyt pelistä.
 
Liittynyt
17.12.2017
Viestejä
165
Nyt ei saa sitten Porschen kuvaamistehtävää suoritettua, kun olen siitä jo aikaisemmin kuvan räpsäissyt :facepalm:
Erikoista, mulla meni läpi mukisematta vaikka kuva oli jo aiemmin samasta autosta otettu. Ettet sekoittanut siihen toiseen "ota kuva autosta yöllä" -challengeen? Kantsii vilkaista se Porsche-tehtävän status ainakin varalta, koska se etenee seuraavaan vaiheeseen sanomatta mitään kuvaa ottaessa.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 895
Naurettavaa miten paljon bugeja näissä viikottaistehtävissä ja koko pelissä muutenkin ollut. Eikä juuri mitään kommunikaatiota deveiltä näiden suhteen, lukuunottamatta paria mitätöntä viestiä pelin sisällä.
En voi olla samaa mieltä, sillä tiedottaminen on mielestäni ollut oikein hyvää. Pelille on oma twitter support -tili sekä oma sivusto tiedossa oleville bugeille:


 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 005
Naurettavaa miten paljon bugeja näissä viikottaistehtävissä ja koko pelissä muutenkin ollut. Eikä juuri mitään kommunikaatiota deveiltä näiden suhteen, lukuunottamatta paria mitätöntä viestiä pelin sisällä. Viime tehtävissäkin oli pari dailya joita en saanut suoritettua bugien takia. Puhumattakaan mahdottomasta Arcadesta, saa olla uskomaton tuuri että saa sen vedettyä kolmostasolta läpi. Liian vähän pelaajia niissä, ja jos on pelaajia ne katoavat kartalta minuutin sisään, desynccaa jatkuvasti ja mitä vielä... Saisivat kyllä laittaa sitä bugikorjauspäivitystä aika vikkelään ulos, kuitenkin kolmatta viikkoa mennään jo julkaisusta. :rolleyes:

Lukuunottamatta noita jatkuvia ongelmia online-ominaisuuksien kanssa, olen kyllä muuten pitänyt pelistä.
Aluksi tuntui kyllä parhaalta Horizonilta ikinä tämä peli, mutta kyllä nyt kun on enemmän päässyt pelaamaan niin alkaa todellisuus iskemään vasten kasvoja. Ehkä sitä sitten aluksi katsoi vähän enemmän sormien läpi bugeja. Lisäksi osa noista weeklyjen bugeista ihan käsittämättömiä mitä käynyt Forzan foorumeilta lukemassa.

Toivotaan, että saavat pelin kuntoon ja tämä pysyy parhaana Forza Horizonina ikinä, mutta ei nyt kauhean hyvältä näytä tämä touhu.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 400
Itseä ei ole nuo häirinyr kun ei näissä suorittaminen ole koskaan itsellä merkinnyt mitään. Ainoastaan ajeleminen suht päämääräämättömästi. Forzista varmaan "jäänyt" satoja tehtäviä tekemättä vuosien varrella kun ei näe mitään syytä stressata tuollaisesta.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 349
Alkaapa olemaan peli pelattu "läpi", ainoat mitkä puuttuu:
-Juggernaut vasta kahdella tähdellä. Kerran koitin ja juuri kun olin kiipeämässä maaliin niin ilmeisesti nettiyhteys pätkäsi ja niin pätkäsi se kellokin, olisin saanut reilusti 3 tähteä. Toisen kerran sain vain kaksi enkä jaksa nyt hetkeen uusia enää.
-XP kyltti hotellilla
-XP kyltti sähköjohtotolpassa

Kaikki muu mitä pelissä nyt on niin on 3 tähteä. DLC:n odotusta siis
 
Viimeksi muokattu:

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 895
Alkaapa olemaan peli pelattu "läpi", ainoat mitkä puuttuu:
-Juggernaut vasta kahdella tähdellä. Kerran koitin ja juuri kun olin kiipeämässä maaliin niin ilmeisesti nettiyhteys pätkäsi ja niin pätkäsi se kellokin, olisin saanut reilusti 3 tähteä. Toisen kerran sain vain kaksi enkä jaksa nyt hetkeen uusia enää.
-XP kyltti hotellilla
-XP kyltti sähköjohtotolpassa

Kaikki muu mitä pelissä nyt on niin on 3 tähteä. DLC:n odotusta siis
Mitenköhän tuo hotellin XP-kyltti pitäisi saada? On tullut yritettyä jos mitä.
 

Professori Kaaos

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
638
Ja seasonal haaste-juttu-homma särki jälleen. Tehtävänä o ottaa 2 kaatoa eliminatorissa, otin 8 ja tuo sanoo ettei kelpaa.
1637925317451.png

1637925501681.png
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 005
Ja seasonal haaste-juttu-homma särki jälleen. Tehtävänä o ottaa 2 kaatoa eliminatorissa, otin 8 ja tuo sanoo ettei kelpaa.

Siinähän se lukee, että 2 eliminationia eikä 8 :confused:

Hauska bugi myös weeklyissä, että jos on siihen johonkin kameratolppaan vetänyt esim. Jeskolla enkat, niin pitää classic musclella rikkoa se eikä sitä tehtävässä annettua lukemaa :beye:

On nää viikottaiset kyllä harvinaisen rikki tässä pelissä. Onneksi sentään ”exploitit” korjattiin pika-aikataulussa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
250
Olisi kohtuullista jos korjaisivat tuon muiden pelaajien katoamisen free roamissa. Ei taida known issues -listalla olla?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 143
Vaikuttaa siltä että valtaosa ongelmista juontuu onlinekilkkeistä. Itsellä ei ole juurikaan mitään ongelmia ollut kun Horizon Solo käytössä joka tapauksessa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 400
Alkanut valua ongelmia Horizon 4:n puolellekin, yhtäkkiä Laka Lodge ei ollutkaan omistukessea. Ja tosiaan tässä vaikka nyt onkin pysynyt listalla niin se oikean reunan rantatalo melkein aina antaa sen "purchased" tekstin joka pelikerralla kun talolle ajaa.

H4:ssa ei ennen noita ongelmia ollut koskaan joten ilmeisesti siellä billin kellarissa on nyt vehkeet vähän sekaisin, Horizon 5:n myötä tullut softavirheitä?
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
691
Nyt on alkanut peli kaatamaan nvidian ajurin. Noin 20-30 minuuttia ehtii pelata ja kaatuu. Onko muilla samaa ongelmaa? Uusin hotfix ajuri käytössä. Ei tehnyt tuota ennen kuin päivitin ajurin joten täytyy vielä testata palaamalla aikasempaan versioon. Grafiikka asetuksia myös laittanut isommille asetuksille että voi myös jostain niistäkin johtua, mutta kun ei muista mitä vaihdoin.
 
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
1 463
Nyt on alkanut peli kaatamaan nvidian ajurin. Noin 20-30 minuuttia ehtii pelata ja kaatuu. Onko muilla samaa ongelmaa? Uusin hotfix ajuri käytössä. Ei tehnyt tuota ennen kuin päivitin ajurin joten täytyy vielä testata palaamalla aikasempaan versioon. Grafiikka asetuksia myös laittanut isommille asetuksille että voi myös jostain niistäkin johtua, mutta kun ei muista mitä vaihdoin.
Onko tuota sun 3070ti kellotettu / alivoltitettu? Jos ajurit alkanut kaataa sun epävakaiden asetuksien takia..
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 349
Nyt mullakin pari kertaa kaatunut kun on valinnut autoon teipin. Eka jumii pariksi sekunniksi ja sitten työpöydälle.

Onko muuten muillakin valikoissa aivan jäätävää tökkimistä? Jotenkin hyvä kokonaisuus rakoilee heti kun menee valikkoon.
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
691
Hmm.. Mielenkiintoista. Pelaatko solo vai online?
Onko sulla siis tämä Hotfix 496.98? Itse eilen ainakin omaan Asus Strix LC OC 3080ti laitoin ja toistaiseksi ei mitään ongelmia vaikka onkin kellot päällä.
Joo juurikin nuo. Pelaan online sekä solo
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
691
Nyt mullakin pari kertaa kaatunut kun on valinnut autoon teipin. Eka jumii pariksi sekunniksi ja sitten työpöydälle.

Onko muuten muillakin valikoissa aivan jäätävää tökkimistä? Jotenkin hyvä kokonaisuus rakoilee heti kun menee valikkoon.
Onko se juurikin tuo ajuri mikä kaatuu vai jokin muu?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
107
Täytyykö nuo auction housessa myymättä jääneet autot käydä vielä yksitellen poimimassa takaisin talliin? Onko tuohon joku nopeampi keino?
 
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
1 463
Onko se juurikin tuo ajuri mikä kaatuu vai jokin muu?
Aika paha, en meinaa tiedä yhtään.. Todennäköisesti sen vika on, koska jos aikaisemmin on pelannut nätisti. Jos oikein muistan niin on mulla joskus ennen näitä ajureita tullut satunnaisia kaatumisia juuri valikossa tai vastaavassa tilanteessa. Luulen että myös pelistä johtuvia ongelmia pitkälti vielä korjaamatta.
Itse en ole tällä uudella hotfix ajurilla kerinnyt pelaamaan kun ~5h, sen pohjalta sanon oman kokemuksen. Lähinnä sentakia asensin tuon koska Red Dead Redemption 2 ei toiminut pitkään aikaan millään näistä uusi ajureilla, kunnes tuli tämä hotfix.
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
691
Aika paha, en meinaa tiedä yhtään.. Todennäköisesti sen vika on, koska jos aikaisemmin on pelannut nätisti. Jos oikein muistan niin on mulla joskus ennen näitä ajureita tullut satunnaisia kaatumisia juuri valikossa tai vastaavassa tilanteessa. Luulen että myös pelistä johtuvia ongelmia pitkälti vielä korjaamatta.
Itse en ole tällä uudella hotfix ajurilla kerinnyt pelaamaan kun ~5h, sen pohjalta sanon oman kokemuksen. Lähinnä sentakia asensin tuon koska Red Dead Redemption 2 ei toiminut pitkään aikaan millään näistä uusi ajureilla, kunnes tuli tämä hotfix.
Tapahtumienvalvonnasta näkee jos se on tuo ajuri mikä kippaa. nmvd.. jotain lukee että kaatu ja palautui
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 349
Onko se juurikin tuo ajuri mikä kaatuu vai jokin muu?
Viimeksi päivitin ajurin iha silloin ekoina päivinä kun peli julkaistiin, vaiko ihan ekana päivänä.
Ja ruutu ei tuossa mene mustaksi, niin en usko että näyttiksen ajuri se olisi.

1080ti käytössä.
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
691
Viimeksi päivitin ajurin iha silloin ekoina päivinä kun peli julkaistiin, vaiko ihan ekana päivänä.
Ja ruutu ei tuossa mene mustaksi, niin en usko että näyttiksen ajuri se olisi.

1080ti käytössä.
Ei se mustaksi itselläkään mene. Peli jämähtää hetkeksi ja sammuu. Tapahtumien valvonnassa merkintä että ajuri lopetti toiminnan ja palautui
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Täytyykö nuo auction housessa myymättä jääneet autot käydä vielä yksitellen poimimassa takaisin talliin? Onko tuohon joku nopeampi keino?
Kun meet auction housee nii muistaakseni siihen on joku nappi "Auction options" tjsp. ja sieltä pystyy suoraa "Collect car" mutta kaikkia kerralla tuskin saa mitenkään.
 
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
1 463
Ei se mustaksi itselläkään mene. Peli jämähtää hetkeksi ja sammuu. Tapahtumien valvonnassa merkintä että ajuri lopetti toiminnan ja palautui
Joo, tätä en itse edes muistanut että pystyi katsomaan sieltä. Kiitos vinkistä!

Jos siis tulee jatkossa ongelmia, toistaiseksi pelannut kaikki.
 
Liittynyt
17.12.2017
Viestejä
165
Mulla tuli myös ongelmia n. reilu viikko sitten ajuripäivityksen jälkeen. Korjaantui sillä että kävi AppData/Localista hävittämästä Forzan cache-kansion. En nyt muista tarkkaa polkua tähän hätään mutta eiköhän se sieltä löydy. Peli jättää kai vanhojen shaderien rippeitä jälkeensä vaikka buildaakin ne muka uusiksi ajuripäivityksen jälkeen.
 

Aapo1

Tukijäsen
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
86
Toimiikos muilla tämä fanatecin kanssa. Itellä csl dd ja crashaa aina loading screeniin. Monella muulla samaa ongelmaa.. Pelin julkaisusta kohta kuukausi, en ymmärrä, että miten eivät saa korjattua tuota
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
691
Tossa nyt puoltoista
Mulla tuli myös ongelmia n. reilu viikko sitten ajuripäivityksen jälkeen. Korjaantui sillä että kävi AppData/Localista hävittämästä Forzan cache-kansion. En nyt muista tarkkaa polkua tähän hätään mutta eiköhän se sieltä löydy. Peli jättää kai vanhojen shaderien rippeitä jälkeensä vaikka buildaakin ne muka uusiksi ajuripäivityksen jälkeen.
En kyllä tuolta meinaa millään Forzan kansioo löytää. Onko se millä nimellä? WinStore versioo pelaan.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
AppData\Local\ForzaHorizon5

Kansiosta ainakin löytyy CmsCachea ja jotain muutakin kansiota.
 
Liittynyt
17.12.2017
Viestejä
165
AppData\Local\ForzaHorizon5

Kansiosta ainakin löytyy CmsCachea ja jotain muutakin kansiota.
Joo, juurikin tuo paikka ja CmsCache-kansion poistamalla lähti kaatuilu pois multa. Peli rakenteli sitten pidemmän kaavan mukaan shaderit (eli "Optimizing for your PC...").
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 005
On kyllä helvetin surullinen tämän peli kohtalo. Alun äärimmäisen innostuksen jälkeen mielenkiinto peliä kohtaan on kadonnut tyystin. Pinnan alta on paljastunut sitä samaa tylsää tauhkaa, jos kaikki saa heitti kaikki autot ja rahat. Pelaajat ”sidotaan” pelin pariin koukuttavilla uhkapelimekaniikoilla ja ”pelolla”, että jos ei viikoittain pelaa niin menettää jonkun harvinaisen auton. Myös viikottaiset autot entisten autopakettien tilalla car passin omistajille ”vaativat”, että pelin pariin on pakko palata viikottain.

Vähän epäilyttävää on myös pelin korkeat arvosanat arvisteluissa ennen julkaisua. Käytännössä kaikki arvostelijat joutuivat pelaamaan Horizon Soloa ja näin ollen pelin lukuisat moninpeliin liittyvät ongelmat eivät paljastuneet.

Jopa pelin ”suurin” fani ja mainostaja Don Joewon Song on jo alkanut arvostella peliä Twitterissä:

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 143
Ihmiset oikeasti pelaa muutakin kuin soloa? Itseä ainakaan ei ole koskaan kiinnostanut tippaakaa mikään moninpeli autopeleissä. Kytken ensimmäisenä pois päältä turhan online-himmelit.
Tuo VIP:n ja car passin raiskaus kyllä ärsyttää itseäkin.
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
691
Nuo online ongelmat itseäni eniten harmittaa kun kavereitten kanssa on mukava peliä jauhaa silloin kun toimii, mutta ne kerrat on tosi harvassa valitettavasti. Yleensä connection ongelmaa vaan pukkaa ja luovutetaan puolentunnin yrittämisen jälkeen. Todella pettynyt kyllä olen jos ei tällä viikolla mitään uutista kuulu noitten ongelmien korjauksiin liittyen. Soolona peli käy vähän tylsäksi vaikka toimiikin ihan ok.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 012
Kisat onlinessa kaverin kanssa kyllä toimivat aina. Eli kunhan sinne asti pääsee, niin ei ongelmaa. Convoy taas ei toimi oikeastaan koskaan. Kaveri näkyy samassa sessiossa korkeintaan minuutin, kunnes katoaa. Kyltien metsästystä, nopeuskameroita, hyppyjä ym. on paljon mukavampi tehdä yhdessä.
 

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 281
On kyllä helvetin surullinen tämän peli kohtalo. Alun äärimmäisen innostuksen jälkeen mielenkiinto peliä kohtaan on kadonnut tyystin. Pinnan alta on paljastunut sitä samaa tylsää tauhkaa, jos kaikki saa heitti kaikki autot ja rahat. Pelaajat ”sidotaan” pelin pariin koukuttavilla uhkapelimekaniikoilla ja ”pelolla”, että jos ei viikoittain pelaa niin menettää jonkun harvinaisen auton. Myös viikottaiset autot entisten autopakettien tilalla car passin omistajille ”vaativat”, että pelin pariin on pakko palata viikottain.
No, kyllä ja ei. Noiden Forzathon-skabojen myötä saatavien harvinaisten autojen osalta vähän ristiriitaiset fiilikset. FH4:ssa Forzathon tuotiin joskus n. vuosi julkaisun jälkeen, jossa vaiheessa varmaan iso osa oli ehtinyt koluamaan yksinpelin läpi etu- ja takaperin, joten tuolla saatiin hengitettyä lisää kiinnostusta endgameen. Se, että sama malli tuotiin jo julkaisusta FH5:een oli ehkä hieman tarpeetonta ja tosiaan aiheuttaa sitä että pelin pariin pitäisi palata mielellään viikottain keräämään harvinaisuudet pois.

Mutta kausipassien viikoittaiset autot näkökulmaasi en hiffannut. Joo, niitä tulee listalle nyt tipoittain, mutta ei niitä tarvitse olla joka viikko kyttäämässä, vaan poimii ne sillä hetkellä saatavilla olevat kaikki kerralla pois kun muistaa joskus siellä valikossa käydä pyörähtämässä. Mä tajusin vasta tällä viikolla että ne driftiautot + tuuninki-Datsun ym. oli siellä valikossa, joten poimin kerralla useamman auton mukaan. Minulle käy paremmin tällainen drip feed kuin kaikkimullehetinyt. Tuopahan jotain pitkäikäisyyttä yksinpeliinkin.

Noin muuten eniten minua häiritsee kaikki tuloslistat, jotka on pullollaan kaiken maailman sploittaajia ja vastaavia, kun onlineä en pelaa kuin korkeintaan Forzathoneissa ja erittäin siivosti käyttäytyvissä tiimeissä. Muuten edelleen hyvin, hyvin tyytyväinen peliin.

Niin, ja muissa peleissä hyvin toimineet GPU-kellotukset eivät olekaan vakaat FH5:ssa. :beye:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 460
Samaa mieltä muiden kanssa.
Surullista että näinkin kova peli vain ärsyttää kun ei toimi. Pari päivää sitten pelasin 2 kertaa no expenses saved 3 kisan turnauksen. Ensimmäisellä kerralla kahdesti ekaksi ja kerran tokaksi. Tulos ei silti kirjautunut. Boottasin boksin ja pelin virtapiuhasta ja koitin uudelleen. Tällä kertaa vielä ostin alotusruudun suositelluista autoista centenarion. Sillä voitin kaikki kolme. Mutta eipä vieläkään kirjautunut!

Tänään sitten ryhdistäydyin, käynnistin pelin ja ajoin turnauksen centenariolla voittoon. Nyt kirjautui!
Sen jälkeen ajattelin ajaa haasteen että tiputa 2 pelaajaa eliminaattorissa. Ensimmäisellä kerralla olin jo tiputtanut 2 kun joku haastoi minut ja lopulta tiputin 3. Eli tätä ei hyväksytty! Otin vielä erän ja nyt onnistuin tiputtamaan 2 kilpailijaa, mutta kuten voi arvata niin eipä taaskaan kirjautunut.
Eliminator muutenkin hanurista koska kilpailijoita ei näe kun silloin tällöin pari sekunttia. Eli ei saa millään haastettua kun muut ei näy.

Ja kyllä noi viikko haasteetkin ärsyttää. Kuivalla kaudella katukisat hyperautoilla niin siihen on päätetty laittaa märät radat. Kolme kisaa ja kaikki vedellä!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 143
Ja kyllä noi viikko haasteetkin ärsyttää. Kuivalla kaudella katukisat hyperautoilla niin siihen on päätetty laittaa märät radat. Kolme kisaa ja kaikki vedellä!
Tämä idiotismi otti itse päähän jo FH4:ssä. Täysin kisatyyppiin sopimattomilla autoilla laitetaan ajamaan. Jollain takavetoisella katuautolla laitetaan menemään offroadia jne.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 005
Tämä idiotismi otti itse päähän jo FH4:ssä. Täysin kisatyyppiin sopimattomilla autoilla laitetaan ajamaan. Jollain takavetoisella katuautolla laitetaan menemään offroadia jne.
Edinburgh, S2 ja sadekeli oli kyllä kova combo :beye:
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
1 239
Mikä asetus vaikuttaa noihin merkki savuihin? Rupee ärsyttämään kun ne on kuin sensuroidut kun kauempaa katsoo. Lähemmäs tullessa korjantuu. Muuten kaikki tuntuu olevan kunnossa tai ainakaan mikään muu ei häiritse
 

JST

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
356
Ei vissiin mikään, itsellä kaikki asetukset tapissa ja sama vika.
 

Mustalaa

Lepakkona Ozzfesteillä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
512
Mikä asetus vaikuttaa noihin merkki savuihin? Rupee ärsyttämään kun ne on kuin sensuroidut kun kauempaa katsoo. Lähemmäs tullessa korjantuu. Muuten kaikki tuntuu olevan kunnossa tai ainakaan mikään muu ei häiritse
Mulla on extreme-asetukset päällä ja silti ne näyttää kaukaa joltain ysärin alun peliltä :cigarbeye:. Olikohan FH2, jossa kiinnitin jo ekan kerran huomioon niiden melko karuun ulkonäköön kauempaa...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 446
Siinähän se lukee, että 2 eliminationia eikä 8 :confused:

Hauska bugi myös weeklyissä, että jos on siihen johonkin kameratolppaan vetänyt esim. Jeskolla enkat, niin pitää classic musclella rikkoa se eikä sitä tehtävässä annettua lukemaa :beye:

On nää viikottaiset kyllä harvinaisen rikki tässä pelissä. Onneksi sentään ”exploitit” korjattiin pika-aikataulussa.
Tämä kameratolppabugi oli korjaantunut kun eilen kävin testaamassa uudestaan. Meinasi aluksi vähän sylettää kun sen 5-10x vedin tolppaan ja aina sanoi että "1km/h enemmän" tarvitaan vaikka oli jotain 50km/h yli weeklyssä vaaditun.

Yllättävän paljon on jengillä ollut tämän kanssa ongelmia, itelle ei ole sattunut muuten kertaakaan noissa tehtävissä ettei olisi saavutus kirjautunut, tuo yllämainittu kameratolppa oli ensimmäinen jossa skippasin sen yrittämisen parilla päivällä, jonka jälkeen lähti toimimaan. Pääasiassa tosin pelannut vaan soloa ja rykinyt saavutuksia eteenpäin, voi olla että onlinen puolella tulisi sitten enemmän ongelmaa vastaan. Ihan viihdyttävä peli minusta vieläkin, vaikka ongelmia onkin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
299
Stutterointia tässä yrittänyt debugata ja näköjään auttoi, kun kävi laittamassa seuraavat asetukset NVCP:stä päälle:
1638460751468.png


Rautana 9900K+2080Ti ja asetukset Extreme, resoluutio 3840x1600. Nyt pyörii aika tasaisesti 90-100FPS maastossa koko ajan.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 286
Viestejä
4 193 297
Jäsenet
70 896
Uusin jäsen
sussu

Hinta.fi

Ylös Bottom