No olipas se halpa, olisi pitänyt pari pyöräytystä ostaa minunkin. Mitä niitä nyt on tullut avattua niin mielestäni normaalisti se on ollut kolmannella rivillä ja on vaatinut ~15-20 pistettä.Muistaakseni yhteensä 5 pointsia meni että sait sen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No olipas se halpa, olisi pitänyt pari pyöräytystä ostaa minunkin. Mitä niitä nyt on tullut avattua niin mielestäni normaalisti se on ollut kolmannella rivillä ja on vaatinut ~15-20 pistettä.Muistaakseni yhteensä 5 pointsia meni että sait sen.
Vuosia olen jo laittanut kehitysideoihin että autot oikeasti menisivät manual, automatic ja sequential. Eli ostaessa auto joko valitaan millä laatikolla tai sitten se tulisi sillä millä sitä automallia on maailmalla eniten myyty. Itsekkin toivoisin, koska juuri ratilla pelatessa siinä on iso merkitys. Autoa sitten voisi tuunata ja siihen voisi ostaa manuaalin, automaatin tai SQ:n. Toisi kivasti autofriikille "realismiä" lisää.
Patch notesien mukaan ehkä. Johonkin assists exploitiin tuossa viitataan.Jep, siksi puhuttiinkin menneessä muodossa.
Tuliko samalla jotain muutoksia siihen EventLabilla 50 kierroksen kisan tekemiseen ja hirttämällä kaasun kiinni?
- Removed an exploit when creating specific route configurations in EventLab
- Added checks to stop an exploit with driving assists
Patch notesien mukaan ehkä. Johonkin assists exploitiin tuossa viitataan.
Hyvin harvoin itse saan niistä niitä hyviä palkintoja, ta vähintään se kierrosten hukkaprosentti suuri.
Pieni kysymys peliin liittyen.
Mistä voi johtua pelin ajoittainen "jäätyminen". Esim valikossa autoa tunatessa voi auto jäädä vanteelle kun vaihdat renkaita useammaksi kymmeneksi sekunniksi. Ja valikosta kun hyppää pois ja musta ruutu tulee niin aika usein pallo oikealla alhaalla lopettaa pyörimisen. Ja jatkaa sitten taas normaalisti. peli ei kuitenkaan kaadu.
Raudasta tuon ei pitäisi olla kiinni. 6800XT, 5600X, 32GB RAM ja peli NVME M.2lla.
Sitten vielä XBOX One S kyssäri. Tällä pelaan joka toinen viikko tätä peliä. Miten pelin päivitys pilveen toimii? Latasin pelin boxille ja samat autot sun muuta oli valikossa mitä PClläkin. Mutta välillä tuntuu kun pelaan xboxilla että saan samoja autoja uudestaan ja uudestaan, ajot mitä ajanut kyllä säilyvät mutta onko grindaus turhaa ja näkyvätkö autot/achievemntit myös PClle kun ensi viikolla pääsee taas PClle.
Ja toinen kysymys tuosta One Sästä. Miten saan Performance moden päälle? En löydä mistään asetusta tälle.
Ainakin oma Goliath tekele tuntuu vielä toimivan, tosin se ei ole kuin 3 kierrosta/~35min. Pari kertaa pyöräyttäny.Pitääkin kokeilla. Tavallaan en tuota tarvitse, mutta hauskahan se on että peli ajaa rahaa samalla kun tekee muuta. Toki ehkä tuossa kehittäjät miettii enemmän sitä xp ja leveleitä.
Mosaiikit yleensä viittaa näytönohjaimen muistien vikaan, mahdollisesti ylikuumenemisesta tms. johtuvaa.Itsellä samanlaista valikoissa ja latausruuduissa jäätyilyä pelissä. Koneen speksit muuten samat, mutta 5000X prossuna. Alkuvalikosta itse peliin siirtyminen on myös todella tahmeaa.
Lisäksi parin tunnin pelisession jälkeen ruudun oikeaan kulmaan alkaa ilmestymään tällaisia ruutuja. Minkään muun pelin kanssa tuollaisia ei ole tullut, joten en vielä rautavikaakaan epäile.
Ainakin oma Goliath tekele tuntuu vielä toimivan, tosin se ei ole kuin 3 kierrosta/~35min. Pari kertaa pyöräyttäny.
Mosaiikit yleensä viittaa näytönohjaimen muistien vikaan, mahdollisesti ylikuumenemisesta tms. johtuvaa.
Täytyypä seurailla asiaa tarkemmin, GPU-Z ei ainakaan näyttänyt mitään erityisen korkeita lämpöjä. Olisiko ollut vähän reilu 50C heti pelin sulkemisen jälkeen.
Siitä patch notes, pettymys kun ei ole mainintaa muistivuodosta..
Oli jo ennen päivitystä. Ei tosin mennyt edes tuntia mulla . Extreme myös osissa karttaa piirsi pari metriä auton eteen aina sahalaitaa .En tiedä tuliko päivityksessä vai oliko jo muuten, mutta 8 GB 3070 kanssa ja tekstuurit extreme asetuksilla ilmoitti että alkaa näytönohjaimen muisti loppumaan tunnin pelaamisen jälkeen. Eli ehkä tuo ainakin varoittaa ennen kaatumista muistivuodon takia.
Jep tämä asetus oli jäänne siitä että Ultra bugasi.Enpä huomannutkaan, että tekstuurit saa nostettua vielä extremelle. Mutta ei varmaan kannata 8GB VRAMilla nostaa sinne, jos muisti kerran alkaa vuotamaan.
Mulla näkyy samanlaisia artefakteja juurikin samassa kohtaa. Huomasin nuo heti sen jälkeen kun sain pelin ensimmäistä kertaa käyntiin näyttiksen lämmöt on ihan OK ja Forza on myös ainoa peli jossa noita näkyy.Itsellä samanlaista valikoissa ja latausruuduissa jäätyilyä pelissä. Koneen speksit muuten samat, mutta 5000X prossuna. Alkuvalikosta itse peliin siirtyminen on myös todella tahmeaa.
Lisäksi parin tunnin pelisession jälkeen ruudun oikeaan kulmaan alkaa ilmestymään tällaisia ruutuja. Minkään muun pelin kanssa tuollaisia ei ole tullut, joten en vielä rautavikaakaan epäile.
Mulla näkyy samanlaisia artefakteja juurikin samassa kohtaa. Huomasin nuo heti sen jälkeen kun sain pelin ensimmäistä kertaa käyntiin näyttiksen lämmöt on ihan OK ja Forza on myös ainoa peli jossa noita näkyy.
Eilen tuli katsottua HWinfolla hotspot lämpöjä ja reilua 70 astetta ne näyttivät, 78 taisi olla maksimi. Minkään muun pelin kanssa ei tosiaan ole noita artefakteja tullut ja noita ilmestyy pelkästään ruudun oikeaan laitaan. Näytön resoluutio 1440p ultrawide ja speksit 6800XT, 5800X, 32GB RAM ja M.2 SSD:lle asennettu jos niillä on jotain merkitystä asiaan.
Ainakin oma Goliath tekele tuntuu vielä toimivan, tosin se ei ole kuin 3 kierrosta/~35min. Pari kertaa pyöräyttäny.
Tänään kokeilin ja tuli vielä samat ~65k XP kuin ennenkin. Auto + perkit toki voi vaikuttaa miten XP:tä tulee.Kokeilin eilen vakio setin ja mielestäni sain vain puolet XP:stä, kuin aiemmin. Noh, eipä tuo haittaa, kyllä noita autoja rupee tallissa jo olemaan.
Eilen tuli katsottua HWinfolla hotspot lämpöjä ja reilua 70 astetta ne näyttivät, 78 taisi olla maksimi. Minkään muun pelin kanssa ei tosiaan ole noita artefakteja tullut ja noita ilmestyy pelkästään ruudun oikeaan laitaan. Näytön resoluutio 1440p ultrawide ja speksit 6800XT, 5800X, 32GB RAM ja M.2 SSD:lle asennettu jos niillä on jotain merkitystä asiaan.
"Graphics artifacts on screen edge at 3440x1440 or 2560x1440 resolution (Ultrawide) "
Tuo on tiedetty ongelma pelissä, ei onneksi liity näyttikseen. Itsellä ratkesi kun otti MSAA:n kokonaan pois.
Kyllä mulla on ainakin toiminut, mutta ei ilmesty heti pelin avatessa vaan jonkun ajan päästä tulee aina ilmotus daily wheelspin added tms.Onko Hotel Castillon mukana tuleva päivittäinen wheelspin perk toiminut muilla?
Ok. Tuolla known issues listalla olikin mainittu että ongelma koskee osaa pelaajista. Odotellaan... eiköhän se joskus korjaannu.Kyllä mulla on ainakin toiminut, mutta ei ilmesty heti pelin avatessa vaan jonkun ajan päästä tulee aina ilmotus daily wheelspin added tms.
On se siellä, todistetusti olen pelannut tuota kautta forza 4&5.Otin tuon PC game pass kokeilun 1€/3kk mutta eihän tuolla näy koko Forzaa...? Ymmärsin vissiin mainokset väärin.
Mikähän tuohon seasonin speedzoneen olisi helppo auto. Ford GT/Vette '20:llä hieronut turhan monta kertaa, aina jää kuitenkin jonkun muutaman kilsan vajaaksi. Jotain menee aina pieleen tai sitten vitun liikenne pilaa ennen kuin edes zonella.
Mitään hajua mikä/tai kenen tune oli? (tosin eipä ole varaa hankkia autoa ensin... sen verran hintaa pyydetään huutokaupassa)
Itse ajattelin nyt kokeilla Huracanilla kun se valmiiksi tallissa.
No, sillä onnistui, ruhtinaallinen 0.1-0.2km marginaali. Millä trikeillä muuten jengi vetää niitä yli 500km/h tuloksia, tai hyppää jumpeissa tyyliin 10km tms?
Itellä tekee tuota kanssa. Pelannut jo 12h ja yks kaks ei enää pikakuvakkeesta peliin mene. Ei edes storen pelaa napista. Heittää aina pelipalvelut softan store sivunMites tätä pääsee PC :llä pelaamaan?
Onko tullu joku päivitys, vai pitäiskö jotenki päivitellä. Ku klikkaa Forza 5 kuvaketta, niin hyppää storeen, mutta sieltä taas en mistää löydä nappulaa mistä peli lähtisi käyntiin?
Ostettu MS storesta.