Forza Horizon 5 (Xbox, PC, Game Pass)

Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 536
Mitä selostat. 3090 saa hyllystä tälläkin hetkellä ja on saanut vaikka kuinka kauan, ideal specsinä olevaa 3080ä ei ole koskaan saanut hyllystä ostettua.
Niin siis sanoin "ainakaan sellaiiseen hintaan etttä olisi järkeä ostaa " :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
830
Sitähän pääsee jo reilun viikon päästä pelailemaan.
Sormia syyhyttää kyllä jo.
Mitkäs ajatukset ohjaimesta millä otatte pelin haltuun? Meneekö padilla vaiko ratilla?
Itse ajattelin kokeilla ensi alkuun tuota G923 mutta jos ei ala luonnistua niin varmaan sitten vaihto padiin. Ainakin FH4 oli käytännössä mahdoton näillä taidoilla ajaa X, S1 tai S2 -luokan takaveto autoja.
 
Liittynyt
18.05.2020
Viestejä
142
Sormia syyhyttää kyllä jo.
Mitkäs ajatukset ohjaimesta millä otatte pelin haltuun? Meneekö padilla vaiko ratilla?
Itse ajattelin kokeilla ensi alkuun tuota G923 mutta jos ei ala luonnistua niin varmaan sitten vaihto padiin. Ainakin FH4 oli käytännössä mahdoton näillä taidoilla ajaa X, S1 tai S2 -luokan takaveto autoja.
Ainakin monen sisällöntuottajan mielestä jotka olivat pelanneet jotain early buildeja pelistä, tuntuma ratilla oli todella hyvä verrattuna Horizon neloseen. Sen puolesta saattaisi ratillakin pelaaminen luonnistua hyvin, mutta itse ainakin ajattelin pelata alusta alkaen ohjaimella.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Sormia syyhyttää kyllä jo.
Mitkäs ajatukset ohjaimesta millä otatte pelin haltuun? Meneekö padilla vaiko ratilla?
Itse ajattelin kokeilla ensi alkuun tuota G923 mutta jos ei ala luonnistua niin varmaan sitten vaihto padiin. Ainakin FH4 oli käytännössä mahdoton näillä taidoilla ajaa X, S1 tai S2 -luokan takaveto autoja.
Ranked tuli tahkottua paljon FH4 niin padi oli huomattavasti nopeampi kuin ratilla niin padilla mennään tässäkin.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
Näppiksellä mennään täällä :interested:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Täytyy itse muistaa osta se premium add ons-paketti. Eli ikuten H4, peli gama passista ja sitten nuo lisujutut maksamalla. Ilmeisesti tuon ostamalla gama pass-versiokin aukeaa sitten jo premium päivänä(?)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 536
Xboxin Forza Horizon 5 -padilla mennään. Ennakkotilattu jo, saas nähdä milloin saapuu. Toivottavasti tulee ennen peliä. :D
Sama homma :)


Täytyy itse muistaa osta se premium add ons-paketti. El ikuten H4, peli gama passista ja sitten nuo lisujutut maksamalla. Ilmeisesti tuon ostamalla gama pass-versiokin aukeaa sitten jo premium päivänä(?)
Tuon voi ostaa jo nyt. Ostin itse olisikohan 2-3kk sitten jo. Pääsee pelaamaan ennakkoon kyllä kaikki premiumin ostajat :)
 
Liittynyt
18.05.2020
Viestejä
142

Julkaisupäivänä saa bonusautoja jokaisesta edellisestä pelatusta forza-pelistä joita listassa näkyy. Itse saan vain McLaren Sennan ja 2018 Porsche 911:n. Tuo P1 olisi hieno saada mutta varmasti kaikki autot saa kuitenkin myöhemmin pelissä hankittua, ellen ihan väärässä ole.
Forza_Horizon_5_Loyalty_Rewards.jpg
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
1 239
Joko tän pystyy latamaan ennakkoon windows storesta. Eilen yritin mutta yrittää c asemalle laittaa jossa ei ole tilaa. Muista enää saiko tuon jostain siirrettyä asentamaan toiselle asemalle.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Itse saan kaikki nuo. Joo ja ostin sitten myös sen premium-lisusetin niin pääsee sitten ensi viikolla aiemmin pass-versiota pelaamaan ja saa addoneita.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
Itse toivon, että nuo olisivat todellisia ”uskollisuus” palkintoja. Ehkä joskus 2-3 vuoden päästä palkintoautoja saisi sitten Forzathon haasteista tai vastaavista.

Olisi kyllä voinut antaa vielä palkinnot FM 2, 3 ja 4:ää pelanneille, kun nekin tuolla Forza Hubissa näkyvät. Itse harmillisesti hyppäsin Forza-junaan vasta FM3:n kohdalla :sad:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
509
Jokainen Forza kakkosesta lähtien pelattuna eli talli täynnä super- ja hyperautoja kun käynnistää pelin (tai no nuo palkinnot saa kun pelaa tutorialin/ekan tarinan läpi).

Mutta mieluummin olisin ilman näitä autoja. Ei taida olla paluuta enää vanhoihin Forza peleihin, joissa aloitettiin pohjalta ja eka kohtuullinen auto tuntui saavutukselta. Nykyään näissä ei minkään auton saaminen tunnu miltään.
 
Liittynyt
18.05.2020
Viestejä
142
Joko tän pystyy latamaan ennakkoon windows storesta. Eilen yritin mutta yrittää c asemalle laittaa jossa ei ole tilaa. Muista enää saiko tuon jostain siirrettyä asentamaan toiselle asemalle.
Pitäisi pystyä Xbox appin/Microsoft storen kautta lataamaan jo. Steamissa ei ole vielä ennakkolatausta. Ja tietääkseni ei ole sitä siirto-ominaisuutta, että jos tallennuslokaation haluaa vaihtaa, pitää peli poistaa ja ladata uudelleen. Joku voi korjata jos ei pidä paikkansa, siitä on aikaa kun viimeksi latailin microsoft storesta pelejä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Itse toivon, että nuo olisivat todellisia ”uskollisuus” palkintoja. Ehkä joskus 2-3 vuoden päästä palkintoautoja saisi sitten Forzathon haasteista tai vastaavista.

Olisi kyllä voinut antaa vielä palkinnot FM 2, 3 ja 4:ää pelanneille, kun nekin tuolla Forza Hubissa näkyvät. Itse harmillisesti hyppäsin Forza-junaan vasta FM3:n kohdalla :sad:
Aiemminhan tuli Forziin sen forza-levelin tms ,mukaan tai sen mukaan kuinka paljon autoja tallissa edellisissä osissa. Olikohan sitten H3:sta tai vaikka FM6:sta varten kun ostelin H2:een tai FM5:een niin paljon autoja talliin kuin pystyi että sai hyvää uuteen osaan.

Edit. Ja tosiaan tätä pääsee pelaamaan jo viikon kulutta!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
Aiemminhan tuli Forziin sen forza-levelin tms ,mukaan tai sen mukaan kuinka paljon autoja tallissa edellisissä osissa. Olikohan sitten H3:sta tai vaikka FM6:sta varten kun ostelin H2:een tai FM5:een niin paljon autoja talliin kuin pystyi että sai hyvää uuteen osaan.

Edit. Ja tosiaan tätä pääsee pelaamaan jo viikon kulutta!
Onhan noi kansikuva-autot kyllä paljon parempi palkinto kuin FH4:n t-paidat. Varsinkin, jos niitä ei heti pysty mistään pelissä hankkimaan.

Itselle noiden vaikeasti saatavilla olevien autojen keräily on aina kuulunut Forza-peleihin. Se fiilis, kun ekan kerran Capri FE:n sain FH4:ssä :love2:

Ja sitten jossain FM4(?):ssä, kun piti vaan niitä Rivalseja jaksaa tahkota ja ehkä Turn 10 laittoi kuun päätteeksi Top Secret Silvian postilaatikkoon.

Kuka ekana ehtii niin voisi västä taas io-tech klubin, jos tässä klubeja vielä on.
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
1 239
Pitäisi pystyä Xbox appin/Microsoft storen kautta lataamaan jo. Steamissa ei ole vielä ennakkolatausta. Ja tietääkseni ei ole sitä siirto-ominaisuutta, että jos tallennuslokaation haluaa vaihtaa, pitää peli poistaa ja ladata uudelleen. Joku voi korjata jos ei pidä paikkansa, siitä on aikaa kun viimeksi latailin microsoft storesta pelejä.
Googletus kertoi että lokaation pystyy asetuksista vaihtamaan. Pitää viikonloppuna yrittää jos sais pelin jo asenneltua valmiiksi. Game passin aktivoin tätä varten, että ei tarvii maksaa täyttä hintaa. Ja myös eilen tullut AoE IV löyty game passista niin säästi siinäkin
 

Mustalaa

Lepakkona Ozzfesteillä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
517
FH2, 3 ja 4 tullut pelattua, muistaakseni FM6 oli joskus kanssa live goldista tullut otettua ja kokeiltua. Mutta päätellen siitä, ettei Forza Hub saa mulla synkattua FH2 ja FH4 tietoja, niin en henkeäni pidättelisi sen suhteen mitä sieltä tulee lopulta :shifty:.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Totta että miten FH1:n linkkaukset että näkyykö mitään. Toki siellä jossain Turn10:n servuilla pitäisi olla vuosien takaa merkintä että käyttäjällä x se ja se peli.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Totta että miten FH1:n linkkaukset että näkyykö mitään. Toki siellä jossain Turn10:n servuilla pitäisi olla vuosien takaa merkintä että käyttäjällä x se ja se peli.
Mulla ei ainakaan näy missään merkintää fh1:stä vaikka se aikanaan olikin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Itsellä oli alkuperäinen ja sitten se 4k-paranneltu on koko ajan series X:ssä nytkin, mikä muutama vuosi sitten game passin kautta tuli Onelle.

Niin ja meinaatko siis jos sinne Forzan sivuille netissä kirjautuu vai missä ei näy?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
Hubissa ainakin näkyy kaikki Forzat, joita on pelannut ja niiden saavutukset, jos on sama gamertag edelleen käytössä. Tuossa noi vanhimmat, joista itsellä merkintöjä.

26D40DAE-63DB-46D7-A904-3F8187B0258F.jpeg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 158
Ehkä tuota tulee Game Passin kautta testattua. Tähän mennessä näytetystä vain tulee se tunne, että on sama peli uudella kartalla. FH3:a hakkasin urakalla ja FH4:nkin kanssa tunteja paloi reippaasti, vaikka tuntui jo aika toistolta. Vähän turhan helppojakin olleet nämä pelit. Aika äkkiä peli ehdottaa vaikeinta vaikeustasoa ja muistaakseni vain märällä ajettavat street racet tuntuivat aidosti todella vaikeilta. Jotenkin vaikutti, että AI ajoi eri simulaatiomallilla, kun pystyivät kääntymään paljon tiukemmin mutkiin ja ampaisivat märästä pinnasta huolimatta hirmuisella vauhdilla teenpäin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Toki tuossa se että vaikuttaako se onko 360:n aikaan ollut "netti käytössä" ts maksanut siitä sen aikaisesta nettipalvelusta. Itse en sitä 360:n kanssa käyttänyt kuin vasta loppuvaiheessa.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Hubissa ainakin näkyy kaikki Forzat, joita on pelannut ja niiden saavutukset, jos on sama gamertag edelleen käytössä. Tuossa noi vanhimmat, joista itsellä merkintöjä.

Täällä mullakin kaikki muut paitsi toi fh1, vaikka gamertagi on samana pysyny ja sähköpostit sun muut.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
Täällä mullakin kaikki muut paitsi toi fh1, vaikka gamertagi on samana pysyny ja sähköpostit sun muut.
Tikettiä vaan Turn 10:lle, että missä mun FH1:n pisteet on :rage:

Ei kai tuo nyt siitä voi riippua, että onko ollut live goldia vai ei? Itsellä tais kyl aina olla, kun Rivalseja ei päässyt muuten ajamaan, mut kyllä jotain taukojakin oli. Enkä kyllä muista enää, että miten hyvin ekaan Horizoniin oli MP yhdistetty. Muiden kuin just jonkun rivalsien tms. muodossa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Jes, itsellä näkyy täällä https:// rewards.forzamotorsport.net/en-US Horizontit 1-4 ja Motorsportit 2-7, tiedä sitten miksei Forza 1:kin olisi voinut, mutta ehkä siitä ei vielä mihinkään linkitettykään.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 536
Minulla ei näy Forza Horizon 2 ja kaikki muut (ekaa Forza Motorsport joka ei ilmeisesti näy kellään) lukuunottamatta näkyy ja uskoisin johtuvan siitä että pelasin Xbox 360 verrsion.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
Jotain ongelmia tuossa hubissa taitaa kyllä olla. Horizon 2:n tiedot päivittyivät useamman kuukauden viiveellä. Tein ihan tiketinkin asiasta Turn 10:n tukee ja vastaus oli, että he kyllä ovat olleet tietoisia tästä jo yli vuoden ajan. Asia on työn alla ja sun tiketti on nyt loppuunkäsitelty :cigar2:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Plus monesta Forzastahan ollut viime vuosina välillä esim rivalsit hukassa pitkäänkin, niistäkin joissa vielä ne olisi pitänyt säilyä siellä.
 

Mustalaa

Lepakkona Ozzfesteillä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
517
Jotain ongelmia tuossa hubissa taitaa kyllä olla. Horizon 2:n tiedot päivittyivät useamman kuukauden viiveellä. Tein ihan tiketinkin asiasta Turn 10:n tukee ja vastaus oli, että he kyllä ovat olleet tietoisia tästä jo yli vuoden ajan. Asia on työn alla ja sun tiketti on nyt loppuunkäsitelty :cigar2:
Mä pelasin FH3 silloin 2016-2017 kun se tuli, silloin päivittyi tiedot käytännössä heti. 2018 kun tuli pelattu ensin FH2 ja sitten FH4, niin päivittyi hetken aikaa ongelmitta, kunnes molemmissa yhtäkkiä loppui tietojen päivitys. Esimerkiksi ajettu matka tai avatut tiet tms oli semmonen, jostä huomasin ettei päivity.

Nyt olen pari päivää pelaillut FH2 ja se ei saa täysin yhteyttä nettiin. Drivatarien päivitys onnistuu, mutta esimerkiksi Social-välilehti, Forza Hubin bonukset tai dlc-autot ei lataudu. Ja wheelspinneistä tulee pelkästään rahaa. Jos tiedot päivittyisivät, niin nousisin seuraavalle Forza Levelille. SIinä on niin pieni pistemäärä, että se olisi tullut jo aikanaa pelkistä ajetuista kilsoista kun ongelman huomasin :btooth: . Tuskin tuosta nyt muuta iloa olisi kuin paremmat bonukset hubin kautta, mutta olishan se kiva jos sekin palvelu toimisi...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498

Julkaisupäivänä saa bonusautoja jokaisesta edellisestä pelatusta forza-pelistä joita listassa näkyy. Itse saan vain McLaren Sennan ja 2018 Porsche 911:n. Tuo P1 olisi hieno saada mutta varmasti kaikki autot saa kuitenkin myöhemmin pelissä hankittua, ellen ihan väärässä ole.
Tänne tulee kanssa nuo kaikki autot. Nuohan ei mitää wxclusive autoja ole niin saa ne onneksi myöhemmin ostettua.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
Nyt olen pari päivää pelaillut FH2 ja se ei saa täysin yhteyttä nettiin. Drivatarien päivitys onnistuu, mutta esimerkiksi Social-välilehti, Forza Hubin bonukset tai dlc-autot ei lataudu. Ja wheelspinneistä tulee pelkästään rahaa. Jos tiedot päivittyisivät, niin nousisin seuraavalle Forza Levelille. SIinä on niin pieni pistemäärä, että se olisi tullut jo aikanaa pelkistä ajetuista kilsoista kun ongelman huomasin :btooth: . Tuskin tuosta nyt muuta iloa olisi kuin paremmat bonukset hubin kautta, mutta olishan se kiva jos sekin palvelu toimisi...
Just eilen pelasin kanssa Horizon 2:sta ja ihmettelin, et mistä ne hubin bonus krediitit saa lunastettua. Sitä koko message centeriä tms. en löytänyt enää mistään. On sit vissiin siellä social tabin alla. Myös kaikki dlc:t piti ladata uudestaan jostain syystä. Sama se tietty, kun mulla on joku 1,5k pojoa matkaa seuraavaan forza-tasoon, mut kiva silti että päivittyisivät.
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
1 239
Windows storen asennus laitettu D; asemalle mutta eipä suostu sinne lykkäämään. valittaa tilan puutteesta C; asemalla
 
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
990
Windows storen asennus laitettu D; asemalle mutta eipä suostu sinne lykkäämään. valittaa tilan puutteesta C; asemalla
Windows store on siitä huono, että se lataa kaiken ilmeisesti ensin Clle, eikä tätä voi muuttaa. Pelin asennus ei onnistu jos Cllä ei ole tilaa. Kyseessä siis ominaisuus, ei Forzaan pelkästään liity.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 310
Windows store on siitä huono, että se lataa kaiken ilmeisesti ensin Clle, eikä tätä voi muuttaa. Pelin asennus ei onnistu jos Cllä ei ole tilaa. Kyseessä siis ominaisuus, ei Forzaan pelkästään liity.
Onneksi tuon voi ostaa myös Steamista.
 

tombe0

Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
591
Toivottavasti tämä jo ymmärtää controllerit oikein ettei tarvitse repiä hotasia irti joka saamarin kerta kun yrittää pelata (tämä siis FH4:n ongelma).
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
Toivottavasti tämä jo ymmärtää controllerit oikein ettei tarvitse repiä hotasia irti joka saamarin kerta kun yrittää pelata (tämä siis FH4:n ongelma).
En pidättäisi hengitystä :rofl2:
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Saa sen niinkin, että kysyy joka kerta minne asentaa. Mulla on gamepass pelejä joka levyllä.
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
1 239
Yrittänyt nyt kaikenmaailman asetuksia muuttaa mutta ei anna asentaa niin ei anna. Mites iso tuo peli edes on?
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
Yrittänyt nyt kaikenmaailman asetuksia muuttaa mutta ei anna asentaa niin ei anna. Mites iso tuo peli edes on?
103 GB ilmoitettu ainaki steamissa nii eiköhän se oo saman verran Microsoft Storessakin.
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
1 239
siirtelin tavaraa asemalta toiselle ja kohta olikin C: asema aivan täys. Eli se on odotellut siellä milloin tilaa vapautuu ja sitä kun tuli niin lähti asentamaan sitä heti. 103,5GB näyttää joo
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 444
Viestejä
4 161 999
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Acrat

Hinta.fi

Ylös Bottom