Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse en ole koskaan edes yrittänyt saada kolmia tähtiä kokeista jotka ovat nankalempia, esim drift zonet sellaisia että ole tainnut missään Horizontissa saada mistään niistä 3 tähteä, eikä todella ole kiinnostanut hieroa tuntikausia saadakseen.
Vinkkinä että manuaalivaihteet helpottaa drift zoneissa suuresti. Tehokas auto ja riittävän iso vaihde silmään ja aika helposti pitäisi onnistua.Itse en ole koskaan edes yrittänyt saada kolmia tähtiä kokeista jotka ovat nankalempia, esim drift zonet sellaisia että ole tainnut missään Horizontissa saada mistään niistä 3 tähteä, eikä todella ole kiinnostanut hieroa tuntikausia saadakseen.
Oma kokemus on että formula drift ja hoonigan autot on täysin ajokelvotonta roskaa näissä peleissä.Noihan menee jollain formula drift autolla ykkösellä 3 tähteä. Taisin kahta kokeilla muutaman kerran, muut meni ykkösellä.
Oma kokemus on että formula drift ja hoonigan autot on täysin ajokelvotonta roskaa näissä peleissä.
MIten sillä Jeepillä saa rahaa? Tai miten auton saa itse kisaamaan? Jos vaikka konsoliversiosta puhutaan.
Ei ole tullut päivitystä. Sitä tässä on odoteltu julkaisusta asti ja piti ensin tulla jo viime viikolla mutta pahalta näyttää ettei tule tälläkään viikolla vielä.
Huomasin itse saman homman. Yhdessä story chapterissa kesti niin kauan ladata että ehdin käydä tekemässä leivän ja hakemassa lasin vettäOnko tässä tullu joku uusi päivitys viikonlopun jälkeen? Pelin latausajat on itellä kymmenkertaistuneet yhtäkkiä, nettiyhteys pelittää ihan normaalisti mut latausrullat vaan pyörii Forzassa. Jostain syystä en mm. pääse omalta talolta eteenpäin vaan autoon päästyä ohjaimesta ei tapahdu enää mitään.
Nuolaisit ennen tipahdusta.
Steamin kautta? Microsoft Store ei vielä tarjoa.Pätsi ulkona, pettymys sinällään kun vain alle 1Gb, mutta ehkäpä vaan tuota toimivuutta sitten tuossa pätsätään eikä muuta.
Siitäkö ne johtuu. No ilmankos. Luulin jo et mun silmissä on jotain vikaa kun tie näyttää niin omituiselta.Ja horisontaalit viivat edelleen läsnä SSAO:n ollessa high tai ultra -asetuksella.
Sama tuli itsekin huomattua.Nyt oli Willy's Jeep superwheelspinit poistettu. Ei onnistu kikkulointi enää
Ei kyllä yhtään mitään lisävaiheita kaipaa noihin. Ja tuohan on vain pelin sisäistä rahaa jota tulee kyllä enempi kun riittävästi kunhan vain pelaaPiti mennä avaamaan 911 Carrera barn find, mut klikkasin vahingossa F40:stä maksaen samalla 1,5 milliä nopeutetusta restauroinnista. Oma vika, mutta ehkäpä tuossakin ois voinut joku varmistusboksi tulla ruutuun ennen rahojen viemistä
Kyllä olen nähnyt klippejä jossa sitä kameraa käytetään, varmaan kamera-asetuksista löytyy asetus.Tässä ei taida olla ns. drift kameraa? FH4:een lisättiin se jälkeenpäin. Eli ohjaamonäkymässä sai säädettyä pään kääntymään driftatessa. Helpotti älyttömästi driftaamista jos autossa on drift säädöt. Ohjaamosta ajaessa kun kulmat voi olla niin isoja että ei näe kuin pusikko ja joutuu tuurilla vetämään että pysyy tiellä. FH4:ssä siis pystyi säätämään miten paljon päätä driftatessa käännetään yms. ja se oli alun harjoittelun jälkeen todella näppärä ja vaikutti huimasta driftauksiin.
Eli onko joku löytänyt vastaavaa asetusta FH5:stä? Omaan silmään ei osunut.
Okei, täytyy melkein googlettaa kun ei tosiaan osunut silmään!Kyllä olen nähnyt klippejä jossa sitä kameraa käytetään, varmaan kamera-asetuksista löytyy asetus.
Kyllä siellä jossain asetusvalikossa tuollainen asetus näkyi kun kävin läpi. En muista missä kohtaa oli.Tässä ei taida olla ns. drift kameraa? FH4:een lisättiin se jälkeenpäin. Eli ohjaamonäkymässä sai säädettyä pään kääntymään driftatessa. Helpotti älyttömästi driftaamista jos autossa on drift säädöt. Ohjaamosta ajaessa kun kulmat voi olla niin isoja että ei näe kuin pusikko ja joutuu tuurilla vetämään että pysyy tiellä. FH4:ssä siis pystyi säätämään miten paljon päätä driftatessa käännetään yms. ja se oli alun harjoittelun jälkeen todella näppärä ja vaikutti huimasta driftauksiin.
Löytyy asetuksista. Itsekin laitoin sen päälle.Tässä ei taida olla ns. drift kameraa? FH4:een lisättiin se jälkeenpäin. Eli ohjaamonäkymässä sai säädettyä pään kääntymään driftatessa. Helpotti älyttömästi driftaamista jos autossa on drift säädöt. Ohjaamosta ajaessa kun kulmat voi olla niin isoja että ei näe kuin pusikko ja joutuu tuurilla vetämään että pysyy tiellä. FH4:ssä siis pystyi säätämään miten paljon päätä driftatessa käännetään yms. ja se oli alun harjoittelun jälkeen todella näppärä ja vaikutti huimasta driftauksiin.
Synkkaus Liveen tapahtuu automaattisesti kunhan boksi on netissä kiinni. Jos niin ei käy, niin joko sun netissä on jotain vikana tai sitä synkkausta ei ole ehditty vielä tehdä. Se tapahtuu taustalla x minuutin välein, joten periaatteessa tuon voi saada rikki varmaan siten että avaa PC:ltä heti perään kun on lopettanut boksilla. Omassa käytössä nämä play anywhere pelit on kyllä toimineet kuin junan vessa, vaikka välillä on surkeampaakin nettiä alla.Sitten vielä XBOX One S kyssäri. Tällä pelaan joka toinen viikko tätä peliä. Miten pelin päivitys pilveen toimii? Latasin pelin boxille ja samat autot sun muuta oli valikossa mitä PClläkin. Mutta välillä tuntuu kun pelaan xboxilla että saan samoja autoja uudestaan ja uudestaan, ajot mitä ajanut kyllä säilyvät mutta onko grindaus turhaa ja näkyvätkö autot/achievemntit myös PClle kun ensi viikolla pääsee taas PClle.
Ja toinen kysymys tuosta One Sästä. Miten saan Performance moden päälle? En löydä mistään asetusta tälle.
Oikeassa olet. Typerä päätös omasta mielestäni. One X:llä ainakin olisi voinut olla 1080p tila kuten FH4:ssä mutta jostain syystä päättivät jättää pois.One S:llä ja One X:llä ei performance-modea ole. Korjatkaa joku, jos olen väärässä.
Millä rivillä se jeepin super wheelspin oli? Tai siis oliko se normaalia halvempi myös skill pointeissa?
Millä rivillä se jeepin super wheelspin oli? Tai siis oliko se normaalia halvempi myös skill pointeissa?
Muistaakseni yhteensä 5 pointsia meni että sait sen.
Willy's Jeepin super wheelspin exploitti korjattiin eilisessä päivityksessä.