Ratkaistu ForceBindIp ja Obs studio(striimisofta) yhteiselo ei onnaa

Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
529
Jouduin vaihtamaan kiinteän laajakaistan 4g:ksi ja samalla ilmeni obs:n kanssa ongelma kun minulla ei ole käytössä telialta opengate palvelua, eli obs tilttailee vähän väliä johtuen tuosta julkisesta ip:stä.

Lukasin Redditistä et tuolla ForceBindIp:llä saisi otettua käyttöön kaksi yhteyttä samaanaikaan ja sainkin ohjelman toimimaan kun testasin sitä olemassa olevalla 4g:llä sekä puhelimen wifihotspottina kun käytössä oleva ohjelma oli steam... sit kokeilin seuraavaksi tuolla obs studiolla niin nakkaa seuraavaa virhettä kokoajan "obs failed to find locale/en-us.ini", kun käynnistän suoraan obs studion niin silloin ohjelma kyllä käynnistyy ihan normaalisti.

Juuri tuo kyseinen .ini tiedosto kyllä löytyy sille kuuluvasta kansiosta mutta jostain syystä tuota herjaa kokoajan, kokeilin asennella obs studionkin uusiksi mutta sama homma.

Käytössä win 10 64-bit


***RATKAISU***

itellä siis obs studio tilttaa ku alkaa striimaamaan, eilen otin pitemmän session ja tilttaus tapahtuu melkeen heti alussa mut tuon tiltin jälkeen ei ole ohjelma enää tiltannu kertaakaan... mystistä kyllä mut nyt korjaantu itsestään tuo ongelma.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
Oletko nyt ihan varma, että ongelmat johtuvat julkisen IP-osoitteen puutteesta? Ei kuvan lähettäminen palvelimelle (periaatteessa) sellaista vaadi. Sitä paitsi kiinteän yhteyden tapauksessakin on usein NAT-reititin siinä välissä.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
529
aikasemmin olin tosiaan kiinteän kaapelin päässä ja toimi ihan normaalisti, siitä lähtien ku oon pelannu 4g:llä ja striimannu niin noin 5min jälkeen striimi lakkaa toimimasta ja obs tilttaa...

oon kokeillu laskea asetuksiaki tuloksetta.
 

Err

Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
704
Tarvenneeko tuota ForceBindIp:tä edes käyttää kun OBStä löytyy jo valmiina kyseinen ominaisuus Advanced asetuksien takaa?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 319
Viestejä
4 197 831
Jäsenet
70 890
Uusin jäsen
Avaruusteleskooppi Hubble

Hinta.fi

Ylös Bottom