Nyt on taas tämä peli alennuksessa. Uplaysta vilkaisin niin Starter Edition on vain 6 €, siis ihan naurettavan vähän näin laadukkaasta pelistä. 12 € on peruspeli ja 20 € jos haluaa samaan syssyyn laajennoksen. Toisin kuin Rainbow Six: Siegessä, tuo Starter Edition ei ole mikään ansa, vaan kohtuullisessa peliajassa pystyt aukaisemaan saman sisällön mitä peruspelissä tulee, joten suosittelen todella kokeilemaan peliä tuolla 6 € hintalapulla. Itse jo avasin peruspelin kaikki sankarit vain pelaamalla.
For Honor ei tainnut julkaisussa olla ihan oikuton tapaus, mutta nykyään peli on todella kattava ja huoliteltu paketti. Näin huoliteltuja AAA-tason pelejä et näe usein. Peli on todella näyttävä ja pyörii erittäin sulavasti, osaten hyödyntää hienosti lukuisia suoritinsäikeitä. Kaverin kanssa kyllä rento jauhaa ja joskus viime vuonna päivityksessä tullut Breach-pelitila on kyllä hauska, vähän niin kuin Rush Battlefield-peleissä, mutta eri tavalla syvällinen.
Se joka tätä peliä on pelannut tietää ettei tälle ole edes oikeaa kilpailua olemassa. Peli on hyvin omaperäinen lähitaistelullaan ja sankarit tuntuvat kaikki hyvin omanlaisilta pelata. Jokaista sankaria pitää hieman opiskella ennen kuin pääsee jyvälle. Peli myös perään kuuluttaa joukkuepeliä ja vuoropuhelu onkin siksi hyödyllistä. Suosittelen kelle tahansa joka tykkää moninpelejä netissä mättää, mutten niille joille alun haastavuus on liikaa - alussa peli voi siis olla haastava. Yksinpelissä tosin on vaikeustasosäädin ja sitä voi pelata kaverin kanssa netin yli samaan aikaan. Itse jo pelasin itsekseni sen läpi ja oli sekin yllättävän viihdyttävä.
Ubisoftin kauppa:
Sites-eu_ubisoft-Site
Alennuksia on myös muista Ubin peleistä. Tuolla nettisivulla lukee For Honor Standard Editionista että hinta 10 €, mutta Uplayssa se on tosiaan 12 €. Itse tässä juuri pistän ostaen Marching Fire -laajennoksen. Hienoa työtä Ubi!