D
Deleted member 3664
Vieras (tunnus poistettu)
En löytänyt oliko missään täällä ketjua jossa voisi kokeilla foorumin eri toimintoja. Joten kokeillaanpa tämmöistä sitten. Eli tämän ketjun ideana on että jos foorumin eri toiminnot, linkkaukset, upotukset, lainaukset, ilmoitukset tai muut aiheuttavat päänvaivaa niin pistäkää keskusteluketjujen sijaan tähän ketjuun viesti jossa kokeilette toimintoa ja siihen voi sitten muiden puolesta vastata tai neuvoa jos ei meinaa onnistua.
Tämän tyyppiset ketjut ovat monilta muilta foorumeilta tuttuja ja ovat mielestäni aika hyödyllisiä ainakin pitkässä juoksussa.
Omalta osalta aloitan nyt keskustelemalla lainauksista. Foorumilla voi yhdessä viestissä lainata vaikka koko ketjun X jokaista viestiä ja vastata erikseen jokaiseen lainaukseen. Tällöin vältytään turhalta spämmiltä. Lisäksi jos haluaa mainita jonkun tietyn keskustelijan voi @ -merkkiä käyttämällä "tägätä" hänet jolloin hän saa siitä ilmoituksen josta pääsee näppärästi katsomaan kuka on hänet maininnut ja mihin asiaan se liittyy.
@IcePen tuleppas tänne kokeilemaan niitä lainauksia väärän ketjun sijaan. Minä annan sinulle tässä hyvän esimerkin miten useita lainauksia voi käyttää ja miten voit tarkistella niiden kirjoitusvirheitä.
Tee ne kielioppitarkistukset tai oikeinkirjoitusten korjaukset aina jokaisen vastauksen jälkeen. Sinä et voi yksin terrorisoida foorumia spämmäämällä jatkuvasti ja sitten piiloutumalla sen taakse että "teen paljon kirjoitusvirheitä". Se on epäreilua ja välinpitämätöntä muita kohtaan.
Edit: foorumin omia kirjoituksia voi myös muokata. Viestin alla on vasemmassa reunassa "Muokkaa" painike mistä pääsee alkuperäiseen viestiin. Muokkauksia tehtäessä olisi hyvä jollain tapaa huomauttaa mitä muokkaukset ovat koskeneet. Itse teen muokkaukset niin että pistän ketjun ihan loppuun oman "Edit" -lisäyksen jossa sitten joko kirjoitan tekstiin lisäystä tai kerron mitä olen muokannut esimerkiksi:
Edit: kielioppivirheitä korjailtu
Tämän tyyppiset ketjut ovat monilta muilta foorumeilta tuttuja ja ovat mielestäni aika hyödyllisiä ainakin pitkässä juoksussa.
Omalta osalta aloitan nyt keskustelemalla lainauksista. Foorumilla voi yhdessä viestissä lainata vaikka koko ketjun X jokaista viestiä ja vastata erikseen jokaiseen lainaukseen. Tällöin vältytään turhalta spämmiltä. Lisäksi jos haluaa mainita jonkun tietyn keskustelijan voi @ -merkkiä käyttämällä "tägätä" hänet jolloin hän saa siitä ilmoituksen josta pääsee näppärästi katsomaan kuka on hänet maininnut ja mihin asiaan se liittyy.
@IcePen tuleppas tänne kokeilemaan niitä lainauksia väärän ketjun sijaan. Minä annan sinulle tässä hyvän esimerkin miten useita lainauksia voi käyttää ja miten voit tarkistella niiden kirjoitusvirheitä.
Tässä vastaan nyt ensimmäiseen lainaukseen eli se mikä on tässä yläpuolella. Jos tähän tulee kirjoitusvirheitä niin korjaan ne ennen viestin lähettämistä.Kaverin videoissa on ylensä aina asiaa joka kiinnostaa, plussana ne on tehty rehellisesti just nyt niin kuin mene eikä mitään studio viilauksia (sen lisäksi videot täytyy vilkaista väihintään siksi että näkee päivän hiusmuodin ;-p )
Sampsa, tähän liittyen videoita tehdessä riittää kun luottaa siihen omaan amattiosaamiseensa eikä välitä esiintymisestä eikä siitä miltä näytää.
Tässä vastaan nyt toiseen lainaukseen eli se mikä on tässä yläpuolella. Jos tähän tulee kirjoitusvirheitä niin korjaan ne ennen viestin lähettämistä.Minulta tuli useita postauksia peräkkäin kyllä.
Mutta useat niistä ole vastauksia eri postaajien viesteihinn joten niiden yhdistäminen olisi tehny vastakommentien antamisesta vaikeampaa koska sitä yhteen läjään läsähtävää quatea olisi joutunut leikkelemään että näkyy mihin osaan vastaa (eli ajattelin sitä henkilö joka mahdollisesti kommentoi viestejäni).
Sitten niihin useisiin vastauksiin yhdelle tietylle henkilölle, en tule todennäköisesti niitä tulevaisuudessakaan yhdistelemään vaan vältän vastaamista koska niistä syntyvä keskustelu tuppaa oleman arvoltaan 0.
Miksi syntyy noita yksin ripulointeja, minulla ei ole aina mahdollisuutta seurata foorumia päivällä vaan luen viestiketjunläpi siloin kun on aikaa joka sattuu monesti olemaan yöllä kun kun muita ei ole linjoilla.
Kaikki ovat varman havainneet etä minulla on ongelmia kieliopin ja oikeinkirjoituksen kanssa, valitettavasti niistä täysin eroonpääsy ei ole mahdollista yritystä kyllä on (katso milloin tämäkin postaus on viimeksi editoitu).
Tässä vastaan nyt kolmanteen lainaukseen eli se mikä on tässä yläpuolella. Jos tähän tulee kirjoitusvirheitä niin korjaan ne ennen viestin lähettämistä.Juu Ryzen on kaikenlaiseen säätämiseen kohtuuhintainen ratkaisu toisin kuin Intel E sarja, se on yksi syy sille miksi minullekin todennäköisesti tulee Ryzen vaikka on jo 4790K.
Tässä vastaan nyt neljänteen lainaukseen eli se mikä on tässä yläpuolella. Jos tähän tulee kirjoitusvirheitä niin korjaan ne ennen viestin lähettämistä.Juu näin toimin minäkin jos on suomalainen kauppa joka myy hintaan sisältää postikulut ja on vain hiukan kallimpi niin siltä suomalaiselta ostetaan, tällaisia suomalaisia kauppoja löytyy ioBBS:n yritysalueela useampia
Itse suosin suomalaista ihan itsekkäistä syistä, sillätavoin rahat pysyy hyödyntämässä suomen taloutta ja minua ja jokaikistä muutakin suomalaista.
Tässä vastaan nyt viidenteen lainaukseen eli se mikä on tässä yläpuolella. Jos tähän tulee kirjoitusvirheitä niin korjaan ne ennen viestin lähettämistä.Juu enempi kuin just riittävästi ytimiä näyttää auttavan pelissä kuin pelissä siihen että frametimet on vakaita tämä pätee sekä Intel että AMD prosessorilla AMD versiona vain saa yli 4 ydintä huomattavasti edullisemmin.
AMD asua käyttäen ei tarvitse pukeutua paljastavasti kun sitä lämmönlevittäjää ei tarvitse korkata
Tässä vastaan nyt kuudenteen.... Joko rupeaisi menemään idea perille?Kun teen jokaisen lainauspostuaksen erillisen ikkunaan voin korjata sitä yhtä postausta helposti (tarvii useita luku ja korjaus kertoja).
Jos näkisit sen minun ensimmäisen vastausversioni (jota harva koskaan ehtii nähdä) muutaman edit kierroksen läpikäyneen postauksen sijasta et sanoisi että pienet Kielioppivirheet ei haittaa, eli käytämäni tapa on osittain välttämätön vaikka se ei eihkä ole optimaalinen.
Tee ne kielioppitarkistukset tai oikeinkirjoitusten korjaukset aina jokaisen vastauksen jälkeen. Sinä et voi yksin terrorisoida foorumia spämmäämällä jatkuvasti ja sitten piiloutumalla sen taakse että "teen paljon kirjoitusvirheitä". Se on epäreilua ja välinpitämätöntä muita kohtaan.
Edit: foorumin omia kirjoituksia voi myös muokata. Viestin alla on vasemmassa reunassa "Muokkaa" painike mistä pääsee alkuperäiseen viestiin. Muokkauksia tehtäessä olisi hyvä jollain tapaa huomauttaa mitä muokkaukset ovat koskeneet. Itse teen muokkaukset niin että pistän ketjun ihan loppuun oman "Edit" -lisäyksen jossa sitten joko kirjoitan tekstiin lisäystä tai kerron mitä olen muokannut esimerkiksi:
Edit: kielioppivirheitä korjailtu