FlickFetch

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
699
Voisiko lahjoituksen suorittaa myös suoraan tilille kun ei ole PayPal-tiliä?
Jep,olis hyvä jos esim verkkopankin kautta vois lahjoituksen maksaa.:cigar2:
Itselläni ei ole mitään tarvista ottaa paypal tiliä käyttöön.
Jos ei ole mitään hinkua antaa tietojaan jälleen yhdelle jenkkivedätys-firmalle niin miksi moisen tekisin? Sama koskee myös mobilepay-vedätyksiä...
Verkkopankki-lahjoitus kävisi tännekin.

Edit; tuetaan asiaa jos onnistuu tilisiirrolla. Aika näyttää.
Kiitokset ajatuksesta :) Mutta valitettavasti PayPalilla mennään...
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
On kyllä ihme jumppaa vieläkin noiden This Is Us jaksojen lataaminen. Lataus etenee aina muutama kymmentä megaa, mistä seuraava yritys pääsee hieman pidemmälle. Lopulta sitten arvotaan, jaksaako FlickFetch yrittää tarpeeksi kauan vai sanooko latauksen epäonnistuneen.

Eipä tähän taida parempaakaan ratkaisua olla, pitää aina vaan käyttää huomattava määrä aikaa jaksojen lataukseen.

EDIT:
Otin äsken kirjaa latausyrityksestä (This Is Us - Kausi 03 - Jakso 15). Kokonaiskoko ~810 Mt. Alla mihin asti latausyritykset pääsevät:
1. 193,40 Mt
2. 385,10 Mt
3. 426,50 Mt
4. 426,50 Mt
5. 465,10 Mt
6. 471,19 Mt --> Epäonnistunut

Kokeilin ladata jaksot 13, 14, 15, 16 ja 17. Näistä 13, 14 ja 15 epäonnistuivat, 16 ja 17 onnistuivat.

Pistetään tähän samaan nyt vielä pyyntö: jos joltain löytyy toisen kauden viimeinen jakso (S02E18) tai kolmannen kauden ensimmäinen jakso (S03E01), niin olisin kiitollinen sen jaosta.
 
Viimeksi muokattu:

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Kannettu oma korsi kekoon. Kyllähän FlickFetch vaan on niin paljon lataamisia helpottava työkalu, että sen olemassa olosta on valmis maksamaan osansa. :tup:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
699
On kyllä ihme jumppaa vieläkin noiden This Is Us jaksojen lataaminen. Lataus etenee aina muutama kymmentä megaa, mistä seuraava yritys pääsee hieman pidemmälle. Lopulta sitten arvotaan, jaksaako FlickFetch yrittää tarpeeksi kauan vai sanooko latauksen epäonnistuneen.

Eipä tähän taida parempaakaan ratkaisua olla, pitää aina vaan käyttää huomattava määrä aikaa jaksojen lataukseen.

EDIT:
Otin äsken kirjaa latausyrityksestä (This Is Us - Kausi 03 - Jakso 15). Kokonaiskoko ~810 Mt. Alla mihin asti latausyritykset pääsevät:
1. 193,40 Mt
2. 385,10 Mt
3. 426,50 Mt
4. 426,50 Mt
5. 465,10 Mt
6. 471,19 Mt --> Epäonnistunut

Kokeilin ladata jaksot 13, 14, 15, 16 ja 17. Näistä 13, 14 ja 15 epäonnistuivat, 16 ja 17 onnistuivat.

Pistetään tähän samaan nyt vielä pyyntö: jos joltain löytyy toisen kauden viimeinen jakso (S02E18) tai kolmannen kauden ensimmäinen jakso (S03E01), niin olisin kiitollinen sen jaosta.
ffmpeg.exe hoitaa tuon lataamisen, valitettavasti en voi mitenkään vaikuttaa jos päättää katkaista latauksen. Katso konsolista mikä on latausvirheen syy? Myöskin FlickFetchin asetuksista Lataaja-välilehdeltä voit kokeilla säätää aikakatkaisun aikaa, mikäli se on siitä kiinni että dataa ei liiku x sekuntiin.

upload_2019-11-10_14-38-16.png
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
ffmpeg.exe hoitaa tuon lataamisen, valitettavasti en voi mitenkään vaikuttaa jos päättää katkaista latauksen. Katso konsolista mikä on latausvirheen syy? Myöskin FlickFetchin asetuksista Lataaja-välilehdeltä voit kokeilla säätää aikakatkaisun aikaa, mikäli se on siitä kiinni että dataa ei liiku x sekuntiin.
Joo, eipä tässä ketään syytetäkkään. Erittäin hyödyllinen softa muuten, kiitos siitä.

Virhe vaikuttaa joka kerta olevan [mpegts] PES packet size mismatch --> FFmpegin latausvirhe
 

Aaltoliike

Alkuperäinen jäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 249
Huomio kansalaiset!

FlickFetch on siirretty maksulliselle palvelimelle omaan domainiin. En jaksa enää kikkailla ilmaispaskeiden tahi tiedostopalvelujen (MEGA) kanssa. Palveluntarjoajaksi valikoitui lopulta OffshoreDedicated, ja domainiksi tuli yllättävä flickfetch.net. Muistakaa että maksullisen palvelimen käyttö on mahdollista vain, jos palvelimen ja domainin kulut (yhteensä noin 70€/vuosi) saadaan katettua PayPal-lahjoituksilla. Lahjoituslomake löytyy tutusta paikasta.

FlickFetchin päivitysten ja verkkotoimintojen tulevaisuus on nyt siis teistä kiinni. :)
Tälle jättipeukku. Mieleeni tuli, että voisiko sivuilla olla maininta siitä, kuinka paljon vuotuisia kuluja olisi lahjoituksilla katettu tai "Palvelin maksettu 10.11.2020 saakka"?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
699
Tälle jättipeukku. Mieleeni tuli, että voisiko sivuilla olla maininta siitä, kuinka paljon vuotuisia kuluja olisi lahjoituksilla katettu tai "Palvelin maksettu 10.11.2020 saakka"?
Palvelin maksettu vuodeksi! Laitoin siitä viestin myös sivuille. Viestissä lukee tarkemmin, mutta tosiaan ei kerätä tähän enempää tässä vaiheessa :)
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
699
Joo, eipä tässä ketään syytetäkkään. Erittäin hyödyllinen softa muuten, kiitos siitä.

Virhe vaikuttaa joka kerta olevan [mpegts] PES packet size mismatch --> FFmpegin latausvirhe
Asetuksissa on samalla sivulla asetus jonka voi kokeilla ottaa pois päältä, jolloin FF ei katkaise latausta tuohon virheeseen, mutta se saattaa näkyä videossa. Googlekaan ei oikein auta miten tosta PES packet size mismatch -virheestä pääsisi eroon.

upload_2019-11-10_16-39-23.png
 
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
218
En tiedä käykö muilla samalla tavalla, mutta mulla latauslistan Areena-ohjelmat aina jämähtää "yhdistetään" -tilaan.
Eli ne Areenan ohjelmat, jotka on on lisätty listaan. Sit lataus pitää aina käynnistää uudelleen.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
En tiedä käykö muilla samalla tavalla, mutta mulla latauslistan Areena-ohjelmat aina jämähtää "yhdistetään" -tilaan.
Taitaa olla sinulla se ongelma. Kokeilin pitkästä aikaa latauslistalla lataamista (eli että tekstitiedostossa on lista ladattavista ohjelmista, jos sitä tarkoitat), ja hyvin toimi. Myös Ohjelmalistalla lataaminen toimi normaalisti.

Kokeiltu juuri nyt, FlickFetch 5.1.1.0.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 335
Täällä päässä on myös joskus tuota "yhdistetään" ongelmaa. Lataus on menossa kuitenkin taustalla normaalisti (saa nykyviin esim. sulkemalla FF pääikkunan/ohjelman niin latausikkuna tulee esille), se ei vain siihen pääikkunan latauskenttään päivitä mitään tietoja. Olen huomannut että tuota tapahtuu minulla todella usein, mutta ei aina, kun latauksen tekee vain laittamalla osoitteen ja aloittaa latauksen. En muista, että "yhdistetään" ongelmaa olisi ikinä ollut (tai sitten on tosi harvoin) silloin kun teen latauksen tyylillä "osoite kenttään, näytä tiedot, lataa ja pääikkunasta ohjelman kohdalta aloita lataus". Myös ohjelmalistalta lisäys latausjonoon ja latauksen aloitus on mielestäni toiminut ok aina. Jossain FF:ssä on joku fiba joka jossain tilanteissa/kerroilla aiheuttaa tuon "yhdistetään" ongelman. En ole saanut selvitettyä mistä se tarkalleen johtuu.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 504
En osaa:
Oon ladannu areenasta noita dokumentteja itelle talteen, homma toiminut ok.
Nyt haluaisin ruudusta muutaman dokumentin mutta ei onnistu:
Herjaa "ei löydy linkkejä" ja haulla kun löytyy niin lataus kuitenkin epäonnistuu.
Käytössä 5.1.0.0 versio.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
911
En osaa:
Oon ladannu areenasta noita dokumentteja itelle talteen, homma toiminut ok.
Nyt haluaisin ruudusta muutaman dokumentin mutta ei onnistu:
Herjaa "ei löydy linkkejä" ja haulla kun löytyy niin lataus kuitenkin epäonnistuu.
Käytössä 5.1.0.0 versio.
Ruudussa suuri osa kopiosuojattuja, ei onnistu.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
699
En osaa:
Oon ladannu areenasta noita dokumentteja itelle talteen, homma toiminut ok.
Nyt haluaisin ruudusta muutaman dokumentin mutta ei onnistu:
Herjaa "ei löydy linkkejä" ja haulla kun löytyy niin lataus kuitenkin epäonnistuu.
Käytössä 5.1.0.0 versio.
Versio 5.1.1.0 kertoo kopiosuojauksesta, esim. National Geographicin Äärimmäinen selviytyjä:
Koodi:
Jakso on DRM-suojattu.
https://www.ruutu.fi/video/3499398
 
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
218
En osaa:
Oon ladannu areenasta noita dokumentteja itelle talteen, homma toiminut ok.
Nyt haluaisin ruudusta muutaman dokumentin mutta ei onnistu:
Herjaa "ei löydy linkkejä" ja haulla kun löytyy niin lataus kuitenkin epäonnistuu.
Käytössä 5.1.0.0 versio.
Ruudussa olevat National Geographicin ohjelmat on kaikki DRM-suojattuja. Oikeastaan kaikki muut kuin Ruudun omat ilmaiseksi katsottavat ohjelmat on kopiosuojattuja. Koskee niin Foxia, National Geographicia, Curiota jne.
Mut onneks niitä voi Ruudussa katsoa ilmaiseksi kirjautumalla sisään.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 504
Jaahas. Huomasin just että oon kämmännyt noissa yle areenankin videoissa.
Ylellähän noi tekstitykset ei ole "poltettu kiinni" kuten esim MTV3:lla.
Nyt noi teksitystiedostot ei ole näemmä tulleet default asetuksilla ladattua...
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
253
Tuon aloitusviestin Ohjelman sivut kohtaan voisin päivittää uuden linkin ;) Kiitoksia kovasti tämän ohjelman teosta ja ylläpidosta!
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 966
V 5.1.1.0

Uudet ladattavien listan tarkastuksessa löytyvät ohjelmant eivät päädy ladattaviksi ???

-----------------------

No nyt toisella käynnistyskerralla ne kaikki yllättäen ilmestyi tuohon listaan ... ihme härö.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
699
Jaahas. Huomasin just että oon kämmännyt noissa yle areenankin videoissa.
Ylellähän noi tekstitykset ei ole "poltettu kiinni" kuten esim MTV3:lla.
Nyt noi teksitystiedostot ei ole näemmä tulleet default asetuksilla ladattua...
Defaulttina pitäisi kyllä suomitekstit tulla.

Tekstitykset ja muut oheistiedostot pystyy lataamaan muuten sitten ilman että itse videota tarttee ladata kun näppää pika-asetusvalikosta päälle "Lataa vain oheistiedostot" tms. Ladattujen tietokannasta tai database.txt -tiedostosta voi väijyä jo ladattuja osoitteita, voi vaikka koostaa listan jonka laittaa ff:n lataamaan.
 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
29
En osaa:
Oon ladannu areenasta noita dokumentteja itelle talteen, homma toiminut ok.
Nyt haluaisin ruudusta muutaman dokumentin mutta ei onnistu:
Herjaa "ei löydy linkkejä" ja haulla kun löytyy niin lataus kuitenkin epäonnistuu.
Käytössä 5.1.0.0 versio.
Tallennus onnistuu kuitenkin reaaliajassa useilla ruudunkaappausohjelmilla esim. Xbox game barilla, joka on vakiona Windows 10:n uudemmissa versioissa. Mukaan tulee tietysti mainokset ja alkuun ja loppuun mahdollisesti ylimääräistä, mutta nämähän voi kaikki poistaa sitten jälkeenpäin helposti vaikka MKVToolNixillä.
 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
29
Missasin Talvisota-sarjan toisen jakson tallennuksen. Jos jollain sattuisi kyseinen jakso löytymään tekstityksineen, ottaisin mielelläni vastaan. Ilmoitus yksityisviestillä.

Vastaisen varalle olen nyt tutustunut ohjelmalistan käyttöön. Ensituntumalta vaikuttaa erittäin toimivalta ja helppokäyttöiseltä. Ohjelmalistan uusien jaksojen tarkistus oletuksena 15 minuutin välein tuntuu aika tiuhalta. Eikö jaksojen ilmestymisen välillä ole kuitenkin aina käytännössä vähintään vuorokausi? Vai olenko ymmärtänyt tämän automaattisen tarkistuksen jotenkin väärin?

Olen myös käyttänyt Ylelive-laturia. Kiitos siitä. Se on tullut minulle tosi tarpeeseen, vaikka Ylen ohjelmahistoria ulottuukin vain neljä tuntia taaksepäin.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
699
Missasin Talvisota-sarjan toisen jakson tallennuksen. Jos jollain sattuisi kyseinen jakso löytymään tekstityksineen, ottaisin mielelläni vastaan. Ilmoitus yksityisviestillä.

Vastaisen varalle olen nyt tutustunut ohjelmalistan käyttöön. Ensituntumalta vaikuttaa erittäin toimivalta ja helppokäyttöiseltä. Ohjelmalistan uusien jaksojen tarkistus oletuksena 15 minuutin välein tuntuu aika tiuhalta. Eikö jaksojen ilmestymisen välillä ole kuitenkin aina käytännössä vähintään vuorokausi? Vai olenko ymmärtänyt tämän automaattisen tarkistuksen jotenkin väärin?

Olen myös käyttänyt Ylelive-laturia. Kiitos siitä. Se on tullut minulle tosi tarpeeseen, vaikka Ylen ohjelmahistoria ulottuukin vain neljä tuntia taaksepäin.
En enää muista mistä tuo 15min tarkistusväli alunperin tuli, mutta saahan sillä nopeiten ohjelmat aina koneelle jos tarkistettavana on eri sarjoja jotka ilmestyvät eri aikaan. Vuorokauden välein tarkistettaessa joku ohjelmahan saattaa ilmestyä vähän tarkistuksen jälkeen vasta, jolloin se ladataankin vasta seuraavana päivänä. Jotkut haluaa ohjelmansa tuoreena :) Onneksi tuo tarkistusväli on säädettävissä asetuksista.

Mitä ylelive-lataajaan tulee, eikö enää saakaan tallennettua Ylen tv-streamia 24h taaksepäin niinkuin silloin kun sen tein? Sen kehitystyö ja naittaminen ff:ään jäi kun ei sille näyttänyt olevan tarvetta.
 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
29
Mitä ylelive-lataajaan tulee, eikö enää saakaan tallennettua Ylen tv-streamia 24h taaksepäin niinkuin silloin kun sen tein? Sen kehitystyö ja naittaminen ff:ään jäi kun ei sille näyttänyt olevan tarvetta.
Se 24 tuntia taaksepäin oli kai joku tilapäinen vahinko, koska aiemminkin se oli ollut vain neljä tuntia.
 

FFJ

Liittynyt
24.11.2019
Viestejä
2
Morjens kaikille ja armoa etikettivirheistä, uusi käyttäjä täältä huutelee. Ohjelma on mahtava ja manuaalisti menee kaikki niinkuin pitää, heti alkuvuodesta kannan kyllä korteni kekoon maksujen suhteen. Komentorivihommista olisin kysellyt hieman kuitenkin, jos joku osaisi neuvoa.

Seuraavalla komennolla olisin halunnut automatisoida penskojen ryhmähaun lataamiset ja siirtämiset dlna:lle:

FlickFetch.exe --in https: //areena.yle.fi/1-2213829 --exist skip

Ongelma on vaan siinä, että tuo skippi ei toimi ollenkaan, vaan kyselyikkuna olemassaolevien lataamisesta tulee jokatapauksessa. Itseasiassa säädin jo asetuksistakin ohittamaan aina jos ohjelma on jo ladattu, mutta kysely tulee silti. Ilmeisesti sitten juuri tästä johtuen ei myöskään sovelluksen sulkeminen latauksien päätteeksi onnistu myöskään.

Pikkujuttuja, mutta tuota vaille täydellinen kun ohjelma on niin olisi kiva tietää, mikä minulla tuossa mättää :)

EDIT: en keksinyt muuta tapaa estää tuota linkin formatoimista kuin laittamalla välin. Kyseessä ei siis ole typo ja ongelmat ei johdu siitä ;)
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Osoittee httpS:stä jättää S:n pois, eli osoite alkamaan http:// niin onnistuu osoitteen laittaminen viestiin ilman linkin upotusta. Linkki toimii silti.:tup: Sama koskee muitakin kuin vain Areenan linkkejä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
699
Morjens kaikille ja armoa etikettivirheistä, uusi käyttäjä täältä huutelee. Ohjelma on mahtava ja manuaalisti menee kaikki niinkuin pitää, heti alkuvuodesta kannan kyllä korteni kekoon maksujen suhteen. Komentorivihommista olisin kysellyt hieman kuitenkin, jos joku osaisi neuvoa.

Seuraavalla komennolla olisin halunnut automatisoida penskojen ryhmähaun lataamiset ja siirtämiset dlna:lle:

FlickFetch.exe --in https: //areena.yle.fi/1-2213829 --exist skip

Ongelma on vaan siinä, että tuo skippi ei toimi ollenkaan, vaan kyselyikkuna olemassaolevien lataamisesta tulee jokatapauksessa. Itseasiassa säädin jo asetuksistakin ohittamaan aina jos ohjelma on jo ladattu, mutta kysely tulee silti. Ilmeisesti sitten juuri tästä johtuen ei myöskään sovelluksen sulkeminen latauksien päätteeksi onnistu myöskään.

Pikkujuttuja, mutta tuota vaille täydellinen kun ohjelma on niin olisi kiva tietää, mikä minulla tuossa mättää :)

EDIT: en keksinyt muuta tapaa estää tuota linkin formatoimista kuin laittamalla välin. Kyseessä ei siis ole typo ja ongelmat ei johdu siitä ;)
Tervetuloa foorumille :)

Itseasiassa toi "--in" -parametri ei aikanaan suunniteltu käytettäväksi sarjan "pääsivun" kanssa, eli sivun joka sisältää useita jaksoja, vaan se on tarkoitettu käytettäväksi yksittäisen jakson kanssa. Eli siitä johtuu tuo ikkuna. Onko jokin syy miksei tossa voi käyttää tilalla ohjelmalistaa? Eli lisäät tuon sarjan ohjelmalistaan, ja käyt ohjelmalistan tarkistuksen vaikka komentoriviltä läpi jos on tarvis, eli valitsimella "--check".
 

FFJ

Liittynyt
24.11.2019
Viestejä
2
Osoittee httpS:stä jättää S:n pois, eli osoite alkamaan http:// niin onnistuu osoitteen laittaminen viestiin ilman linkin upotusta. Linkki toimii silti.:tup: Sama koskee muitakin kuin vain Areenan linkkejä.
Kiitos vinkistä, heti viisastui! :)

Tervetuloa foorumille :)

Itseasiassa toi "--in" -parametri ei aikanaan suunniteltu käytettäväksi sarjan "pääsivun" kanssa, eli sivun joka sisältää useita jaksoja, vaan se on tarkoitettu käytettäväksi yksittäisen jakson kanssa. Eli siitä johtuu tuo ikkuna. Onko jokin syy miksei tossa voi käyttää tilalla ohjelmalistaa? Eli lisäät tuon sarjan ohjelmalistaan, ja käyt ohjelmalistan tarkistuksen vaikka komentoriviltä läpi jos on tarvis, eli valitsimella "--check".
Ahaa, no mutta tuohan kuulostaa järkevältä. En kyllä itseasiassa keksi mitään syytä, miksi koko ohjelmalistan läpikäyminen olisi huono asia. Täytyypä heti kokeilla!

Kiitos jeesistä! Hienoa huomata, että loistavan sovelluksen lisäksi foorumillakin pelaa henki hienosti :)
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Mutta entäs jos sitä teknistä suojausta ei ole tehty?
 

hrk

Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
1 730
Teknisestä suojauksesta minulla ei ole tietoa.
Esitin asian siten, että rinnastin kaksi asiaa yhteen, kopioinnin Areenasta ja TV:stä Digi-boxiin.
Jännää tässä on se, että digi-boxille saa tallentaa omaan käyttöön, mutta omituiseksi sen tekee se,
kun samaa ohjelmaa ei saa kopioida Areenasta, ei edes omaan käyttöön.
Minä en tajua tuota epäloogista logiikkaa.
Kaikki mitä YLE voi virallisesti tästä asiasta sanoa, on sanottu jo vuonna 2015:

Ylen ohjelmien tallentaminen

Jokainen, joka näitä asioita seuraa, tietää että todellisuus on toisenlainen. Ja hyvä niin. Mielestäni ei kannata turhan päiten viritella asiasta keskustelua. Nukkuva karhu jne.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
112
Onko jotain muuttunut jossain perjantain jälkeen? Nyt ei onnistu lataaminen sen paremmin Areenasta kuin Ruudustakaan. Jos yritän esimerkiksi ladata ohjelmaa https: //areena.yle.fi/1-4385236, niin FF jää jumiin etsiessään ohjelmaa. FF:n pääruudun alarivillä päästään tekstiin
Yhteys #<yhteyden numero> https: //cdnapisec.kaltura.com/html5/html5lib/mwEmbedFrame.php?wid=_1955031uiconf_id=37558971entry_id=1_tycy
asti.
(https kaksoispisteen jälkeen olen lisännyt välilyönnin)
 

hrk

Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
1 730
Onko jotain muuttunut jossain perjantain jälkeen? Nyt ei onnistu lataaminen sen paremmin Areenasta kuin Ruudustakaan. Jos yritän esimerkiksi ladata ohjelmaa https: //areena.yle.fi/1-4385236, niin FF jää jumiin etsiessään ohjelmaa. FF:n pääruudun alarivillä päästään tekstiin
Yhteys #<yhteyden numero> https: //cdnapisec.kaltura.com/html5/html5lib/mwEmbedFrame.php?wid=_1955031uiconf_id=37558971entry_id=1_tycy
asti.
(https kaksoispisteen jälkeen olen lisännyt välilyönnin)
Täältä katsoen kaikki hyvin. Sinulla on henkilökohtainen ongelma.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
112
Täältä katsoen kaikki hyvin. Sinulla on henkilökohtainen ongelma.
Totta, niin oli. FF:n tiedoston settings.cfg sisältö oli muuttunut pelkiksi nulleiksi. Tiedoston koko oli pysynyt samana. Tietenkin herää jatkokysymys, mikä tuon on aiheuttanut, kun en nyt pikaisen hakemisen jälkeen ole löytänyt tiedostojärjetelmästä mitään (muuta) vikaa, eikä kone ole crashannut.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
699
Kiertääkö Flick Fetch tekniset suojaukset?
Riippuu mikä lasketaan tekniseksi suojaukseksi. Ladattava videotiedosto on kaikkien saatavilla kun seuraa oikeita linkkejä. Täysin normikäyttäjä ei oikeaan paikkaan ehkä löydä, mutta asiasta kiinnostunut varmaankin löytää. Eli ei tässä nyt varsinaisesti mitään teknisiä suojauksia kierretä. Salaisivat sisältönsä jos ei halua sitä ladattavan. Vahvan salauksen purku on sitten luvatonta.
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
5
Olen jo pitkään yrittänyt ladata kaikkia Aamulypsyn jaksoja itselleni. En kuitenkaan ole onnistunut lataamaan ennen 25.11.2015 julkaistuja jaksoja FlickFetchillä. Jää vain tilaan "Etsitään..." Tiedostolinkin kyllä löydän manuaalisesti, joten varmasti ei teknisesti pitäisi olla mahdotonta. Jätin aiheesta aikanaan myös bugiraportin, mutta tämä ei johtanut mihinkään. Mikä voisi olla vikana?

Saako joku ladattua esimerkiksi Aamulypsy - 5.11. Koko Shitti Eli onko vika minulla vai jossain muualla.

Kiitos vielä mahtavasta ohjelmasta ja lisätystä Supla-tuesta!
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
699
Olen jo pitkään yrittänyt ladata kaikkia Aamulypsyn jaksoja itselleni. En kuitenkaan ole onnistunut lataamaan ennen 25.11.2015 julkaistuja jaksoja FlickFetchillä. Jää vain tilaan "Etsitään..." Tiedostolinkin kyllä löydän manuaalisesti, joten varmasti ei teknisesti pitäisi olla mahdotonta. Jätin aiheesta aikanaan myös bugiraportin, mutta tämä ei johtanut mihinkään. Mikä voisi olla vikana?

Saako joku ladattua esimerkiksi Aamulypsy - 5.11. Koko Shitti Eli onko vika minulla vai jossain muualla.

Kiitos vielä mahtavasta ohjelmasta ja lisätystä Supla-tuesta!
Mulla oli download.exe:ssä bugi joka kaatoi sen antamatta virheilmoitusta jos flickfetch lähetti sille ohjelman pituustietona "NA", kuten tässä tapauksessa. Korjattu seuraavassa versiossa.

upload_2019-11-29_15-52-54.png


Parin aiemman serverikuoleman johdosta iso nippu läpikäymättömiä bugiraportteja haihtui saharan taivaalle, laitetaan sen piikkiin :) En ainakaan muista että olisin ko. raporttia käynyt läpi.

EDIT: Tiedostonimieditori ei nykyversiossa näemmä myöskään toimi Suplan kanssa. Sekin korjattu.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
699
Tilastotietoja flickfetch.net -serveriltä n. 20 päivästä. Tolla kaistankulutuksella FF:n täyspaketti olisi ladattu yli 1500 kertaa :D Ei ihme että ilmaisserveri kyykkäs.

upload_2019-11-29_16-43-9.png


EDIT:
Uuteen serveriin liittyen, jostain syystä bugityökalun käyttämä html-lomakkeen lähetys POST-metodilla ei mene läpi (kaikki kentät "tyhjää"), siksi bugityökalu ei toimi. Jos jollain sisäpiiritietoa, saa kertoa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 165
Oliskohan palvelimella jotain anti-spam/DoS filtereitä jotka blokkaavat jos user-agent näyttää "epäillyttävältä", mutta toisaalta jännä jos jotain menee läpi vaikka se olisi vain tyhjää... Kokeile spoofata user-agent johonkin selaimelta näyttävään.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
699
Oliskohan palvelimella jotain anti-spam/DoS filtereitä jotka blokkaavat jos user-agent näyttää "epäillyttävältä", mutta toisaalta jännä jos jotain menee läpi vaikka se olisi vain tyhjää... Kokeile spoofata user-agent johonkin selaimelta näyttävään.
Ei auttanut user-agent, joten rupesin Fiddlerillä tutkimaan ja huomasin että FF käyttää serveriä http-osoitteella, ja serverillä on automaattinen http->https muunnos, joka hukkaa muunnoksessa POSTin sisällön. Noh, nyt toimii :)
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 966
Nyt meni jotain rikki kun FF:ssä on sekaisin suomea ja englatia ja FF ei noudata tallennettuja asetuksiaan eikä asetusten muokkausyritykset vaikuta kun nekään ei talletu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
240
Onkohan mahdollista lisätä tuki Elonetin materiaalille?

Tuntuu olevan nyt aika jumissa kun ilmeisesti tänään lanseerattu, alla sivuston kuvaus:

"Elonet on suomalainen elokuvatietokanta, josta löydät Kansallisfilmografian verkkojulkaisun sekä kattavat tiedot Suomessa esitetyistä elokuvista. Elonetissa voit katsoa nyt myös satamäärin elokuvia!"
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 854
Elonet käyttää näköjään Vimeota joten varmaankin työkalut löytyy jo. Ainakin jos DRM ei ole käytössä.
 
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
218
Oletteko saaneet ladattua Game of Thrones | Jakso 2: Myrskysyntyinen toimivana? Minulla kuva jää jumiin VLC:llä muutama sekunti 48 min jälkeen, äänet jatkuvat, Areenasta katsellen toimii. Pariin kertaan ladattu parhaalla laadulla eri päivinä ja aina sama.
Johtunee FlickFetchin latauksesta tämä koska Areenassa ei jää jumiin eikä kuva jää jumiin myöskään silloin kun katsoo VLC:llä m3u8-striimiä. Kokeile ladata 720p -laadulla. Jos 720p -versio ei jää jumiin niin jumittaminen liittyy 1080p -versioon.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 854
Em. GoT-vika onkin näköjään Ylellä eikä johdu FF:stä. Huonommat laadut toimivat ladattuina ja Chromella katsottuna manuaalisesti valittu paras laatu jumii. Testasin aiemmin automaattiasetuksella joka ilmeisesti tarjoaa matalampaa laatua kun koko ruudun tila ei ole käytössä.
 
Liittynyt
17.09.2019
Viestejä
10
Olen lukenut näiltä palstoilta että on lähetetty että on
lähetetty ladattu FFohjelma internetin kautta tiettokoneelta suoraan TV.lle jolloin myös mkv tekstitiedosto siirtyy. Voisiko joku asian tunteva neuvoa miten se tehdään?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 473
Viestejä
4 163 431
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom