FlickFetch

Mitäs vastailit? Toukokuu?
Toukokuu on oikea vastaus, tekoäly ja Google ehdottivat heinäkuuta. Mistä pitäisi tietää että Toukokuu on oikea vastaus, slangisana ilmeisesti, murteen ilisi pitänyt johtaa kysymyksen muista sanoista mutta ei vain onnistunut. Nääsvillestä, oolusta?

Toukokuu on oikea vastaus, tekoäly ja Google ehdottivat heinäkuuta. Mistä pitäisi tietää että Toukokuu on oikea vastaus, slangisana ilmeisesti, murteen ilisi pitänyt johtaa kysymyksen muista sanoista mutta ei vain onnistunut. Nääsvillestä, oolusta?
Kerros ny ihmees millä haulla googlasit että sait sen ehdottamaan heinäkuuta? Pakko oli kokeilla ja mulle se ei sellaista tarjoa, ei itse asiassa oikein mitään muuta kuin jotain virolaisia sivuja.

Ja mistä olisi pitänyt tietää.. varmaan jokainen kuullut tamperelaisten korvaavan d:n r:llä. Minusta tuo on kekseliäs, vieraskielisten spämmibotit tuskin heti oivaltaa.

Kerros ny ihmees millä haulla googlasit että sait sen ehdottamaan heinäkuuta? Pakko oli kokeilla ja mulle se ei sellaista tarjoa, ei itse asiassa oikein mitään muuta kuin jotain virolaisia sivuja.

Ja mistä olisi pitänyt tietää.. varmaan jokainen kuullut tamperelaisten korvaavan d:n r:llä. Minusta tuo on kekseliäs, vieraskielisten spämmibotit tuskin heti oivaltaa.
No kun tarjoaa tamperelaismurretta niin mistäs joku ei-tamperelainen asian huomaa. Vaikuttaahan se ovelalta kysymyksestä kun vastauksen tietää. Laitoin kysymyksen myös toiselle palstalle, sieltä tuli vaikka minkälaisia vastauksia mutta ei oikea. Täällä sitten tuli. Mielestäni ei ole hyvä bottikysymys jos sinä tarvitaan murretaitoa ellei sitten haluta vartavasten vain tietyn seudun jäseniä.

Kun tämä juttu ei kuulu forumin sisältöön viestit voisi poistaa tarpeettomina.

Statistiikka

Viestiketjuista
276 646
Jäsenet
77 512
Uusin jäsen
Jyr1

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom