FlickFetch

Tykkääkö se uudemmasta FFmpegistä? Sen voi kokeilla päivittää jos haluaa. Tai sitten lisää se whitelistille. FlickFetchin mukana tulee tosi vanha versio FFmpegistä koska se on paljon pienempi tiedostokooltaan kuin nykyiset, ja se on toiminut tähän saakka hyvin.
Mikäli FFmpegin päivittäminen voi korjata tekstityksiinkin liittyviä ongelmia, pitänee kokeilla... riittääkös tässä tapauksessa essentials build:

Tekstien tallentuminen joskus vain osittain on ikävää, kun sitä ei huomaa tarkastamatta joka srt-filettä latauksen jälkeen. Olen yleensä vain silmämääräisesti vilkaissut, että srt:t tallentuneet ja koko vaikuttaa järkevältä.
Olen enempi sellainen "hoarder", että sen mahdollisen tallenteen katselun aikaan suurella todennäköisyydellä ei ole enää Areenasta uudelleen ladattavissa... usein myös tulee telkkarista katsomisen jälkeen otettua ohjelma talteen "backupiksi" ;)

Mikäli FFmpegin päivittäminen voi korjata tekstityksiinkin liittyviä ongelmia, pitänee kokeilla... riittääkös tässä tapauksessa essentials build:

Tekstien tallentuminen joskus vain osittain on ikävää, kun sitä ei huomaa tarkastamatta joka srt-filettä latauksen jälkeen. Olen yleensä vain silmämääräisesti vilkaissut, että srt:t tallentuneet ja koko vaikuttaa järkevältä.
Olen enempi sellainen "hoarder", että sen mahdollisen tallenteen katselun aikaan suurella todennäköisyydellä ei ole enää Areenasta uudelleen ladattavissa... usein myös tulee telkkarista katsomisen jälkeen otettua ohjelma talteen "backupiksi" ;)
Jos joulunpyhinä on luppoaikaa, niin ajattelin kirjoittaa Visual Foxpro:lla omaan käyttöön pienen apuohjelman, joka vertailee jonkun hakemiston kaikkia video- ja srt-tiedostoja ja hälyttää jos videon "duration" attribuutti eroaa paljon tekstityksen viimeisestä aikaleimasta. Hälytysrajan voisi asettaa välille 0-100%. Se olisi nopein tapa tarkastaa uusia ja aikaisemmin ladattuja videoita. Virheellisen videon voi poistaa FF:n tietokannasta ja odottaa jos ja kun se tulee uusintana Areenasta. Jos ohjelma toimii, niin laitan sen tänne jakeluun sorsineen. Videoiden sisäisiä tekstityksiä se ei tutki.

Edit: Ilmeisesti ainakin Laturilla voi ladata vialliset srt. fileet jos niitä löytyy.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
261 534
Jäsenet
74 817
Uusin jäsen
pepponen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom