FlickFetch

Taidat käyttää jotain vanhempaa versiota ? Ainakin viimeisin v5.2.3.5 lataa tekstitykset.

Siinä se syy varmaan. En tiennyt päivityksestä, automaattinen päivitys eikä näköjään itse pyydettykään ei näy minulla toimivan (jumiutui):
1739384230460.png

Mutta löytyy kai sitten tuolta flickfetch-sivulta, kiitos tiedosta.

Ei onnistu. Ensin f-secure estää kokonaan tuon flickfetch.net-sivun, kun otan f-securen pois käytöstä, tulee ilmoitus "tämä sivu on myynnissä" ja jotain lentomatkamainoksia yms. Onkohan sitä päivitystä jossain?

Olenpa tyhmä, tuolla alussahan onkin uusi toimiva osoite. Nyt varmaan onnistuu.

Kyllä onnistui. Nyt tulevat tekstitkin, vaikka asennuksessa tuli yksi virheilmoitus, joku tiedosto oli käyttökiellossa, mutta ei tunnu haittaavan. Ei jäänyt nimi mieleen, vilahti nopeasti. Paljon muitakin varoituksia tuli asennuksen aikana, mm. Microsoft Defenderiltä.

Viimeksi muokattu:
Tämä jatkuu edelleen, onko muutos Flickfetchin vai Areenan puolella? Softassa on edelleen päällä täppä "Add default subtitles inside video file". Koskee kaikkia latauksia mitä olen kokeillut.
Yhä sama vaiva.. onko muilla sama juttu (sellaisilla jotka ovat aiemmin ympänneet tekstit video-tiedostoon)?

Statistiikka

Viestiketjuista
267 900
Jäsenet
76 124
Uusin jäsen
Rokee

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom