Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei näköjään FlickFetchillä onnistu, toisin kuin esim. Laturilla. Johtuisiko siitä, että "Itse valtiaat"-sarjassa on peräti 233 jaksoa yhdessä kaudessa. Vaikka Areenan sarjojen jaksojen listaus heinäkuisen korjausyrityksen jälkeen pääosin toimii, niin poikkeuksia valitettavasti on.Areenasta haluaisin Itse valtiaat talteen. Ei suostu jostain syystä löytämään listaa koko sarjasta tai edes yhtä jaksoa haulla. Millä tapaa sais automaattisesti koko sarjan talteen. Olisi liian iso työ yksitellen joka jakso naputella ohjelmaan.
Olen tekemässä omaan käyttöön pientä apuohjelmaa, joka hakee Googlen avulla sarjojen, elokuvien, dokumenttien jne. Areena-linkkejä. Jos tästä apuohjelmasta on muille jotain hyötyä, niin voin laittaa sen jakeluun.Areenasta haluaisin Itse valtiaat talteen. Ei suostu jostain syystä löytämään listaa koko sarjasta tai edes yhtä jaksoa haulla. Millä tapaa sais automaattisesti koko sarjan talteen. Olisi liian iso työ yksitellen joka jakso naputella ohjelmaan.
Kysele tuoltaMitään tapaa ladata Ruutu+ materiaalia jos on maksettu tilaus?
Mitään tapaa ladata Ruutu+ materiaalia jos on maksettu tilaus?
Githubissa on ainakin yksi julkaistu lataaja jonka koodi on pöllitty (ja raakasti vähennetty toimintoja) "erään" tämän foorumin käyttäjän tekemästä lataajasta (ei enää saatavilla). Törmäsin siihen joku aika sitten, tuli vaan nyt mieleen kun kirjoitit viestisi.Githubista löytää Ruutu+ -lataajan. Sillä voi ladata Ruutu+ -videoita, jos on maksanut Ruutu+-tilauksen. Ainakin joskus aiemmin se toimi.
Kuten jo kuukausi sitten sinulle kerroin, Laturi-nimisellä ohjelmalla tämänkin sarjan lataaminen onnistuu. Laturista lisää toisessa ketjussa:Olisiko jollakulla ideaa miten saisi nuo itse valtiaat jaksot talteen? Kerta tuo flickfetch oma haku nyt on rikki sarjan osalta. Tulisi hiirikäsi aika kipeäksi yli 200 jakson lataamiseen "manuaalisesti"
Merkkaas mut sinne ja väännä rautalangasta ohjeet. Joskus jotain tuon tyylistä youtube-latausta testasin mutta ei enää muistikuvaa siitä saati sivua kun katsoi niin sen käyttö oli paljon yksinkertaisempaa niin mites tuon windowsilla saa toimimaan?Kuten jo kuukausi sitten sinulle kerroin, Laturi-nimisellä ohjelmalla tämänkin sarjan lataaminen onnistuu. Laturista lisää toisessa ketjussa:
Videoiden lataus omalle koneelle
Laturin versio 5.8.7 ilmestyi juuri. Nyt "streams"-vaihtoehdossa tekstit ovat srt-formaatissa, ja tekstiraidoilla on metatietona eksplisiittinen kielikoodi, jotta Kodi-ohjelma saisi niistä selvää. Ja jos on useita ääniraitoja, niin nekin tarvitsevat, ja nyt siis saivat, eksplisiittisen...bbs.io-tech.fi
Jos ystävällisesti voisit klikata sitä linkkiä ja lukea vähän. Laturi ei ole mikään youtube-downloader.Merkkaas mut sinne ja väännä rautalangasta ohjeet. Joskus jotain tuon tyylistä youtube-latausta testasin mutta ei enää muistikuvaa siitä saati sivua kun katsoi niin sen käyttö oli paljon yksinkertaisempaa niin mites tuon windowsilla saa toimimaan?
Tämä mitä käytin oli nimenomaan konsolipohjainen joka latasi äänen sekä videon erikseen ja lopuksi yhdisti ne.Jos ystävällisesti voisit klikata sitä linkkiä ja lukea vähän. Laturi ei ole mikään youtube-downloader.
Klikkaa tästä . Navigoi tekstin loppuun kohtaan ''laturi''. Avaa linkki. Lue ohje, asenna .exeväännä rautalangasta ohjeet.
No nytten... itse löysin lähinnä alkuun luultavasti linux-puoleen liittyvää ohjetta. Lataukseen lähti, kiitos.Klikkaa tästä . Navigoi tekstin loppuun kohtaan ''laturi''. Avaa linkki. Lue ohje, asenna .exe
Yksi ongelma tuossa vielä on... voisi laittaa ladattuihin tiedostoihin tiedot jakson numerosta. Nyt vetää vaan jakson nimen ja sarjan nimen niin kiva etsiä .txt tiedostosta että mikä jakso on mikäkin.Klikkaa tästä . Navigoi tekstin loppuun kohtaan ''laturi''. Avaa linkki. Lue ohje, asenna .exe
Johtuu siitä, että "Itse valtiaat"-sarjaohjelman jaksojen otsikkotiedoissa ei ole jaksonumeroa. Tämän voi todeta siirtymällä jakson omalle webisivulle. Numerot näkyvät vain sarjan kokoomasivun listassa. Kyllä ne jaksonumerot voisi selvittää muullakin tavoin, mutta "Itse valtiaat" on toistaiseksi ainoa tiedossani oleva sarja, jonka kohdalla tämä olisi tarpeen.Yksi ongelma tuossa vielä on... voisi laittaa ladattuihin tiedostoihin tiedot jakson numerosta. Nyt vetää vaan jakson nimen ja sarjan nimen niin kiva etsiä .txt tiedostosta että mikä jakso on mikäkin.
Olisiko jollain antaa FlickFetchin viimeisimmän version latauslinkkiä?
FlickFetchiä googlaamalla tulee http://ww82.flickfetch.net/ joka ei johda oikein mihinkään.
Itse laitan aina kännyn kalenteriin muistutukset määräaikaisten loppumisesta kk ennen. Ei unohdu... jollei gogle tyri kalenteria/softaa.Sama tais käydä viime vuonna
Ketjun aloitusviestistä löytyy väliaikainen linkki.
Domain on maksettu, mutta se perhana ehti vanheta ennen maksua kun ei tuolta palveluntarjoajalta tuu mitään muistutusta tosta. Sama tais käydä viime vuonna Katotaa koska aukeaa.
Kiitos, nyt tunnistaa myös linkit uutisiin sivulta Yle Uutisetv5.1.3.7 - 14.11.2022
- Korjattu: Areenan mm. Itse Valtiaat -sarjan jaksolista ei toiminut.
Hmm, tuo päivitys näkyy FF:n tsekkaa päivitykset -listassa, mutta FF ei anna mahdollisuutta päivittää tuohon eikä ilmoita päivityksen olemassaolosta käynnistyksen yhteydessä. Ilmeisesti vaatii manuaalisen päivittämisen? Osaako 5.1.3.7 jatkossa päivittää itsensä vai vaatiiko jotain muutoksia?v5.1.3.7 - 14.11.2022
- Korjattu: Areenan mm. Itse Valtiaat -sarjan jaksolista ei toiminut.
No, kelpaisi kyllä tännekin tuo ominaisuus.Tosin jos jaksat säätää niin latausten valintaikkunaan jos lisäisi esim. otsikkorivin ja lajittelun sitä klikkaamalla. Helpottaisi hieman jos haluaisi poimia vaikka klo 20.30 uutiset talteen. Varmaan melkoinen erikoistapaus tällainen tarve
Ehkä, vähän, kenties, tuskin, kyllä.Yle areenasta lataaminen.FlickFetch ohjelmalla.
Mitkä kaikki vaikuttaa ohjelman latauksen kestoaikaan.
Koneen tehot Prossun nopeus.Muistinmäärä / muistin nopeus.Nettiliittymän nopeus.
Hmm, tuo päivitys näkyy FF:n tsekkaa päivitykset -listassa, mutta FF ei anna mahdollisuutta päivittää tuohon eikä ilmoita päivityksen olemassaolosta käynnistyksen yhteydessä. Ilmeisesti vaatii manuaalisen päivittämisen? Osaako 5.1.3.7 jatkossa päivittää itsensä vai vaatiiko jotain muutoksia?
Jännä. Täällä ei saada palvelimeen yhteyttä.Minulla päivittyi ihan normaalisti ohjelman sisältä just nyt.
Onko ongelma siis se, että Hercule Poirot -sarjassa ei ole (enää) ladattavia jaksoja? En tiedä miten FF:n oletetaan tässä tilanteessa toimivan.Uusin versio asentui ongelmitta, mutta nyt on jotain "pientä" vikaa.
Vähän erikoisen nimisiä jaksoja siinä ainakin näyttää olevan.Onko ongelma siis se, että Hercule Poirot -sarjassa ei ole (enää) ladattavia jaksoja? En tiedä miten FF:n oletetaan tässä tilanteessa toimivan.
@darxide - tämä uusin tosiaan "löytää" program listiä läpikäydessään valtavan määrän jaksoja sarjoihin joissa ei ole tällä hetkellä mitään ladattavaa. Kokolailla käyttökelvoton program list-pohjaiseen lataamiseen.Vähän erikoisen nimisiä jaksoja siinä ainakin näyttää olevan.
@darxide - tämä uusin tosiaan "löytää" program listiä läpikäydessään valtavan määrän jaksoja sarjoihin joissa ei ole tällä hetkellä mitään ladattavaa. Kokolailla käyttökelvoton program list-pohjaiseen lataamiseen.
Tosin jos jaksat säätää niin latausten valintaikkunaan jos lisäisi esim. otsikkorivin ja lajittelun sitä klikkaamalla. Helpottaisi hieman jos haluaisi poimia vaikka klo 20.30 uutiset talteen. Varmaan melkoinen erikoistapaus tällainen tarve
No, kelpaisi kyllä tännekin tuo ominaisuus.
Hienoa! Näyttää hyvältä, mutta... Ns. tavalliset tv-sarjat kuten Varjojen maa toimivat. Mutta juuri Yle Uutiset ei toimi, tulee vain tyhjä ikkuna.Testailtu ei hirveästi ole joten kertokaa bugeista, mieluiten täällä foorumilla.
Hienoa! Näyttää hyvältä, mutta... Ns. tavalliset tv-sarjat kuten Varjojen maa toimivat. Mutta juuri Yle Uutiset ei toimi, tulee vain tyhjä ikkuna.
Äskettäinen päivitys, varmaankin 5.1.3.7, paransi uutisten tunnistamista mutta ne jäivät ilman päiväystä tässä listassa. Päiväys kyllä ilmaantui pääikkunan listaan kun jakson latausvuoro tuli. Ilman päiväystä lajittelu toimisikin juuri päälähetysten löytämiseen.
Sivuhuomiona vielä että Hyvää huomenta! Katso Ylen aamu Yle Areenassa lienee jotenkin erilainen kuin uutisten sivu koska se antaa saman virheen kuin uutiset ennen em. päivitystä.
Kiitos. En tiedä johtuuko tästä, vai siitä että laitoin hakutulosten määrän suuremmaksi, löytyi kaikkea mielenkiintoista vanhaa Areenan kätköistä.v5.2.0.2 - 19.11.2022
- Korjattu: Areenan haku
------
Jaksolistassa on nyt myös hakukenttä, jolla voi filtteröidä ohjelmia pois listalta, haun voi kohdistaa nimeen, kuvaukseen tai molempiin.
Hei!
FlickFetch tietokantani on vuodelta 2015 alkaen tallessa ja oikeassa kansiossa.
Tänään ajattelin tarkistaa uudet ladattavat ja uusia pitäisi olla muutama kymmen, mutta tulos väittää, että yli tuhat ladattavaa!
Sotkiko uusin päivitys!?
Ohjelma kaatuu toistuvasti, suljen Win 10 tehtävänhallinnasta, buuttaan koneen ja kun kone on avattu uudeelleen ja FlickFetch käynnistetty, se alkaa taas lataamaan yli tuhattaa ohjelmaa.
Ongelma ei ratkea! Olen sulkenut koneen nyt kolmesti mutta FlickFetchistä ei poistu nuo tarpeettomat uudelleen lataukset.
Ps. poistin kokonaan aiemman päivitetyn asennuksen ja asensin uusimman tilalle, edelleen alkaa ladata yli tuhatta jo aiemmin ladattua ohjelmaa Yle Areenasta!
Mikä avuksi?
Kiitos!