Olen kerran aiemmin maininnut, että Areenan vain Areenassa (ei siis televisiossa) tulleet ohjelmat, joiden tunnus on tyyppiä 1-5xxxxxxx, eivät tallennu heti vaan vasta noin kahdesta neljään vuorokauden kuluttua siitä, kuin ohjelma on tullut Areenaan. Asia ei häiritse minua enkä pyydä asialle tehtävän mitään, eritoten kun siis käytän FF:n XP-versiota, jota ei enää tueta. Sen sijaan olen utelias, esiintyykö ilmiö muilla käyttäjillä ja FF:n versioilla..
En ole kiinnittänyt osoitteeseen huomiota, mutta tätä on esiintynyt täälläkin muutaman kerran. Itsellä tämä tosin on liittynyt Ohjelmalistaan tallennettujen, hakusanalla etsinnässä löydettyjen tuloksien kanssa (jos sillä on mitään väliä). Tässä oli esim. "Eläinten ystävät" -sarja, jossa löytyi hakusana "tiikeri", ja tämän kanssa oli ongelma, kun Yle oli tuonut ohjelman tiedot reilusti etukäteen tarjolle, vaikka ohjelma oli vasta tulossa. Niinpä FlickFetch yritti tätä hakusanalla löydettyä jaksoa ladata.
Tällaisia on ollut siis Ohjelmalistaan tallennettujen hakutulosten kanssa, mutta Ohjelmalistaan asetettujen seurattavien sarjojen kanssa vastaavaa ongelmaa ei ole muistaakseni kertaakaan tapahtunut.
Hieman OT koskien XP:n asettamia rajoitteita FlickFetchin käyttöön
Sitten kun jostain syystä vanha FlickFetch versio ei enää toimi Areenan kanssa, niin voisit ehkä kokeilla ajaa Linuxissa
virtuaalikonetta? Eli asentaisi uudemman Windowsin
* sopivaan virtuaalikoneeseen
**. Näin ei tarvitse lopettaa tämän mainion FlickFetchin käyttämistä, jos ei halua päivittää varsinaisen koneen Windowsia uudemmaksi.
* Virtuaalikoneessa voinet ajella testiversiota Windowsista jos ei halua maksaa uudemmasta.
** Ainakin Windowsissa hyvin toimiva ilmainen
VirtualBox pitäisi toimia Linuxissa. Minun on sanottava että kokemusta ei ole ko. asiasta Linuxilla.
Pahoittelut jos tuli ihan tuttua asiaa. Kun ei voi tietää mitä siellä jo osataan, kenties ovat tuttuja tai sitten ei.
Edit. Sitten kun oppisi lukemaan koko viestin.
Sullahan olikin uudempi Windows käytettävissä tarvittaessa, joten turhat löpinät virtuaalikoneesta.
Tosin on näppärää käynnistää toinen käyttis toisen alaisuudessa käytettävissä nappia painamalla.
Edit2. Osoite näytti olevan tuossa omassa tapauksessa 1-4438637, eli ei 1-5 -alkuinen, jos sillä nyt on merkitystä.
Se unohtui mainita, ettei moista ole pitkään aikaan enää esiintynyt.