Myyty FLC8S

Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
464
Myytävä tuote: FLC8S nappikuulokkeet
Hinta: 100
Tuote ostettu (mistä ja milloin): ostettu uutena suoraan kiinasta reilu vuosi sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei mitään käryä
Muuta huomioitavaa:

Myyntiin vähän käytetyt siniset huippu-kiina IEM:t vähän käytön vuoksi. Hinta uutena n. +250.

36 eri ääniprofiilia vaihdettavien filterien avulla!

FLC8S (blue)
FLC Technology FLC 8S
Review: Lend Me UR Ears FLC8s - More than meets the eye - Headfonia Headphone Reviews
FLC Technology FLC 8S Review | Headfonics

Huom. tämä on kokonainen täydellinen paketti, sisältää kaiken mitä uutenakin. Vain yksiä tulppia oikeasti käytetty, saatoin kyllä muutamaa eri kokoista testata ostaessani tämän. Huom! älä vaivaudu ostamaan tyyriitä aftermarket tulppia paremman äänen toivossa, mukana tulleet on oman kokemukseni mukaan parhaat näille.


Sijainti: Jyväskylä
Toimitustapa: Nouto/postitus
Maksutapa: Käteinen/tilisiirto/MobilePay


Kuva:

zmqpghzih3s01.jpg

PS. mun ottama kuva minkä oon laittanut Redditiin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
464
chrome_syFWemj5aQ.png
Napit löytyvät esimerkiksi crinaclen listan parempien arvosanojen päästä, paljon kalliimpien nappien seurasta. Edelleen myynnissä! Kunto erinomainen!
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
464
MH755 myös omistavana voin sanoa että molemmat kuulostavat hyvältä, mutta vain toisessa ääntä voi muokata filtereillä mieleisekseen, johto on vaihdettavaa sorttia (ja tarpeeksi pitkä) sekä laatutuntuma on ihan eri luokkaa. Ja löytyypä noita lisähärpäkkeitäkin. Kiitos kuitenkin kun tuli valistamaan kansaa minun myynti-ilmoitukseeni.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 402
Viestejä
4 213 490
Jäsenet
71 052
Uusin jäsen
Markku246

Hinta.fi

Ylös Bottom