Myytävä tuote: FLC8S nappikuulokkeet
Hinta: 100
Tuote ostettu (mistä ja milloin): ostettu uutena suoraan kiinasta reilu vuosi sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei mitään käryä
Muuta huomioitavaa:
Myyntiin vähän käytetyt siniset huippu-kiina IEM:t vähän käytön vuoksi. Hinta uutena n. +250.
36 eri ääniprofiilia vaihdettavien filterien avulla!
FLC8S (blue)
FLC Technology FLC 8S
Review: Lend Me UR Ears FLC8s - More than meets the eye - Headfonia Headphone Reviews
FLC Technology FLC 8S Review | Headfonics
Huom. tämä on kokonainen täydellinen paketti, sisältää kaiken mitä uutenakin. Vain yksiä tulppia oikeasti käytetty, saatoin kyllä muutamaa eri kokoista testata ostaessani tämän. Huom! älä vaivaudu ostamaan tyyriitä aftermarket tulppia paremman äänen toivossa, mukana tulleet on oman kokemukseni mukaan parhaat näille.
Sijainti: Jyväskylä
Toimitustapa: Nouto/postitus
Maksutapa: Käteinen/tilisiirto/MobilePay
Kuva:
PS. mun ottama kuva minkä oon laittanut Redditiin.
Hinta: 100
Tuote ostettu (mistä ja milloin): ostettu uutena suoraan kiinasta reilu vuosi sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei mitään käryä
Muuta huomioitavaa:
Myyntiin vähän käytetyt siniset huippu-kiina IEM:t vähän käytön vuoksi. Hinta uutena n. +250.
36 eri ääniprofiilia vaihdettavien filterien avulla!
FLC8S (blue)
FLC Technology FLC 8S
Review: Lend Me UR Ears FLC8s - More than meets the eye - Headfonia Headphone Reviews
FLC Technology FLC 8S Review | Headfonics
Huom. tämä on kokonainen täydellinen paketti, sisältää kaiken mitä uutenakin. Vain yksiä tulppia oikeasti käytetty, saatoin kyllä muutamaa eri kokoista testata ostaessani tämän. Huom! älä vaivaudu ostamaan tyyriitä aftermarket tulppia paremman äänen toivossa, mukana tulleet on oman kokemukseni mukaan parhaat näille.
Sijainti: Jyväskylä
Toimitustapa: Nouto/postitus
Maksutapa: Käteinen/tilisiirto/MobilePay
Kuva:
PS. mun ottama kuva minkä oon laittanut Redditiin.
Viimeksi muokattu: